آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین کلبه های چوبی برای اجاره در ایران

بهترین های اجاره کلبه چوبی در ایران

کلبه‌های چوبی یکی از بهترین نوع اقامتگاه برای افرادی هستند که دوست دارند سفری خاطره‌انگیز برای خود و همراهانشان بسازند. امروزه افراد تمایل دارند تا به‌جای اقامت در هتل‌های رنگارنگ، انواع اقامتگاه‌های محلی و کلبه‌ها را برای اقامت خود اجاره کنند. کلبه چوبی در نقاط مختلف ایران امروزه طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. اگر اهل طبیعت و زندگی در محل‌های جذاب باشید، اجاره یکی از کلبه‌های چوبی می‌تواند فرصت خوبی برای شما باید تا روزهای فوق‌العاده‌ای را به خاطرات دفتر سفرهای خود اضافه کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین محل‌ها و کلبه‌های چوبی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به این علاقه‌مند شده‌اید که یکی از کلبه‌های چوبی شمال ایران یا دیگر مناطق را برای سفر بعدی خود رزرو کنید، حتما این مقاله را کامل و دقیق بخوانید.

اجاره کلبه چوبی

یکی از بهترین نوع اقامتگاه برای طرف‌داران طبیعت و افرادی که دوست دارند چیزهای جدیدی را در سفرهای خود تجربه کنند، اجاره کلبه چوبی است. افراد زیادی هستند که برای دوری از شلوغی‌های روزمره زندگی خود سفر می‌کنند تا مدتی آرام باشند و ذهن خود را برای ادامه مسیر آماده کنند. اگر دلیل شما هم برای سفر این است می‌توانید یکی از کلبه‌های چوبی که در قسمت‌های بعدی این مقاله را معرفی می‌کنیم رزرو کنید تا روزهای فوق‌العاده‌ای را برای خودتان و همراهانتان بسازید.

حتما این مقاله را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید و درباره این‌که کدام منطقه را برای اجاره کلبه جنگلی انتخاب کنید با آن‌ها مشورت‌های لازم را انجام دهید. سایت‌های زیادی هستند که می‌توانند درباره این تصمیم به شما کمک کنند. برای شروع کار بد نیست سری به سایت علی بابا بزنید و انواع اقامتگاه‌های در شهرهای مقصد را در این سایت بررسی کنید.

سفر به روستای جواهرده

یکی از مناطق زیبای شمال ایران که مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به آن سفر می‌کنند، روستای فوق‌العاده زیبای جواهرده است. شما می‌توانید به طبیعت در این روستا نزدیک شوید و روزهای زیبایی را همراه دوستان یا اعضای خانواده خود در آن داشته باشید. اگر دوست دارید سفر خود را هیجان‌انگیزتر کنید و برای چند روز هم‌رنگ طبیعت زندگی کنید، اجاره یک کلبه چوبی، فضای بی‌نظیری را برای شما ایجاد می‌کند. برای این‌که کلبه‌های چوبی روستای جواهرده را بررسی کنید نیازی به مراجعه به آن منطقه ندارید. شما به‌صورت آنلاین می‌توانید انواع اقامتگاه‌های موجود را ببینید و بهترین گزینه را برای اقامت خود در آن‌جا اجاره کنید.

هتل چالدره تنکابن

اگر هوای این به سر شما زده است که از دود و شلوغی‌های شهرهای امروزی فاصله بگیرید، بهترین فرصت است که یکی از کلبه‌ای چوبی هتل چالدره را رزرو کنید. اجاره یکی از واحدهای اقامتی این هتل فضای بی‌نظیری را برای شما به وجود می‌آورد که بتوانید آرامش واقعی را از نزدیک لمس کنید و برای چند روز خود را هم‌رنگ طبیعت ببینید. سبزی جنگل ذهن شما را آرام می‌کند و در این محل هیچ استرس و اضطرابی به شما نزدیک نخواهد شد. کلبه‌های چوبی این هتل از شمال به تقاطع رودخانه‌های دو‌هزار و سه‌هزار می‌رسد. شما می‌توانید اجاره کلبه چوبی در هتل چالدره را از طریق سایت‌های معتبر انجام دهید و برای یک سفر ایده‌ئال آماده باشید. کلبه‌های این هتل موقعیت فوق‌العاده‌ای دارند و هر لحظه از اقامت شما در این کلبه‌ها بهترین لحظات سفرهای شما تا آن‌ روز خواهند بود.

بهترین های اجاره کلبه چوبی در ایران

اجاره کلبه چوبی مزرعه قوها لاهیجان

مزرعه قوها لاهیجان یکی از معروف‌ترین محل‌ها برای اجاره انواع کلبه‌های چوبی است. کلبه‌های این محل سه‌ستاره هستند و شما با اقامت در آن‌ها هم طعم اقامت در دل جنگل و طبیعت را دارید و هم بهترین امکانات و خدمات به شما ارائه خواهد شود. شهر لاهیجان با همه زیبایی‌ها و دیدنی‌هایش برای مسافران و گردشگران شناخته‌شده است. شما می‌توانید با اقامت در یکی از کلبه‌های چوبی مزرعه قوها، نقطه فوق‌العاده‌ای را از نظر زیبایی‌ها و دیدنی‌ها برای خود رزرو کنید. امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی هم در این مجموعه برای مسافران مهیا شده است که شما قبل از رزرو نهایی می‌توانید درباره آن‌ها بخوانید.

کلبه جنگلی الیزه

یکی از منطقه‌های زیبای شمال ایران که مسافران زیادی دوست دارند به آن‌جا سفر کنند، استان مازندران است. مازندران زیبایی‌های فراوانی دارد و قطعا هر مسافری می‌تواند روزهایی فوق‌العاده برای خود در این منطقه داشته باشد. کلبه جنگلی الیزه می‌تواند فرصتی باشد تا شما در دل طبیعت بهترین زیبایی‌ها را ببینید و روزهایی فوق‌العاده را برای خود و سایر همراهانتان رقم بزنید. الیزه در حدفاصل شیرگاه و بابل استان مازندران است. کلبه‌های الیزه، 24 متر فضای خوب و عالی دراختیار شما قرار می‌دهند تا اقامتی راحت و دل‌نشین داشته باشید. تجهیزات خوب و مناسبی در کلبه‌های این ناحیه قرار داده شده است. با این‌که شما در دل طبیعت هستید و از اقامت در یک کلبه جنگلی لذت می‌برید ولی همچنان می‌توانید از اسپیلت، تلویزیون، باربیکیو، سرویس بهداشتی و حمام اختصاص خوب هم استفاده لازم را ببرید. چه جیز دیگری برای یک سفر ایده‌ئال نیاز دارید؟

 

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋