آیدا دلبند

آیدا دلبند

مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی
 ۱ نفر را دنبال می کند

لباس با قیمت مناسب از کدام فروشگاه بخریم؟

تا حالا به خرید لباس با کمترین قیمت فکر کرده اید؟ اگر اینطور باشد معلوم می شود از ذهنی خلاق و اقتصادی برخوردار هستید. شاید در نگاه اول خرید لباس قیمت مناسب کاری ساده و سطحی به نظر می رسد؛ اما وقتی عمقی به آن نگاه کنید متوجه می شوید این کار به دقت بالایی نیاز دارد و باید چند فاکتور را در نظر بگیرید.

برای مثال می توان به فضا و اعتبار فروشگاه، دیزاین، نوع راهنمایی، نحوه مشتری مداری و... اشاره کرد. اگر دوست دارید بدانید برای خرید لباس با هر بودجه کم باید به چه معیارهایی درباره فروشگاه دقت کنید؛ با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب فروشگاه برای خرید لباس ارزان

بهتر است در ابتدا بپرسیم کدام نوع فروشگاه بهتر است؟ حضوری یا اینترنتی؟ خیلی از افراد ترجیح می دهند از فروشگاه ها و بوتیک ها برای خرید لباس استفاده کنند؛ اما خرید آنلاین به مراتب از خرید حضوری بهتر است.

در خرید اینترنتی کافی است در اتاقتان بنشینید و در حالی که یک فنجان قهوه در دست دارید، دنبال محصول مورد نظر خود بگردید و آن را به یک کلیک خریداری کنید.

در این شکل خرید دیگر دغدغه ترافیک، شلوغی شهری و هزینه های جانبی را برایتان ندارد. نکته اصلی اینجاست که خرید لباس قیمت مناسب از کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟ برای آشنایی با معیارهای فروشگاه خوب ادامه متن را بخوانید.

پلتفرم امن و سازمان یافته

 هدف «خرید لباس با هر بودجه ای» است؛ پس اولین شرط انتخاب فروشگاه این است که از امنیت و صحت آن مطمئن شویم تا بتوانیم به قیمت کالاها اعتماد کنیم.

توصیه می کنیم قبل از این که دست به خرید اینترنتی بزنید وجود نماد الکترونیک را در سایت چک کنید. این نماد، فعالیت قانونی فروشگاه را نشان می دهد و شما را مطمئن می کند که قیمت ها حقیقی هستند و امکان کلاهبرداری یا ارائه اجناس تقلبی وجود ندارد.

از طرفی دیگر فروشگاه های آنلاینی که معتبر هستند و می توانید برای خرید لباس آن ها را انتخاب کنید، شما را در کمترین زمان ممکن به پنل فروش می رسانند و وقتتان را تلف نمی کنند.

وجود تصویر محصولات

یکی دیگر از نکاتی که باید برای انتخاب فروشگاه قیمت ارزان به آن توجه کنید، وجود عکس شفاف و باکیفیت از کالاهاست. یادتان باشد «خرید لباس قیمت مناسب» فقط وابسته به اعتبار فروشگاه نیست.

فروشگاه آنلاین، عکس پوشاک را واضح و از همه جهات به مشتری نشان می دهد؛ چون برای پولی که مشتری قرار است خرج کند ارزش قائل است.

درج راهنمای سایز

جداً توصیه می کنیم وقتی وارد فروشگاه آنلاین می شوید؛ در کنار مشاهده عکس محصول، جدول راهنما را که اندازه دور سینه، دور کمر، یقه، روش شستشو، نحوه بسته شدن و... در آن درج شده است، به دقت چک کنید.

بهتر است این اندازه ها را با سایز بدنتان مطابقت دهید و بر اساس آن برای خرید تصمیم بگیرید. دلیل رعایت نکات گفته شده این است که وقتی عکس حرفه ای و راهنمایی دقیق برای لباس وجود داشته باشد، می توانید بسنجید که قیمت تعیین شده برای لباس ارزش پرداخت دارد یا ندارد.

وجود جشنواره و تخفیف

اگر دنبال خرید لباس با هر بودجه ای هستید، بد نیست نگاهی به فروشگاه های آنلاین که جشنواره و تخفیف های ویژه برای محصولاتشان در نظر می گیرند، بیندازید.

فروشگاه های اینترنتی معتبر معمولاً روزهای پایانی هر فصل حراج برگزار می کنند و پوشاک را با قیمتی خیلی کمتر از میزان واقعی به فروش می رسانند. از طرفی برخی فروشگاه ها تخفیف های طلایی و زمان دار برای لباس در نظر می گیرند که اگر مایل هستید با قیمت های ارزان و شگفت انگیز لباس بخرید پیشنهاد می کنیم تا این موقعیت ها را از دست ندهید!

برند محبوب و پرطرفدار

یکی از دیگر از ترفندهایی که می توانید در راستای خرید لباس قیمت مناسب به کار گیرید، توجه به میزان محبوبیت فروشگاه است.

یک فروشگاه آنلاین محبوب و پرطرفدار علاوه بر برخورداری از تعداد مشتریان بالا، با حجم زیاد نظرات مثبت کاربران در سایت مواجه است. از آنجایی که همه دنبال خرید لباس باکیفیت و حتی الامکان ارزان هستند، می توانید از این نکته برای تحقیق درباره فروشگاه استفاده کنید.

از طرفی دیگر فروشگاه هایی که دنبال توسعه و جذب مشتری هستند، سیاست های خاصی را پیش می گیرند تا اعتماد خریدار را به خود جلب کنند. برای مثال پشتیبانی پس از فروش ارائه می دهند یا قانون تعویض و مرجوع کردن لباس را در اختیار مشتری می گذارند. با این روند خرید لباس با هر بودجه ای چه ارزان چه گران برای افراد میسر خواهد بود و بابت پرداخت هزینه هیچ گونه استرسی ندارند.

لباس قیمت مناسب از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ یکی از بهترین ایده ها برای تجربه منحصر و فوق العاده «خرید لباس» است. این فروشگاه نامی و مشهور مدت هاست در زمینه فروش انواع پوشاک، کفش و محصولات چرمی فعالیت دارد و بهترین لباس های برند را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رساند.

یادتان باشد دایان معتقد است «مشتریان ما، مشتریان همه برندها هستند»؛ بنابراین می توانید برای تجربه کردن خریدی خاطره انگیز و لذت بخش، فروشگاه دایان شاپ را امتحان کنید.

تمامی محصولات در این فروشگاه آنلاین دارای گارانتی بازگشت و تعویض محصول هستند و می توانید پس از دریافت بسته، هزینه آن را پرداخت کنید.

اینستاگرام دایان شاپ:

https://instagram.com/dayanshop_com/

سخن پایانی

در صورتی که قصد خرید لباس با هر بودجه ای، چه ارزان و چه گران را دارید، لازم است ابتدا فروشگاه مدنظر را خوب بشناسید. با این کار می توانید بدون نگرانی از آن خرید کرد. جدا از نحوه مشتری مداری، محبوبیت برند، جشنواره های ویژه و... به نظرتان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیگر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آیدا دلبند
آیدا دلبند مادر، همسر، دانشجوی سال آخر مامایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋