atlasbarcompany

atlasbarcompany

اسباب کشی و هماهنگی اقدامات لازم

اتوبار اطلس بار به عنوان یک باربری مطمئن کلیه اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت اسباب کشی در تهران را برای ارائه می‌کند.

 

 

اگر شما دارای همخانه هستید و به صورت اشتراکی در یک خانه زندگی می کنید بهتر است قبل از اسباب کشی و جابجایی اثاثیه تان حتما با هم اتاقی تان صحبت و هماهنگی نمایید. گفتن اینکه شما در حال جابجایی هستید به هم اتاقی اغلب سخت تر از پایان دادن به یک رابطه پنج ساله است.

 

 

این مسئله به ندرت آسان است. تقریبا ساده تر است که با یک مباره بزرگ و سخت با طرف مقابل خود داشته باشیم و عصبانی باشیم تا این که یک گفتگوی منطقی و آرام با او داشته باشیم. با این حال، این کاری است که باید انجام شود.

 

 


هر چه زودتر به همخانه خود و کسی که با او در یک خانه زندگی می کنید موضوع برنامه ریزی برای اثاث کشی تان را بگویید، تا او زمان بیشتری برای پیدا کردن یک جایگزین برای شما داشته باشد.

 

 

لازم به یادآوری نیست که، پیش از اسباب کشی و تماس با شرکت های باربری با تمامی شرکت های سرویس دهنده خود تماس گرفته و به آنها بگویید که در حال جابجایی هستید. تا زمانی که شما دیگر در این خانه نیستید تلفنی برای شما زده نشود.

 

 

زمان بندی برای صحبت

این مهم است که حتما با همخانه خود در مورد اثاث کشی و جابجایی تان صحبت کنید. آن هم به صورت رو در رو اما اگر به ندرت همدیگر را می بینید یا مشغله کاری زیادی دارید می توانید یک یادداشت برای او بنوسید و روی در یخچال و یا جاهایی که می دانید هم اتاقی شما رفت و آمد دارد بچسبانید.

 

 

همچنین تلفن زدن به او و چت کردن با او نیز می تواند یک روش خوب برای آگاه کردن وی از رفتن شما و حمل اثاثیه تان به جای دیگری باشد.

 

 

شما احتمالا به صحبت های زیادی در مورد برنامه ریزی برای جابجایی اسباب منزل و اثاث کشی با هم اتاقی تان دارید و این کاملا منطقی است اما این صبحت اگر بلافاصله پیش از رفتن او به سر کار باشد ممکن است برای او ناراحت کننده باشد.

 

 

صحبت در خانه

شما می توانید صبحت های خود را شب هنگام و یا موقع خوردن غذا و نوشیدنی یا چای با هم اتاقی تان شروع کنید. بهتر است که این صبحت ها در خانه انجام شود زیرا در محیط های بیرون ممکن است احساس ناخوشایندی به او دست بدهد و احساس ناراحتی بیشتری در یک مکان عمومی از شنیدن خبر رفتن شما پیدا کند.

 

 

زیرا ممکن است احساس کند که شما تصور می کنید اگر در خانه با او صبحت کنید او برخورد خوبی نخواهد داشت. البته که ممکن است او برخورد خوبی نداشته باشد.
اما هیچ کس دوست ندارد با این برخوردها مقابله کند.

 

 

بدانید که چه می خواهید بگویید

ایده خوبی است که برای آنچه می خواهید بگویید جلوی آینه تمرین کنید. سعی کنید از حرکات دست و صورت برای بیان احساس خود به طرف مقابل استفاده کنید و احساسات مثبت خود را به او انتقال دهید. طوری صحبت کنید که او تصور نکند از جدا شدن از او احساس خوشحالی می کنید و یا دوست دارید هر چه زودتر از آنجا بروید.
تنها خیلی منطقی دلیل خود را از رفتن بیان کنید آن هم کاملا به شکلی دوستانه.

 

 

از نکات منفی اجتناب کنید

سرزنش کردن دیگران همیشه کار راحتی است اما بهتر است از این کار اجتناب کنید. زیرا این کار چیزی را حل نمی کند.اگر نمی توانید با او کنار بیایید شانس خوب شما این است که در حال اسباب کشی هستید و بهتر است خود را برای یک جابجایی خوب آماده نمایید. 

 

 

اگر او حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند و بدون اجازه به وسایل شما دست می زند یا قوانین آپارتمان نشینی را رعایت نکرده و اجاره را سر موقع پرداخت نمی کند و یا نامنظم است و ... هر دلیلی که باشد لزومی ندارد شما همه این ها را برای او بازگو نمایید.
 می توانید به او بگویید که دوست دارید زندگی جدیدی را شروع کنید. و یا چیزهای بهترین را کشف نمایید.

 

 

آنها را در سرگردانی ترک نکنید

یک بار دیگر برای پیدا کردن یک جایگزین برای خودتان به آنها وقت بدهید. در عین حال مطمئن شوید که سهم خود از اجاره را پرداخت می کنید.
اگر به آنها گفته اید که برای مثال سی ام ماه اسباب کشی می کنید اما چند روز زودتر از آن اسباب کشی کردید نمی توانید از آنها انتظار داشته باشید که هزینه اجاره این ماه را از شما دریافت نکنند.

 

 

همچنین هنگام خارج شدن از آپارتمان مشخص نمایید که چه وسایلی را با خود می برید و چه وسایلی را نمی برید. این موضوع را با صاحبخانه نیز در میان بگذارید.
هنگام ترک آپارتمان سعی کنید همه چیز را مرتب و تمیز کنید. حتی اگر زمانی که شما برای اولین بار به آنجا نقل مکان کردید کثیف بوده است.

 

 

تماس با یک شرکت باربری معتبر

اگر وسایل زیادی برای باربری دارید می توانید با یک شرکت باربری مدرن تماس بگیرید. این شرکت ها به شما در داشتن یک باربری خوب کمک می کنند. البته شما خودتان نیز می توانید برای تجربه یک جابجایی حرفه ای شروع به بسته بندی اثاثیه‌ خود نمایید. حتی می توانید برای بسته بندی از هم خانه خود نیز کمک بگیرید.

 

 


با این کار او سریع تر با رفتن شما کنار می آید. برای اسباب کشی بدون دردسر برنامه ریزی داشته باشید. لیستی از وسایل تان را تهیه نمایید. وسایلی که روز اول ورودتان به این خانه همراه داشتید و وسایلی که بعدا به اموال شما اضافه شد را در لیست خود اضافه کنید.
اطلس بار یک باربری مدرن و ایمن برای تمامی اسباب کشی شماست.

https://atlasbar-co.com/اسباب-کشی-و-اثاث-کشی/

atlasbarcompany
atlasbarcompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋