آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

ستاره ای که مشتاق جدایی طارمی از پورتو است

تونی مارتینز، مهاجم ۲۶ ساله پورتو، در دور راهی ماندن و رفتن از این تیم قرار دارد و آینده مهدی طارمی در تصمیم او بسیار تاثیرگذار است.

ورزش سه: تونی مارتینز، مهاجم ۲۶ ساله پورتو، در دور راهی ماندن و رفتن از این تیم قرار دارد و آینده مهدی طارمی در تصمیم او بسیار تاثیرگذار است.

 تونی مارتینز با حضور مهاجمان سرشناسی چون مهدی طارمی و اوانیلسون هیچ گاه نتوانست در پورتو به جایگاهی مطمئن دست پیدا کند. او حالا با پیشنهاد والنسیا روبرو است؛ پیشنهادی که تصمیم گیری نهایی در مورد آن رابطه مستقیمی با آینده مهدی طارمی دارد.

والنسیا از نظر مالی محدودیت زیادی برای جذب تونی مارتینز دارد اما مهاجم ۲۶ ساله پورتو می داند که با حضور در این تیم می تواند شانس بازی بیشتری داشته باشد. باشگاه اسپانیایی به دنبال خانه تکانی در خط حمله خود است. کاوانی، هوگو دورو و مارکوس آندره در آستانه جدایی از والنسیا قرار دارند و تونی مارتینز یکی از گزینه های ایده آل روبن بارخا، سرمربی خفاش‌ها برای ساختن خط حمله جدید است.

ستاره‌ای که مشتاق جدایی طارمی از پورتو است

با این وجود مهمترین موضوعی که ذهن مارتینز را به خود مشغول کرده، انگیزه کافی برای جدایی از پورتو است؛ موضوعی که مستقیما به آینده مهدی طارمی مربوط می شود.

به گزارش ابولا، ستاره ایرانی پورتو هنوز یک سال با این باشگاه قرارداد دارد و تنها در صورتی این باشگاه را ترک خواهد کرد که مقصد یک باشگاه بزرگتر باشد. علی رغم شایعات اخیر اورتون، نیوکسل و تیم های عربستانی نتوانسته اند نظر طارمی را جلب کنند اما هیچ تضمینی هم وجود ندارد که تا پایان مهلت نقل و انتقالات پیشنهاد خوبی برای مهاجم ایرانی نرسد.

در صورتی که طارمی یک پیشنهاد خوب دریافت و پورتو را ترک کند اوضاع برای مارتینز هم تغییر خواهد کرد. او در این شرایط پشت سر اوانیلسون به مهره ثابت پورتو در فاز تهاجمی تبدیل می شود و می تواند پیشرفت خود را در پرتغال ادامه دهد. مارتینز از شرایط فعلی خود راضی نیست و تنها در چنین وضعیتی می توان انتظار ماندنش را داشت.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋