آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

نکونام با این حرکت از هواداران استقلال گلایه کرد

در یکی از زیباترین مسابقات این فصل لیگ برتر، استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

برترین‌ها: در یکی از زیباترین مسابقات این فصل لیگ برتر، استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به تساوی دو بر دو رضایت دادند. مس در هر دو نیمه خیلی زود به گل رسید و استقلال هر دو بار کار را به تساوی کشاند.  در این میان تیم نویدکیا که قبل از عید در جام حذفی موفق به شکست استقلال شده بود، این بار هم ضمن ارایه فوتبالی جسورانه یک تساوی ارزشمند از جواد نکونام و شاگردانش گرفت. از بازی خوب استقلالی‌ها هم نباید گذشت که اواخر مسابقه نیز یک توپ را به تیر دروازه زدند.

نکته عجیب بازی شب گذشته تعویض‌های نکونام در دقایقی که آبی‌ها به گل نیاز داشتند، بود. در دقیقه ۸۳ نکونام با بیرون کشیدن ماشاریپوف - بلانکو و جلالی عملا راضی به تساوی مقابل مس شد که با واکنش هواداران روبرو شد.

نکونام با این حرکت، هواداران استقلال را شاکی کرد

حامد در مورد تعویض‌های استقلال در بازی روز گذشته نوشت: تعویض های اشتباه موتور استقلال را خاموش کرد، واقعا دلیل تعویض جلالی ماشاریپوف بلانکو چه بود؟ هیچ استدلالی پشت این تعویضا نبود.

مهدی هم در مورد تعویض‌های نکونام در بازی با مس رفسنجان نوشت: بعد از تعویض خسرو حیدری و آوردن یعقوب کریمی در دربی توسط مظلومی، ۴ تعویض نکونام، بدترین تعویض‌های تاریخ استقلال بود.

که چی خب؟ چرا وقتی ماشاریپوف و بلانکو و جلالی و محمدی مس رو رنده کرده بودن کشیدیشون بیرون؟ استقلال اگه کلا ۵ تا بازیکن تاپ داشته باشه، ۴ تاش اینا بودن، حالا اخر فصل قهرمان نشیم، میای میگی مقصر کی بود؟

آتش‌نشان آبی هم واکنش مشابهی داشت: تعویض های اشتباه هم که دیگه اعصاب برامون نذاشته. بلانکو ۲ تا زده میبرش بیرون آرمان رمضانی که تو کل کریرش ۲ تا نزده را میاره. بازیکن دراز میاره سر بزنه بعد جلالی بهترین سانترکن تیم را میبره بیرون. ماشا انقد پاس کلیدی داد تو حساس‌ترین دقایق میبرتش بیرون.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋