آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شروع طوفانی سپاهان در نقل و انتقالات با خرید دو ستاره

مهاجم سابق تیم‌های استقلال و شارلروا و ذوب آهن پس از نیم فصل دوری از فوتبال به اصفهان باز می‌گردد.

فوتبالی: سپاهانی‌ها با رونمایی از دو بازیکن جدید خود استارت طوفانی در نقل و انتقالات تابستانی زدند.

در حالی که فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران از چند هفته پیش آغاز شده بود اما علیرغم بازار داغ شایعات ۳ تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال تا امروز هنوز به صورت رسمی از خریدهای خود رونمایی نکرده بودند اما امروز سپاهانی‌ها این طلسم را شکستند و با دو بازیکن جدید و سرشناس قرارداد بستند.

آغاز طوفانی سپاهان در نقل و انتقالات با خرید دو ستاره

خرید اول سپاهان، کاوه رضایی است که بعد از یک نیم‌فصل بدون تیم بودن، دوباره به لیگ برتر بازگشته و امیدوار است روزهای خوبی را در اصفهان تجربه کند.

این بازیکن در شرایطی به سپاهان پیوست که طی ماه‌های اخیر با باشگاه تراکتور وارد دعوای حقوقی شده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها با احتیاط بیشتری برای جذب او اقدام کردند و حالا که به صورت رسمی از او رونمایی کردند به نظر می‌رسد کلیه جوانب دعوای حقوقی او و تراکتور را مورد سنجش قرار داده‌اند.

رضا شکاری وینگر فصل گذشته گل‌گهر سیرجان دومین بازیکنی بود که سپاهانی‌ها به فاصله چند دقیقه از کاوه رضایی، از او به عنوان دومین خرید خود رونمایی کردند.

به نظر می‌رسید جدایی قلعه‌نویی از گل گهر، بسیاری از نفرات این باشگاه را نیز به ترک تیم علاقه‌مند کرده است. رضا شکاری در همین مسیر قدم برداشت و در حالی که  او مورد توجه پرسپولیس و تراکتور نیز بود تا اما سپاهانی‌ها علاوه بر پرداخت بند آزاد سازی 300 هزار دلاری او ظاهرا رقم بسیار خوبی برای به او پرداخت خواهند کرد

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋