آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

مرکز خرید آنلاین هواداران جیمبوشاپ در تهران

جیمبوشاپ مرکز خرید آنلاین پنکه در تهران

گرمای تابستان می‌تواند طاقت‌فرسا باشد؛ به همین دلیل می‌خواهیم که حتی برای ده دقیقه‌ روبه‌روی یک پنکه که هوای خنک و مطبوعی را ارائه می‌دهد، استراحت کنیم. خوشبختانه، جیمبوشاپ به‌عنوان مرکز خرید پنکه برندهای برتر مانند پارس‌خزر در تهران، راه‌حلی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای خنک‌کردن خانه و محل کار شما ارائه می‌دهد.

تنوع محصولات در جیمبوشاپ خرید پنکه را آسان می‌کند

در جیمبوشاپ، می‌توانید انواع پنکه‌های رومیزی، ایستاده، دیواری، سقفی را در برندهای معتبر مانند پارس‌خزر بیابید.

با این تنوع بی‌نظیر، به‌راحتی می‌توانید پنکه‌ای را بخرید که به‌طور کامل نیازها و سلیقه شما را برآورده کند.

برخی از مزایای خرید پنکه از جیمبوشاپ، شامل موارد زیر است:

  • دسترسی آسان: شما می‌توانید به‌راحتی و در هر زمانی از شبانه‌روز از طریق وب‌سایت جیمبوشاپ به پنکه مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
  • تنوع بیشتر: جیمبوشاپ، تنوع بیشتری از پنکه‌ها را نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی ارائه می‌دهد.
  • مقایسه آسان: می‌توان به‌راحتی به مقایسه مشخصات و قیمت پنکه‌های مختلف پرداخت و بهترین گزینه را انتخاب کرد.
  • قیمت مناسب: جیمبوشاپ، پنکه‌ها را با قیمتی رقابتی به فروش می‌رساند.
  • ارسال سریع و آسان: این شرکت، پنکه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به درب منزل شما ارسال می‌کند.

با خرید پنکه از جیمبوشاپ، از گرمای تابستان رهایی پیدا کنید و از خنکی هوای مطبوع لذت ببرید.

مزایای خرید آنلاین پنکه از جیمبوشاپ

خرید آنلاین پنکه از جیمبوشاپ، به‌عنوان مرکز خرید پنکه در تهران، مزایای متعددی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد که در ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1. دسترسی آسان

شما، می‌توانید به‌راحتی و در هر ساعتی از شبانه‌روز، از طریق وب‌سایت جیمبوشاپ، به انواع پنکه‌ها دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و آنلاین خریداری کنید. این امر، در گرمای طاقت‌فرسای تابستان که خروج از منزل ممکن است دشوار باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

2. تنوع بیشتر

جیمبوشاپ، با ارائه طیف گسترده‌ای از پنکه‌ها در برندها و مدل‌های مختلف، به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی پنکه‌ای را بیابید که به‌طور کامل نیازها و سلیقه شما را برآورده کند. تنوع محصولات جیمبوشاپ، به مراتب بیشتر از تنوع موجود در فروشگاه‌های فیزیکی است و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون محدودیت، از میان گزینه‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

3. مقایسه آسان

در جیمبوشاپ، می‌توانید به‌طور همزمان مشخصات و قیمت پنکه‌های مختلف پارس خزر را با یکدیگر مقایسه کنید و با بررسی دقیق ویژگی‌ها و مزایا و معایب هر محصول، بهترین گزینه را برای خرید برگزینید. این امر، به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین زمان و انرژی، به‌صورت عاقلانه و رضایت‌بخش، خرید پنکه را انجام دهید.

4. قیمت مناسب

جیمبوشاپ، به دلیل حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات، پنکه‌ها را با قیمتی رقابتی و مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این فروشگاه، شما می‌توانید با خیالی آسوده از این‌که مناسب‌ترین هزینه را برای محصول مورد نظر خود می‌پردازید، خرید خود را انجام دهید.

5. ارسال سریع و آسان

جیمبوشاپ، با بهره‌مندی از سیستم حمل و نقل سریع و مطمئن، پنکه خریداری‌شده توسط شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درب منزل شما ارسال خواهد کرد. شما می‌توانید وضعیت سفارش خود را به‌طور آنلاین پیگیری کنید و از زمان دقیق تحویل آن مطلع شوید.

خرید آنلاین پنکه پارس خزر

پرفروش‌ترین پنکه‌های بازار

انتخاب پنکه مناسب برای روزهای گرم تابستان، می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. تنوع مدل‌ها و برندها در بازار، تصمیم‌گیری را دشوار می‌کند. به همین دلیل، ما در این بخش 5 مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پنکه پارس خزر را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخابی آسان‌تر داشته باشید.

1. پنکه دیواری کنترل دار پارس خزر ۶۰وات ES۷۰۲۰

  • این پنکه، دارای ۳ سرعت مختلف با قابلیت تنظیم گردش افقی است که می‌توانید با کنترل از راه دور آن را تنظیم کنید.
  • با توان مصرفی ۶۰ وات و تایمر 1-2-4-8 ساعته، عملکرد قوی و هوای تازه‌ای را به‌وجود می‌آورد.

2. پنکه پایه بلند پارس خزر ۶۰وات ES۴۰۱۰

  • این پنکه، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع از 105 تا 145 سانتی‌متر و وزن 7.5 کیلوگرم می باشد.
  • با توان مصرفی ۶۰ وات، توانایی ایجاد جریان هوای قوی را داراست.

3. پنکه پایه بلند پارس خزر ۶۰وات ES۴۰۶۰RW

  • این مدل از پنکه از قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد تا هوای تازه را در سراسر اتاق منتشر کنید.
  • با استفاده از تکنولوژی مدرن، صداهای مزاحم را به حداقل می‌رساند.

4. پنکه پایه بلند شیبا پارس خزر ۶۰وات مشکی

  • این پنکه دارای پدال جهت تغییر سرعت یا روشن و خاموش کردن و همچنین قابلیت برنامه ریزی در زمان خاموش بودن پنکه جهت روشن شدن نیز می باشد.
  • با توان مصرفی ۶۰ وات و سرعت گردش پروانه 1200 دور در دقیقه، می‌تواند برای ایجاد هوای خنک و تازه در اتاق شما مؤثر باشد.

5. پنکه پایه بلند آدو پارس خزر ۶۰وات مشکی FSR-ADO

  • این پنکه، با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، به‌عنوان یک جزء تزئینی نیز جذابیت دارد.
  • با توان مصرفی ۶۰ وات و حجم بادهی 56 متر مکعب بر دقیقه، همچنان ارائه عملکرد قوی و جریان هوای مطلوب را حفظ می‌کند.

این پنکه‌ها، با توجه به ویژگی‌ها و طراحی‌های مختلف خود، گزینه‌هایی مناسب برای ایجاد هوای خنک و راحت در روزهای گرم تابستان هستند.

چگونه بهترین پنکه را برای خود انتخاب کنیم؟

انتخاب پنکه مناسب، می‌تواند به عوامل مختلفی مانند آب‌وهوا، متراژ فضای مورد نظر، سلیقه شخصی و بودجه شما بستگی داشته باشد. در این‌ بخش، چند نکته برای انتخاب بهترین پنکه ارائه می‌شود:

1. نوع پنکه

اولین مرحله خرید پنکه، با انتخاب نوع آن مشخص می‌شود. برخی از انواع پنکه که می‌توانید در جیمبوشاپ آن‌ها را با قیمت مناسب بیابید، عبارت‌اند از:

پنکه رومیزی

این نوع پنکه، برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا میز کار مناسب است. پنکه‌های رومیزی، معمولا قابل‌تنظیم است و می‌توان جهت وزش باد آن‌ها را تغییر داد.

پنکه ایستاده

این نوع پنکه، برای فضاهای بزرگ‌تر مانند پذیرایی یا سالن ناهارخوری مناسب است. پنکه‌های ایستاده، معمولا ارتفاع بیشتری دارند و می‌توان آن‌ها را در زوایای مختلف تنظیم کرد.

پنکه دیواری

پنکه دیواری پارس خزر

این نوع پنکه، برای نصب روی دیوار مناسب است و فضای کمی را اشغال می‌کند. پنکه‌های دیواری، معمولا قابلیت تنظیم دارند و می‌توان جهت وزش باد آن‌ها را تغییر داد.

پنکه سقفی

این نوع پنکه، از سقف آویزان می‌شود و برای خنک‌کردن کل فضا مناسب است. پنکه‌های سقفی، معمولا پره‌های بزرگتری دارند و می‌توان سرعت آن‌ها را تنظیم کرد. خرید پنکه سقفی، چه برای محل کار و چه خانه مزایای بسیاری را با خود به‌همراه دارد.

2. قدرت

قدرت پنکه، باید متناسب با متراژ فضای مورد نظر شما باشد. به‌طور کلی، برای هر 9 متر مربع فضای مسقف، به یک پنکه با قدرت 60 وات نیازمند خواهید بود.

3. ویژگی‌ها

  • کنترل از راه دور: برخی از پنکه‌ها، دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به بلندشدن از جای خود، تنظیمات پنکه را تغییر دهید.
  • تایمر: برخی از پنکه‌ها، دارای تایمر هستند که می‌توانید زمان روشن و خاموش‌شدن آن‌ها را تنظیم کنید.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع: برخی از پنکه‌های ایستاده، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که می‌توانید ارتفاع آن‌ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.
  • قابلیت نوسان: برخی از پنکه‌ها، قابلیت نوسان دارند که می‌توان جهت وزش باد آن‌ها را به‌صورت افقی یا عمودی تغییر داد. این موضوع را باید هنگام خرید پنکه مدنظر خود قرار دهید.

4. برند

برندهای معتبر زیادی، در زمینه تولید پنکه به فعالیت می‌پردازند. هنگام انتخاب پنکه، به برند و سابقه شرکت سازنده توجه کنید.

اگر به‌دنبال تجربه‌ای راحت، اصالت کالا و قیمت منصفانه برای خرید پنکه هستید، جیمبوشاپ بهترین گزینه به‌شمار می‌رود. با مجموعه‌ای از پنکه‌های متنوع، این فروشگاه آنلاین انتخاب‌هایی را برای هر نیازی فراهم می‌کند. از طراحی‌های مدرن تا انواع مختلف اندازه و قدرت، همه چیز در جیمبوشاپ قابل دسترسی است. همچنین، با خدمات پس از فروش برتر و ارسال سریع، این‌جا بهترین مکان برای خرید پنکه خواهد بود. از این امکانات، لذت ببرید و تجربه‌ خریدی بی‌نظیر را با جیمبوشاپ تجربه کنید!

جیمبوشاپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های 02134904700 و 09024724413 با این فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋