آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

واژگونی اتوبوس در محور قزوین - زنجان تصادف کرد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان با ۲۱ مصدوم و یک فوتی در محدوده پل دولت آباد خبر داد.

انتخاب: بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین- زنجان، اظهار کرد: در ساعت ۰۳:۰۷ بامداد دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۰ اتوبان قزوین به زنجان مسیر جنوبی(محدوده پل دولت آباد) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - زنجان حادثه آفرید

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد : بلافاصله ۴ تیم امدادونجات از پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین، تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات، پایگاه ضیاءآباد و نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حادثه ۲۱ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رهاسازی چهار نفر از حادثه دیدگان و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۱۳ مصدوم عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

صبوری غیاثوند در پایان بیان کرد: ۲ مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شدند و فوتی این حادثه نیز به مقامات ذی صلاح تحویل داده شد.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋