آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

دستگاه RF فرکشنال با عملکرد منحصر به فرد و کاملا ایمن را از کجا تهیه کنیم؟

دستگاه آر اف فرکشنال با عملکرد منحصر به فرد و کاملا ایمن از کجا تهیه کنیم؟

پوست یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده بدن انسان است که به عنوان پوشش بدن انسان به شمار می‌رود. پوست از اعضای داخلی تشکیل دهنده بدن انسان به خوبی محافظت نموده و علاوه بر نقش کارکردی و حفاظتی خود زیبایی و طراوت اندام فرد را به نمایش می‌گذارد. در طول سال‌های گذشته روش‌های متفاوتی برای رفع افتادگی و چین و چروک در پوست بدن مورد استفاده قرار گرفته است. بعضی از این روش‌ها مانند لیفت و کشیدگی پوست با روش‌های تهاجمی مانند انواع عمل‌های زیبایی همراه بوده که در کنار رفع افتادگی و چین و چروک در پوست عوارض جانبی برای افراد به همراه داشته است. یکی از روش‌هایی که کاملاً غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی توانست در زمینه جوان سازی و زیبایی پوست مورد استفاده قرار بگیرد ابداع و استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال  است که توانسته انقلابی در زمینه جوان سازی و زیبایی در پوست بدن انسان خصوصاً انواع نواحی پوست صورت ایجاد نماید.

دستگاه آر اف فرکشنال چه فرایندی بر روی پوست انجام می‌دهد؟

دستگاه آر اف فرکشنال یا دستگاه رادیو فرکانسی یکی از بی‌خطرترین و ایمن‌ترین روش‌های جوان سازی پوست انسان به شمار می‌رود که کاملا غیر تهاجمی بوده و بدون انجام بی هوشی و عمل جراحی و عوارض ناشی از آن می‌تواند به بهترین شکل زیبایی و جوانی را به چهره انسان بازگرداند. این دستگاه بر اساس تابش پرتوهای رادیویی با فرکانس بالا موجب جوان سازی و زیبایی در پوست می‌شود. این دستگاه دارای یک سری با سوزن‌های بسیار ریز و باریک بوده که در پوست ناحیه مورد نظر فرو رفته و فرکانس رادیویی را در ناحیه درم پوست انتقال می‌دهد. این عمل موجب می‌شود تا یک انرژی گرمایی در ناحیه عمیق پوست ایجاد شده تا برخی از سلول‌های قدیمی و آسیب دیده پوست لایه میانی بدن انسان به صورت هدفمند تخریب شده و مورد تحریک قرار بگیرند. با تحریک این ناحیه از پوست سلول‌های کلاژن سازی شروع به فعالیت نموده و با تولید کلاژن بیشتر و همچنین افزایش گردش خون، بافت‌های آسیب دیده لایه درم پوست مورد بازسازی قرار گرفته و با تولید کلاژن و سلول‌های جدید عملیات ترمیم پوست آغاز می‌گردد.

در چه مواردی از دستگاه rf فرکشنال می‌توان استفاده کرد؟

از جمله مواردی که دستگاه آر اف فرکشنال کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از:

  • لیفت صورت و نواحی شل شده و دچار افتادگی پوست در بخش‌های مختلف آن
  • لفت ابرو، پیشانی، چانه و گردن
  • رفع چین و چروک‌های نواحی دور چشم و همچنین نواحی دور لب
  • تنظیم چربی پوست و جلوگیری از ترشح بیش از حد چربی در منافذ باز پوستی
  • رفع جوش‌های پوستی از جمله جوش‌های چرکی و سرسیاه که زیبایی پوست انسان را به مخاطره می‌اندازد
  • درمان اسکارهای آکنه یا جوش گاه بر روی نواحی مختلف پوست
  • لاغرسازی نواحی مختلف صورت و رفع چربی‌های اضافی خصوصاً در بخش‌های پایینی صورت
  • درمان تعریق بیش از حد پوست و جلوگیری از ایجاد بوی بد در بدن انسان

دستگاه آر اف فرکشنال با کیفیت مناسب و صد در صد ایمن از کجا تهیه کنیم؟

شرکت دانش بنیان ناریاتک یک شرکت تولیدی بر پایه پژوهش و یافته های علمي و همچنین فن آوری روز دنیا است که توانسته در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و صنعتی از جمله دستگاه آر اف فرکشنال قدم‌های بزرگی را بردارد. بیمارانی که با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال شرکت دانش بنیان ناریاتک فرایند زیبایی و جوان سازی پوست را انجام داده‌اند، از کارایی و راندمان بالای این دستگاه ابراز رضایت نموده اند. شرکت دانش بنیان ناریاتک در زمینه تولید دستگاه کربوکسی  و همچنین دستگاه هایفو  نیز فعالیت می‌کند. با دستگاه آر اف فرکشنال ناریاتک، ایمنی و کارآیی منحصر به فرد را برای خود به ارمغان آورید.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋