آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

واکنش عضو شورای شهر به جنجال جدید زاکانی!

امانی عضو شورای شهر تهران، ایران درباره علت اقدام شهرداری برای پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی به سایت دیده‌بان ایران گفت: ما هم نمی‌دانیم! با یکی دو نفر از معاونین و مدیران شهرداری تماس گرفتیم اما دو نفر که اصلا تلفن را پاسخ ندادن و یک نفر هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

دیده‌بان ایران: امانی عضو شورای شهر تهران، ایران درباره علت اقدام شهرداری برای پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی به سایت دیده‌بان ایران گفت: ما هم نمی‌دانیم! با یکی دو نفر از معاونین و مدیران شهرداری تماس گرفتیم اما دو نفر که اصلا تلفن را پاسخ ندادن و یک نفر هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

روز گذشته شهرداری تهران با حضور پرتعداد در خانه اندیشمندان علوم انسانی سعی در تخلیه و پلمب ساختمان این مجموعه کرده اند.

بنا بر اخبار رسیده، روز گذشته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیرکل مطالعات فرهنگی و اجتماعی به همراه تعداد زیادی عوامل اجرایی شهرداری تهران با در دست داشتن حکم پلمب ساختمان اقدام به تغییر قفل‌ها و بیرون کردن عوامل اجرایی خانه اندیشمندان علوم انسانی کردند.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران درباره علت این اقدام شهرداری، عنوان کرد: «ما هم نمی‌دانیم! با یکی دو نفر از معاونین و مدیران شهرداری تماس گرفتیم اما دو نفر که اصلا تلفن را پاسخ ندادن و یک نفر هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.»

وی ادامه داد: «این ملک شهرداری است و از حدود ده سال پیش واگذار شده است. یک مجموعه معتبر فرهنگی است که اساتید، هنرمندان و نویسندگان در آنجا کار می‌کنند. نمی‌دانیم چرا این مشکل پیش آمده اما در حال پیگیری هستیم تا آن را حل کنیم.»

امانی در پاسخ به اینکه آیا اعضای شورای با این اقدام زاکانی مخالف هستند، به دیده بان ایران گفت: «نمی‌توان با اطمینان گفت که آقای زاکانی این کار را انجام داده است، چون نمی‌دانیم دستور چه کسی بوده است. شاید دستور شهرداری منطقه شش بوده، هر چند که شهرداری منطقه هم به نام شهرداری تمام می‌شود.»

این عضو شورای شهر در واکنش به اینکه در رسانه‌ها گفته شده است که این اقدام از سوی معاونت فرهنگی شهرداری بوده است، گفت: «بله، متولی اماکنی که در اختیار موسسات فرهنگی قرار گرفته، معاونت فرهنگی است. همان دیروز که مطلع شدم من و یکی از اعضای شورا با معاونت فرهنگی تماس گرفتیم ولی جواب ندادند. به یکی از معاونین دیگر  شهرداری هم گفتم و قرار شد پیگیری کنند ولی تاکنون با بنده تماسی نگرفته‌اند.»

امانی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است شورا درخصوص این موضوع از شهردار سوال بکند، گفت: «امیدواریم حل شود و کار به آنجا نکشد.»

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋