آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

پیام سفرای آمریکای لاتین در تهران به امیر عبداللهیان

سفیر بولیوی از طرف گروه سفرای کشورهای آمریکای لاتین، طی پیامی حمله اخیر به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه که موجب جان باختن چندین شهروند ایرانی شد را به وزیر خارجه کشورمان تسلیت گفت.

ایسنا: سفیر بولیوی از طرف گروه سفرای کشورهای آمریکای لاتین، طی پیامی حمله اخیر به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه که موجب جان باختن چندین شهروند ایرانی شد را به وزیر خارجه کشورمان تسلیت گفت.

پیام سفرای آمریکای لاتین در تهران به امیرعبداللهیان

رومینا پرز راموس سفیر دولت بولیوی در جمهوری اسلامی ایران از طرف خود و گروه سفرای کشورهای آمریکای لاتین شامل کشورهای بولیوی، برزیل، کوبا، مکزیک، نیکاراگوئه، ونزوئلا، اروگوئه طی پیامی حمله اخیر به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عربی سوریه که موجب جان باختن چندین شهروند ایرانی شد را به وزیر خارجه کشورمان تسلیت گفت و مراتب همبستگی خود را با وزیر امور خارجه کشورمان ابراز داشت.

در بخشی از پیام سفیر بولیوی به نمایندگی از سفرای گروه کشورهای آمریکای لاتین آمده است: این رویداد که نقض قوانین بین الملل و همچنین نادیده گرفتن قوانین دیپلماتیک است، صلح و امنیت منطقه را در برهه پیچیده کنونی به خطر می اندازد. ما به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت می گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋