آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

پپ زودتر از ژاوی گوهر لاماسیا را کشف کرد!

روزنامه‌های اسپانیایی می‌گویند لامینه یامال، پدیده ۱۶ ساله بارسا، فوریه امسال پیشنهادی از منچسترسیتی دریافت کرد و پپ گواردیولا پیش از ژاوی به پتانسیل او پی برده بود.

ورزش سه: روزنامه‌های اسپانیایی می‌گویند لامینه یامال، پدیده ۱۶ ساله بارسا، فوریه امسال پیشنهادی از منچسترسیتی دریافت کرد و پپ گواردیولا پیش از ژاوی به پتانسیل او پی برده بود.

جواهر لاماسیا را پپ زودتر از ژاوی کشف کرد!

 لامینه یامال جواهر این روزهای دنیای فوتبال است. او پدیده بی چون و چرای بارسلونا است و بسیاری از دوست‌داران فوتبال انتظار دارند در سال‌های آینده او را در قامت ستاره‌ای بزرگ شبیه به لئو مسی ببینند.

اما برخی گزارش‌های خبری در اسپانیا حاکی است پیش از میدان دادن به یامال توسط ژاوی و مطرح شدن او در سطح جهانی پپ گواردیولا او را در نظر داشت و حتی قبل از اینکه پتانسیل پدیده نوجوان بارسا توسط ژاوی و کادر فنی‌اش کشف شد گواردیولا او را کشف کرده بود.

جواهر لاماسیا البته با درخشش در آکادمی بارسا مورد توجه استعدادیاب‌های چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته بود اما هیچ باشگاهی به غیر از منچسترسیتی برای جذب او اقدام رسمی انجام نداده بود. تا اینکه در ماه فوریه به خواست پپ گواردیولا نمایندگان منچسترسیتی از بارسا خواهان این شدند تا رقم مد نظرشان برای لامینه یامال را اعلام کنند.

روزنامه اسپرت مدعی شد گواردیولا قصد داشت در ماه فوریه یامال را به سیتی برده و او را برای کسب تجربه بیشتر بلافاصله به خیرونا قرض بدهد. خیرونا باشگاهی است در اسپانیا که بخشی از هولدینگ سیتی‌گروپ است. همان هولدینگی که مالکیت منچسترسیتی را به عهده دارد.

البته اسپرت در ادامه یک ادعای جالب دیگر هم مطرح می‌کند. این روزنامه می‌گوید یک علت دیگر که باعث شده مدیران منچسترسیتی به پپ اعلام کنند یامال فعلا باید راهی خیرونا شود این بود که بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باشگاه‌های این کشور نمی‌توانند بازیکنان زیر 18 سال را از باشگاه‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خدمت بگیرند. در نتیجه سیتی باید یامال را تا رسیدن به هیجده سالگی به باشگاهی دیگر قرض می‌داد و چه باشگاهی بهتر از خیرونا که در واقع انتقال او مثل انتقال از یک جیب به جیب دیگر مالکان سیتی بود.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋