آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

بانوی کلاهبردار 900 میلیاردی در ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده بود.

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده بود.

سردار "جمال سلمانی" شامگاه یکشنبه اظهار کرد: به دنبال وصول بیش از ۳۰ فقره شکوائیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان و دستور دادستانی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده از شاکیان پرونده مشخص شد خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان و با ترفند واردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از تعداد ۳۰ شهروند ایلامی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمه را که در یکی از استان های مرکزی و به صورت مخفیانه زندگی می کرد، تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی هنگام ورود به استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار سلمانی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شده است خاطرنشان کرد: از شهروندانی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋