آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

پاسخ فوری رضا درویش به ادعای مهم نکونام!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید عدد سه میلیون دلاری به هیچ وجه با رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس همخوانی ندارد.

ورزش سه: ساعتی پیش جواد نکونام در شبکه خبر گفتگویی تلفنی را انجام داد و مدعی شد که یکی از تیم‌ها باوجود هزینه سه میلیون دلاری برای نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری نسبت به استقلال داشته است.

جوابیه فوری رضا درویش به ادعای مهم نکونام!

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، دقایقی بعد از این مصاحبه در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و روی آنتن زنده پاسخ جواد نکونام را داد: ما که مشخص است چه هزینه‌ای انجام دادیم، ما دو بازیکن خارجی خریدیم که روی هم زیر 500 هزار دلار است، بازیکن دیگری که نخریدیم! یقینا باشگاه پرسپولیس منظورشان نیست و اگر پرسپولیس منظورشان باشد هم با ایشان گران حساب کردند.

او در مورد لزوم شفاف‌سازی پرسپولیس از نقل و انتقالاتش عنوان کرد: ما باید اسناد و مدارکمان را بارگذاری کنیم و همه چیز روشن است و نمی‌توانیم که دستی در این اعداد ببریم.

درویش در خصوص سقف قرارداد پرپسولیس گفت: ما از فروش بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی درآمدزایی کردیم و اصلا کارمان به ده درصدی که از سوی فدراسیون اضافه شده هم نمی‌رسد. همچنین طبق قانون مصوب فدراسیون فوتبال، بازیکنانی که در خدمت تیم‌ملی بودند و آسیب دیدند و گذاشته شدند کنار، مبلغ قراردادشان کم می‌شود، یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی.

مدیرعامل سرخپوشان با اشاره به رقم قرارداد بازیکنان این تیم مدعی شد: ما کلا دو بازیکن خارجی گرفتیم و چطور ممکن است سه میلیون دلار هزینه کرده باشیم؟ اگر اشتباه نکنم اورونوف برای نیم فصل 250 هزار دلار دستمزد گرفته و یقینا منظور آقای نکونام پرسپولیس نیست.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋