آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

چون غرق در نعمت هستیم، قدر این موهبت را نمی دانیم

فرمانده سپا قم با بیان این که ولایت منبع و منشأ قدرت نظام اسلامی است و فتنه‌گران همواره به دنبال هجمه به ولایت‌فقیه بودند، خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌های کشور در اوج تهدید و تحریم، مرهون ولایت است؛ چون غرق در نعمت ولایت هستیم آن‌گونه که باید قدر این موهبت را نمی‌دانیم.

حوزه: سردار موحد فرمانده سپاه قم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی که در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار شد؛ ضمن پاسداشت تمام شهدای اسلام و انقلاب به‌ویژه ۶ هزار شهید استان قم، ۹ دی را روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت دانست.

سردار موحد با بیان این که ولایت منبع و منشأ قدرت نظام اسلامی است و فتنه‌گران همواره به دنبال هجمه به ولایت‌فقیه بودند، خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌های کشور در اوج تهدید و تحریم، مرهون ولایت است؛ چون غرق در نعمت ولایت هستیم آن‌گونه که باید قدر این موهبت را نمی‌دانیم.

وی به قدرت امروز اسلام در سایه‌سار عمل به فرامین الهی و حمایت از ولایت اشاره نمود و با تأکید بر این که خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل‌گرفته است، یادآور شد: حماسه ۹ دی برهم‌زننده نقشه و توطئه‌های دشمن در برنامه‌ریزی چندساله برای تضعیف کشور بود؛ ملت ایران با حرکت عظیم، خودجوش و مردمی بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم کوبیدند؛ لذا دشمن به دنبال ازبین‌بردن یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های ملت در ۹ دی است.

فرمانده سپاه قم به گستره ولایت‌پذیری ملت ایران که آراسته به هویت و ماهیت انقلابی و اسلامی است، اشاره نمود و ابراز داشت: بصیرت امت و عنصر ایمان مهم‌ترین پایه‌های ایستادگی و پایداری ایرانیان در خلق حماسه‌هایی چون ۹ دی است.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋