آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس پیامک دریافتی

اگر به تازگی سراغ بازاریابی پیامکی بروید یا هنوز در حال تحقیق دربارۀ اس ام اس مارکتینگ هستید، بهتر است که با قابلیت مهم دیگری به نام پنل دریافت اس ام اس رایگان نیز آشنا شوید.

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی

حتماً می‌دانید که پنل برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند علاوه‌بر ارسال تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های مهم، پاسخ مشتریانشان را نیز دریافت کنند. این قابلیت همانطوری که از نامش پیداست کاملاً رایگان است و هزینه‌ای برای صاحب پنل ندارد. اما چنین قابلیتی چه مزایایی دارد؟ اصلا چرا باید کسب‌وکارها از قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را فعال کنند؟ بیایید به این سوال‌های مهم پاسخ بدهیم و البته قبل از آن هم با پنل ارسال اس ام اس آشنا شویم.

پنل پیامکی چیست؟

خیلی سریع ببینیم که پنل ارسال پیامک چیست؟! به گزارش سایت ملی پیامک پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس‌های انبوه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است که قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را هم دارد. این ارسال‌ها عموماً از خطوط عمومی و اختصاصی انجام می‌شود، با این تفاوت که اگر صاحب پنل خط عمومی داشته باشد، فقط می‌تواند برای مخاطبانش پیامک بفرستند ولی با دسترسی به خط اختصاصی پنل قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد.

امکانات پنل اس ام اس ملی پیامک شامل جذب، حفظ و تعامل با مشتری است. خب حالا در کنار تعامل با مخاطب، قابلیت دریافت پاسخ مشتری دیگر چه مزایایی دارد؟

مزایای پنل دریافت اس ام اس رایگان

مزایای پنل دریافت اس ام اس رایگان چیست؟ این سوالیست که احتمالاً بعد از دریافت سرشماره اختصاصی می‌خواهید بپرسید. بیایید با هم این روند را بررسی کنیم که با قابلیت نظرسنجی شروع می‌‌شود.

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی

نظرسنجی، تعامل مستقیم با مشتری

نظرسنجی پیامکی یکی از مزایای موثر پنل اس ام اس melipayamak رایگان برای تعامل با مشتریست تا متوجه شوید مشتریان و طرفدارانتان چه نظری دربارۀ کالا و خدماتتان دارند. مثلاً بعد از اجرای هر کمپین تبلیغات و فروش، برگزاری دوره یا حتی کلاس و ... می‌توانید از نطرسنجی پیامکی استفاده کنید، در واقع هر کسب‌وکاری داشته باشید این ابزار به کارتان می‌آید.

برای دسترسی به این ابزار می‌توانید از داخل محیط کاربری پنل و قسمت ابزار ویژه به نظرسنجی دسترسی داشته باشید و گزارش کاملی را هم از پیامک‌های دریافتی مشتریان بررسی کنید. در واقع این فایل گزارش نشان می‌دهد هر کلمه چند بار برای خط اختصاصی پنل ارسال شده است. البته پیشنهاد می‌کنم که در حین برگزاری نظرسنجی حتماً برای مشتریان بازۀ زمانی تعیین کنید.

منشی پنل دریافت اس ام اس رایگان

مزیت دیگری که پنل دریافت اس ام اس رایگان در اختیار کاربران قرار داده، منشی یا همان پاسخگوی خودکار مشتریان و مخاطبان است. کاربران در قسمت "منشی پیامکی" پنل ملی پیامک می‌توانند سامانه را به نحوی تنظیم کنند تا در قبال دریافت کد یا کلیدواژه‌ای مشخص به صورت اس ام اس از طرف مخاطب، پاسخ از قبل تعیین شده‌ای را برایش بفرستند. مثلاً به نمونه زیر دقت کنید:

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی

با ارسال عدد 1 مخاطبان به صورت خودکار هم پاسخشان را دریافت می‌کنند و هم در دفترچه تلفنی اختصاصی، شماره‌هایشان ثبت خواهد شد.

منشی هوشمند، قابلیت ارسال پاسخ‌های متفاوت

پنل دریافت اس ام اس رایگان برای وقتی هم که بخواهید چند پاسخ مختلف به پیام‌های ارسالی از سوی مشتری بدهید، ابزار منشی هوشمند را طراحی کرده است.

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی


البته برای تنظیمات پاسخگوی هوشمند باید حتماً از قبل در یک فایل اکسل کلیدوواژه‌ها را تعیین کنید. یعنی در ستون‌های A و B و C کلیدواژه‌های موردنظر، که قرار است مخاطب برایتان بفرستد، درج کنید. این تعداد به اندازۀ جواب‌های ارسالی موردنظر شما و تعدادکلیدواژه‌ها می‌توانید ادامه داشته باشد.

مثلاً اگر موسسه آموزشی دارید، از قبل شماره سامانه را برای مخاطب و مراجع‌کنندگان بفرستید و سپس کلیدواژه‌ها را به آن‌ها اعلام کنید تا به عنوان مثال با فرستادت عدد ۱ لیست کلاس‌ها برایشان ارسال شود یا با ارسال عدد ۲ شهریه دوره‌ها و با کلیدواژه ۳ نام اساتید برایشان اس ام اس شود.

تحلیلگر، در پاسخ به مشتری باهوش باشید !

حالا نوبت سومین مزیت پنل دریافت اس ام اس رایگان یعنی ماژول تحلیلگر است که در ازای هر کلیدواژه هم پاسخ مشخصی می‌فرستد و هم قابلیت‌های دیگری دارد که با یک مثال ساده آن را توضیح خواهیم داد.
فرض کنید که شما پیام زیر را برای مشتریانتان ارسال کردید:

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی

حالا نوبت آن است که با پاسخ مشتری، ماژول تحلیلگر فعال شود، یعنی با ارسال عدد از طرف مشتری 1 ارسال اس ام اس‌های بعدی لغو شود یا در قبال دریافت 3، لینک خرید مستقیم برای مشتری پیامک شود. به زبان ساده، کاربر با استفاده از ماژول تحلیلگر می‌توانید این مزایا را نیز داشته باشد:

  • متن ارسالی همزمان برای صاحب پنل ارسال شود
  • شماره مخاطب در دفترچه تلفن ذخیره شود
  • یک نسخه از پیامک برای صاحب پنل ایمیل شود و یک نسخه برای آدرس URL ارسال شود
  • به پاسخ‌های دریافتی اعتبار هدیه داده شود
  • تحلیلگر فقط برای بانک شماره اختصاصی یعنی مثلاً اعضای دفترچه تلفن یا باشگاه مشتریان یا هر گروه دیگر ( مثلا شماره‌های همراه اول یا ایرانسل) فعال شود

پنل دریافت اس ام اس رایگان به سادگی آب خوردن !

حالا که با قابلیت‌های پنل دریافت اس ام اس رایگان آشنا شدید، وقت آن رسیده که علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغاتی بتوانید تعامل مناسبی هم با مشتری داشته باشید، باشگاه مشتریان را به خوبی بگردانید و اعتماد مشتریان را جلب کنید تا راحت‌تر و سریع‌تر از شما خرید کنند.

سامانه دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار بر اساس اس ام اس دریافتی

برای دریافت فوری پنل 3 راه خیلی ساده دارید. اول از همه می‌توانید با  02163404تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی فروش ملی پیامک صحبت کنید. راه دوم ثبت‌نام در سایت است و راه سوم این است که در انتهای متن و در قسمت نظرات برایمان بنویسید تا در مورد دریافت پنل راهنمایی‌تان کنیم. فعال شدن پنل و خطوط اختصاصی نهایتاً 4 ساعت زمان نیاز دارد و خیلی سریع می‌توانید منتظر پاسخ مشتریان باشید و توجهشان را راحت‌تر به خرید جلب کنید.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋