atritamana

atritamana

قسمت 3 سوم سریالی یاغی (دانلود فیلم یاغی قسمت جدید) یاغی فیلیمو رایگان

قسمت 3 سوم سریال یاغی کامل، دانلود سریال یاغی قسمت 3 سوم رایگان دانلود یاغی قسمت 3 سوم تماشای آنلاین رایگان نیم بها، دانلود قسمت جدید سریال یاغی، زمان پخش سریال یاغی قسمت 3 سوم، قسمت 3 سریال یاغی کی پخش میشه؟ دانلود سریال یاغی تیک فیلم، فیلیمو، ویدائو، آپارات، نماشا، تلگرام، برای دانلود قسمت 3 سوم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با هنرمندی پارسا پیروزفر علی شادمان و ... لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.

 

به گزارش رجا نیوز به نقل از سایت تیک فیلم (tik-film.com) سریال یاغی، یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی، جنایی، درام، رازآلود به کارگردانی محمد کارت و با هنرمندی پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی و ... در سال 1401 ساخته شده است. قسمت جدید سریال یاغی هر هفته روز های پنجشنبه ساعت 8 صبح در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال یاغی قسمت 3 سوم

تمام قسمت های سریال یاغی: دانلود سریال یاغی قسمت اول تا آخر

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

قسمت 3 سوم سریال یاغی کی پخش میشه؟

قسمت سوم سریال یاغی روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 8 صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. لینک های دانلود و تماشای آنلاین سریال یاغی را در تیک فیلم مشاهده کنید.

تیزر قسمت 3 سوم سریال یاغی

 

داستان سریال یاغی قسمت 3 سوم

در قسمت دوم سریال یاغی دیدیم که جاوید با کمک خوارش و همکار خواهرش، ابرا را از بیمارستان فراری می دهد و به روستایی در شمال می روند در همین حین دایی های ابرا برای پیدا کردن جاوید و ابرا به هر دری می زنند تا اینکه با مراجعه به اسی قلک و پرداخت مبلغ 11 میلیون، اسی را راضی می کنند که مکان جاوید و ابرا را لو دهد، در نمای پایانی قسمت 2 سریال یاغی دیدیم که هنگامی که ابرا و جاوید در حال خرید از یک پیرمرد فروشنده هستند دایی های ابرا سر می رشند و با ضرب و شتم جاوید، ابرا را کشان کشان می برند... باید دید در قسمت سوم سریال یاغی چه اتفاقاتی در پیش است...

منبع: https://www.rajanews.com/news/358097/دانلود-یاغی-قسمت-3-سوم-قسمت-جدید-سریال-یاغی-لینک-مستقیم-نیم-بها-رایگان-از-سایت-تیک-فیلم

قسمت 3 سوم سریال یاغی

atritamana
atritamana

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋