اگر به تازگی سراغ بازاریابی پیامکی بروید یا هنوز در حال تحقیق دربارۀ اس ام اس مارکتینگ هستید، بهتر است که با قابلیت مهم دیگری به نام پنل دریافت اس ام اس رایگان نیز آشنا شوید.
حتماً میدانید که پنل برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی انبوه استفاده میشود و کاربران میتوانند علاوهبر ارسال تبلیغات و اطلاعرسانیهای مهم، پاسخ مشتریانشان را نیز دریافت کنند. این قابلیت همانطوری که از نامش پیداست کاملاً رایگان است و هزینهای برای صاحب پنل ندارد. اما چنین قابلیتی چه مزایایی دارد؟ اصلا چرا باید کسبوکارها از قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را فعال کنند؟ بیایید به این سوالهای مهم پاسخ بدهیم و البته قبل از آن هم با پنل ارسال اس ام اس آشنا شویم.
خیلی سریع ببینیم که پنل ارسال پیامک چیست؟! به گزارش سایت ملی پیامک پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اسهای انبوه تبلیغاتی و اطلاعرسانی است که قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را هم دارد. این ارسالها عموماً از خطوط عمومی و اختصاصی انجام میشود، با این تفاوت که اگر صاحب پنل خط عمومی داشته باشد، فقط میتواند برای مخاطبانش پیامک بفرستند ولی با دسترسی به خط اختصاصی پنل قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد.
امکانات پنل اس ام اس ملی پیامک شامل جذب، حفظ و تعامل با مشتری است. خب حالا در کنار تعامل با مخاطب، قابلیت دریافت پاسخ مشتری دیگر چه مزایایی دارد؟
مزایای پنل دریافت اس ام اس رایگان چیست؟ این سوالیست که احتمالاً بعد از دریافت سرشماره اختصاصی میخواهید بپرسید. بیایید با هم این روند را بررسی کنیم که با قابلیت نظرسنجی شروع میشود.
نظرسنجی پیامکی یکی از مزایای موثر پنل اس ام اس melipayamak رایگان برای تعامل با مشتریست تا متوجه شوید مشتریان و طرفدارانتان چه نظری دربارۀ کالا و خدماتتان دارند. مثلاً بعد از اجرای هر کمپین تبلیغات و فروش، برگزاری دوره یا حتی کلاس و ... میتوانید از نطرسنجی پیامکی استفاده کنید، در واقع هر کسبوکاری داشته باشید این ابزار به کارتان میآید.
برای دسترسی به این ابزار میتوانید از داخل محیط کاربری پنل و قسمت ابزار ویژه به نظرسنجی دسترسی داشته باشید و گزارش کاملی را هم از پیامکهای دریافتی مشتریان بررسی کنید. در واقع این فایل گزارش نشان میدهد هر کلمه چند بار برای خط اختصاصی پنل ارسال شده است. البته پیشنهاد میکنم که در حین برگزاری نظرسنجی حتماً برای مشتریان بازۀ زمانی تعیین کنید.
مزیت دیگری که پنل دریافت اس ام اس رایگان در اختیار کاربران قرار داده، منشی یا همان پاسخگوی خودکار مشتریان و مخاطبان است. کاربران در قسمت "منشی پیامکی" پنل ملی پیامک میتوانند سامانه را به نحوی تنظیم کنند تا در قبال دریافت کد یا کلیدواژهای مشخص به صورت اس ام اس از طرف مخاطب، پاسخ از قبل تعیین شدهای را برایش بفرستند. مثلاً به نمونه زیر دقت کنید:
با ارسال عدد 1 مخاطبان به صورت خودکار هم پاسخشان را دریافت میکنند و هم در دفترچه تلفنی اختصاصی، شمارههایشان ثبت خواهد شد.
پنل دریافت اس ام اس رایگان برای وقتی هم که بخواهید چند پاسخ مختلف به پیامهای ارسالی از سوی مشتری بدهید، ابزار منشی هوشمند را طراحی کرده است.
البته برای تنظیمات پاسخگوی هوشمند باید حتماً از قبل در یک فایل اکسل کلیدوواژهها را تعیین کنید. یعنی در ستونهای A و B و C کلیدواژههای موردنظر، که قرار است مخاطب برایتان بفرستد، درج کنید. این تعداد به اندازۀ جوابهای ارسالی موردنظر شما و تعدادکلیدواژهها میتوانید ادامه داشته باشد.
مثلاً اگر موسسه آموزشی دارید، از قبل شماره سامانه را برای مخاطب و مراجعکنندگان بفرستید و سپس کلیدواژهها را به آنها اعلام کنید تا به عنوان مثال با فرستادت عدد ۱ لیست کلاسها برایشان ارسال شود یا با ارسال عدد ۲ شهریه دورهها و با کلیدواژه ۳ نام اساتید برایشان اس ام اس شود.
حالا نوبت سومین مزیت پنل دریافت اس ام اس رایگان یعنی ماژول تحلیلگر است که در ازای هر کلیدواژه هم پاسخ مشخصی میفرستد و هم قابلیتهای دیگری دارد که با یک مثال ساده آن را توضیح خواهیم داد.
فرض کنید که شما پیام زیر را برای مشتریانتان ارسال کردید:
حالا نوبت آن است که با پاسخ مشتری، ماژول تحلیلگر فعال شود، یعنی با ارسال عدد از طرف مشتری 1 ارسال اس ام اسهای بعدی لغو شود یا در قبال دریافت 3، لینک خرید مستقیم برای مشتری پیامک شود. به زبان ساده، کاربر با استفاده از ماژول تحلیلگر میتوانید این مزایا را نیز داشته باشد:
حالا که با قابلیتهای پنل دریافت اس ام اس رایگان آشنا شدید، وقت آن رسیده که علاوهبر ارسال پیامک تبلیغاتی بتوانید تعامل مناسبی هم با مشتری داشته باشید، باشگاه مشتریان را به خوبی بگردانید و اعتماد مشتریان را جلب کنید تا راحتتر و سریعتر از شما خرید کنند.
برای دریافت فوری پنل 3 راه خیلی ساده دارید. اول از همه میتوانید با 02163404تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی فروش ملی پیامک صحبت کنید. راه دوم ثبتنام در سایت است و راه سوم این است که در انتهای متن و در قسمت نظرات برایمان بنویسید تا در مورد دریافت پنل راهنماییتان کنیم. فعال شدن پنل و خطوط اختصاصی نهایتاً 4 ساعت زمان نیاز دارد و خیلی سریع میتوانید منتظر پاسخ مشتریان باشید و توجهشان را راحتتر به خرید جلب کنید.
پاسخ ها