آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

مانع بزرگی برای بازگشت سروش به جمع قرمزها

سرنوشت به شکل متفاوتی برای سینا اسدبیگی در حال رقم خوردن است و او اکنون در هفته‌های پایانی فصل فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب به دست آورده است.

ورزش سه: درست در فصل گذشته و همین مقطع بود که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش گرفت. او سینا اسدبیگی که خصوصیات تدافعی‌تر داشت را از ترکیب خارج کرد و سروش رفیعی را به لیست ۱۱ نفره اضافه کرد.

یک مانع بزرگ برای بازگشت سروش به ترکیب سرخ‌ها

سروش در آن هفته‌ها عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و جای خالی سینا اسدبیگی با توجه به تغییر تاکتیکی سرخ‌ها دیده نشد و در نهایت نیز با قهرمانی پرسپولیس همه چیز به پایان رسید.

سینا اسدبیگی اما در این فصل برخلاف فصل گذشته حضور کمتری در ترکیب اصلی تجربه کرده است. او اما طی هفته‌های اخیر در دیدارهایی که برای پرسپولیس به میدان رفته آمار موفقی به جا گذاشته است. حضور در جدال با آلومینیوم اراک با یک گل زده و یک پاس گل برای او همراه بود و در جدال با نساجی و در شرایطی که با اخراج سروش رفیعی شرایط علیه شاگردان اوسمار بود، با حضور خود و پاس طلایی‌اش زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش در قائمشهر لقب گرفت.

اسدبیگی در بازی مقابل هوادار نیز با قدرت جنگندگی و رهبری‌اش در خط میانی، ریتم بازی را عهده‌دار بود و طبق آمار دونده‌ترین بازیکن پرسپولیس در این بازی لقب گرفت.

یک مانع بزرگ برای بازگشت سروش به ترکیب سرخ‌ها

با این حال اکنون باید دید شرایط در جدال آتی با توجه به بازگشت سروش رفیعی از محرومیت به چه شکل خواهد بود و آیا اوسمار این بار سرنوشت را متفاوت خواهد کرد و اکنون اسدبیگی در هفته‌های پایانی به ترکیب بازخواهد گشت یا شماره هفت پرسپولیس این شانس بزرگ را بار دیگر از آن خود خواهد کرد.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋