آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

صداوسیما شب گذشته حال و هوای استقلالی ها را گرفت

دیدار استقلال با گل‌گهر از شبکه سوم سیما پخش شد و نحوه پوشش این دیدار از تلویزیون صدای هواداران استقلال را در آورد. 

برترین‌ها: دیشب تیم استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر رفت و در دیداری سخت و نفس‌گیر با یک گل از سد نماینده شهر سیرجان گذشت تا ماراتن قهرمانی با پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد.

دیشب صداوسیما حال استقلالی‌ها را گرفت

دیدار آبی‌ها با گل‌گهر از شبکه سوم سیما پخش شد و نحوه پوشش این دیدار از تلویزیون صدای هواداران استقلال را در آورد. یکی از نکاتی که باعث ناراحتی هواداران استقلال شد پخش لحظه‌ای دیدارهای سایر تیم‌ها در حین پخش بازی استقلال بود طوری‌که صحنه گل استقلال زمانی ثبت شد که تلویزیون در حال پخش لحظاتی از بازی پرسپولیس و شمس آذر بود و همین امر باعث شد آبی‌ها به خوبی گل روزبه چشمی به تیم سیرجانی را نبینند.

هواداران استقلال معتقد بودند سایر بازی‌ها از شبکه ورزش و شبکه‌های استانی پخش می‌شود و هواداران سایر تیم‌ها می‌توانند بازی تیم مورد علاقه خود را از جای دیگر ببینند و نیاز نیست در پخش بازی استقلال اخلال ایجاد شود. انتقادی که به نظر منطقی و درست به نظر می‌رسد و باید برای آینده مورد توجه مدیران صداوسیما قرار بگیرد. 

محمد حیرانی، خبرنگار استقلالی در این رابطه نوشت: بازی پرسپولیس را شبکه ورزش بدون یک فریم خدشه مستقیم پوشش داد، اما هوادار ‎استقلال مجبور بود همزمان با بازی تیمش، تمام تصاویر مربوط و نامربوط را در قاب دوم شبکه سه ببیند، چون سادیسم کارگردان تلویزیونی عود کرده بود! حرفه‌ای بودن مدتهاست در تلویزیون گم شده.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋