آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

ناگفته های مسئول سابق سپاه درباره سردار زاهدی

معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار زاهدی از رفقای صمیمی شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی لبنان نیز بود، گفت: سردار زاهدی با وجود جراحت بسیار همواره با عشق در میدان حاضر بود تا اینکه سرانجام مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار زاهدی از رفقای صمیمی شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی لبنان نیز بود، گفت: سردار زاهدی با وجود جراحت بسیار همواره با عشق در میدان حاضر بود تا اینکه سرانجام مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید شد.

ناگفته‌های مقام سابق سپاه پاسداران درباره سردار زاهدی

سردار رضا محمد سلیمانی،معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران گفت: سردار زاهدی فرمانده ای بی ریا، مخلص، متواضع و دوست داشتنی بود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: او هرگز اهل دیده شدن نبود؛ کم حرف اما پُرتلاش و اهل کار بود و همواره ایده و نظرات تکنیکی و تاکتیکی مختلفی ارائه می کرد.

محمد سلیمانی ادامه داد: سردار زاهدی یکی از فرماندهان موثر و مهم است که او را بسیار کم می شناسند در حالی که همانند بسیاری از همرزمان شهیدش از جمله شهید خرازی و شهید سلیمانی همواره در اوج و در قله بود؛ از این رو مورد هدف اسراییل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سردار زاهدی از رفقای صمیمی شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی لبنان نیز بود، افزود: سردار زاهدی با وجود جراحت بسیار همواره با عشق در میدان حاضر بود تا اینکه سرانجام مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید شد.

معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران ادامه داد: سردار زاهدی همانند همرزمان خود به دست شقی ترین افراد یعنی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی افزود: همه عمر سردار زاهدی در فداکاری، مجاهدت، مجروحیت و گمنامی سپری شد و خداوند پاداش واقعی و آنچه استحقاق آن را داشت به او عطا کرد.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋