فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال به عرضه انواع تجهیزات تخصصی دندانپزشکی و دندانسازی، مواد مصرفی تاریخ دار مانند کامپوزیت، کیت های بلیچینگ و … و نیز ابزارهای عمومی،ترمیمی و … دندان پزشکی می‌پردازد. avadental.ir

خرید و فروش تجهیزات دندانپزشکی نقد و اقساط

اولین گام برای راه اندازی یک مطب دندانپزشکی، خرید لوازم با کیفیت می‌باشد. اگر این لوازم دارای کیفیت مناسب نباشد، کار بیمار به درستی انجام نمی‌شود و با نارضایتی از مطب خارج می‌شود. از طرفی دیگر، خود دندانپزشک هم ضرر می‌کند و مجبور می‌شود کلیه تجهیزات را مجدداً خریداری کند. بنابراین، باید برای خرید لوازم دندانپزشکی دقت کامل داشته باشید و تا جایی که امکان دارد از یک فروشگاه که مرجعی معتبر و شناخته شده است مراجعه کنید.

شرکت تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال از اولین شرکت‌های تخصصی فروش لوازم دندانپزشکی در تهران، آماده ارائه خدمات به شما دندانپزشکان عزیز می‌باشد. این فروشگاه اینترنتی با ۱۰ سال سابقه در این زمینه توانسته رضایت دندانپزشکان زیادی را جلب کند به طوری که امروزه به عنوان یکی از قطب‌های اصلی فروش ویژه این لوازم در تهران محسوب می‌شود. در این مجموعه، بیش از ۱۰۰ متخصص و تکنسین جمع شده‌اند و تمامی تجهیزات را بر اساس استانداردهای جهانی ارزیابی می‌کنند و در صورت داشتن تمامی فاکتورها در فروشگاه قرار داده می شود.

 

قیمت تجهیزات دندانپزشکی

علاوه بر کیفیت، برای خرید تجهیزات دندانپزشکی باید به قیمت نیز توجه زیادی داشته باشید. با توجه به هزینه‌های زیادی که برای راه اندازی یک مطب وجود دارد، هر دندانپزشک تمامی تلاشش این است که ابزار و لوازم مورد نیاز مطبش را با قیمتی مناسب نیز بخرد. اگر قیمت تجهیزات دندانپزشکی بالا باشد مسلماً شما نمی توانید تمامی این اقلام را خریداری کنید و با شکست رو به رو می شوید.

راه حلی که می توانیم به شما پیشنهاد دهید بازدید از فروشگاه آوادنتال می باشد. در این مجموعه کلیه لوازم دندانپزشکی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می شود. شما کمتر شرکتی را در تهران می توانید پیدا کنید که همانند آوادنتال محصولاتش را با این قیمت به فروش برساند. تنها هدف این مجموعه جلب رضایت دندانپزشکان است و همین باعث شده هر خدماتی را برای افزایش میزان رضایت مشتریان خود انجام دهد. پس همین الان سری به محصولات بزنید و هر آنچه را که دوست دارید سفارش دهید.

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی معتبر

اگر به دنبال خرید لوازم برای مطب خود هستید باید در گام اول یک فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی خوب و معتبر را انتخاب کنید. شاید در ذهن شما این سوال پیش بیاید که از کجا بدانیم فروشگاهی معتبر است یا خیر. در ادامه مهمترین ویژگی هایی را که باید در انتخاب خود مد نظر بگیرید را آورده ایم:

  • پشتیبانی آنلاین
  • پاسخگویی سریع
  • ارائه لوازم با قیمت و کیفیت
  • مناسب
  • تضمین و گارانتی
  • ارسال و حمل و نقل
  • مطمئن
  • تنوع در محصولات
  • ارائه محصولات بدون عیب و نقص
  • تماس و مشورت با تکنسین های خبره

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توانید از انتخاب خود مطمئن باشید و بدون دغدغه تمامی لوازم موردنیاز مطب‌تان را خریداری کنید. فروشگاه آنلاین آوادنتال بستری را فراهم کرده تا دندانپزشکان بتوانند به راحتی کلیه لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی با قیمت مناسب خریداری کنند. تنوع در ارائه محصولات، امکان خرید آنلاین، صرفه جویی در زمان، تضمین کیفیت محصولات، امکان مقایسه کالاها و دسترسی آسان و سریع از جمله مزیت‌های این مرکز محسوب می‌شود.

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال

آوادنتال با هدف تامین تجهیزات دندانپزشکی در سال 1393 راه اندازی شد. تیم تامین تجهیزات پزشکی ما در آوادنتال همه تلاش خود را به کار بسته تا بتواند تنوع لازم را در کنار قیمت و کیفیت مناسب برای شما فراهم کند. شما میتوانید سفارشات خود را از طریق وبسایت و کانال های ارتباطی مجموعه آوادنتال ثبت کنید.

راه های ارتباطی:

  • locationتهران، میدان انقلاب، نرسیده به جمالزاده، بن بست قائم مقام، بن بست اول، پلاک 1، واحد 3
  • phoneتلفن : 02166916236
  • whatsappواتساپ: 09124820106
فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال
فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال به عرضه انواع تجهیزات تخصصی دندانپزشکی و دندانسازی، مواد مصرفی تاریخ دار مانند کامپوزیت، کیت های بلیچینگ و … و نیز ابزارهای عمومی،ترمیمی و … دندان پزشکی می‌پردازد. avadental.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋