atiyehsaqezchi

atiyehsaqezchi

عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

یونی بوک همراهی برای خرید و فروش کتاب دست دوم

یونی بوک همراهی برای خرید و فروش کتاب های دست دوم می باشد


متاسفانه در سال های اخیر میزان مطالعه و خرید کتاب در کشور کاهش یافته است و یکی از دلایل کاهش مطالعه و خرید کتاب ممکن است قیمت کتاب باشد که در این مدت روند صعودی داشته و کتاب ها گران تر شوند.
در گذشته افرادی که ثروت و توانایی خرید کتاب را نداشتند به دنبال راه ارزان تری برای خرید کتاب بودند و یکی از این راه ها خرید از حراج کتاب بود. خرید از حراج کتاب با مشکلاتی مانند خرید از هر حراج دیگری همراه است.
با گذشت زمان، مردم توانستند با تعویض کتاب های دست دوم با کتاب های جدید، راه دیگری برای خرید کتاب های ارزان تر پیدا کنند.
یونی بوک با برگزاری اولین حراج آنلاین سراسری کتاب کارکرده توانسته است هزینه خرید کتاب برای عموم مردم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
با ما همراه باشید تا با معرفی یونی بوک و خدمات ارائه شده در حراج کتاب دست دوم آشنا شوید.

چرا حراجی آنلاین کتاب دست دوم؟

خرید کتاب از حراج کتاب های دست دوم حضوری با مشکلات و مشکلاتی همراه بود که مردم را از حراج کتاب دور می کرد. مثلاً وقتی در حراجی حضوری خرید می کنید، باید عوارضی می پرداختید و ممکن است کتاب مورد نظرتان در حراج موجود نباشد! برای حضور در حراج باید روزانه حداقل 2 الی 3 ساعت از وقت خود را صرف می کردید و ممکن است برخی افراد نتوانند وقت خود را صرف کرده و در حراج شرکت کنند.
اما در حراج آنلاین دیگر این مشکلات وجود ندارد، شما می توانید با چند کلیک ساده موجود بودن کتاب مورد نظر خود را بررسی کرده و در کمترین زمان ممکن کتاب مورد نظر را سفارش داده و دریافت کنید.

خرید و فروش کتاب های دست دوم در حراجی آنلاین

در حراج آنلاین کتاب کارکرده یونی بوک علاوه بر خرید با قیمت بسیار پایین، می توانید کتاب های خود را نیز بفروشید! می توانید کتاب هایی را که نیاز ندارید یا نمی خواهید نگهداری کنید به عنوان کتاب های دست دوم در حراج آنلاین بفروشید و درآمد کمی برای خود داشته باشید.
از مزیت های خرید و فروش کتاب های دست دوم در حراج های اینترنتی می توان به ایجاد درآمد اندک برای خود اشاره کرد، در واقع با فروش کتاب خود بودجه خرید کتاب مورد نیاز خود را تامین می کنید و نمی کنید. باید هزینه خرید جداگانه را خرج کنید شما کتاب ندارید!
همچنین ممکن است برخی از افراد به کتاب نیاز داشته باشند اما توانایی مالی خرید آن را نداشته باشند و اگر این کتاب را در خانه داشته باشید با فروش کتاب دست دوم خود کمک زیادی به آن افراد خواهید کرد.
در حراج کتاب های دست دوم می توانید کتاب های چاپ نشده یا موجود در بازار را پیدا کنید و در صورت نیاز آنها را خریداری کنید.
یکی از ویژگی های خاص دیگر خرید اینترنتی، مقایسه قیمت کتاب دست دوم مورد نیاز شما با قیمت همان کتاب در فروشگاه های دیگر یا نمایندگی های دیگر است. با این مقایسه می توانید انتخاب بهتری برای خرید کتاب مورد نظر خود داشته باشید.

Unibook، اولین حراجی آنلاین کتاب دست دوم کشور

کتابفروشی اینترنتی Unibook با برگزاری اولین حراج آنلاین کتاب دست دوم در کل کشور، بستری را فراهم کرده است تا فروشندگان و خریداران کتاب های دست دوم بتوانند در کمترین زمان و به راحتی کتاب ها را به یکدیگر عرضه کرده و شروع به استفاده از کتاب ها کنند. مسیر..

انواع کتاب در حراجی کتاب دست دوم یونی بوک

در حراج آنلاین یونی بوک با دنیایی از کتاب ها، کتاب های دست دوم دانشگاهی، کتاب های دست دوم کنکور، کتاب های عمومی دست دوم، رمان های دست دوم و …
بنابراین در حراج یونی بوک می توانید بدون نگرانی به نسخه دست دوم کتاب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و کتاب های خود را با هر موضوعی بفروشید.

ارسال رایگان کتاب در حراجی کتاب دست دوم Unibook

یونی بوک امکان ارسال شخصی رایگان به 27 نقطه کشور را دارد، به این معنی که پس از ثبت سفارش می توانید کتاب های خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تحویل کتاب تحویل بگیرید.

حراج کتاب دست دوم برای چه کسانی مناسب است؟

خرید از حراج کتاب قدیمی به تمامی علاقه مندان به حوزه کتاب و یا نیاز به کتاب توصیه می شود زیرا قیمت کتاب در حراج 70 درصد کاهش می یابد.
استفاده از حراج آنلاین کتاب های دست دوم به دانشجویان و دانشجویان بسیار توصیه می شود، زیرا خرید کتب درسی یا اوراق امتحانی دانشگاه یکی از مشکلات همیشگی دانشجویان و دانشجویان است که هزینه های آنها را در ایام دانشگاه یا امتحان تا حد زیادی کاهش می دهد.
علاوه بر این، خرید آنلاین کمک زیادی به صرفه جویی در زمان صرف شده برای خرید کتاب می کند، با خرید آنلاین نیازی نیست نگران این موضوع باشید. از آنجایی که معمولاً حدود یک سال از کتاب های درسی استفاده می شود، پس از آن مردم به دنبال فروش کتاب ها هستند. این شماره می تواند به شما کمک کند کتاب درسی سال گذشته را با هزینه کمتری تهیه کنید و از آن برای استفاده بیشتر استفاده کنید.

یونی بوک حامی شما در خرید و فروش کتاب های دست دوم می باشد.

اکنون که با UniBook آشنا شدید، می توانید به راحتی کتاب های خود را در این سایت خرید و فروش کنید و از خدمات ارائه شده توسط UniBook بهره مند شوید. در سایت یونی بوک می توانید کتاب های خود را در مدت زمان کوتاهی به فروش برسانید و با کسب درآمد نیازی نیست نگران هزینه ای که برای خرید کتاب نیاز دارید باشید، می توانید کتاب مورد نیاز خود را با قیمتی ناچیز خریداری کنید.

امیدواریم مقاله برای شما مفید بوده باشد و نکاتی که ذکر کردیم به شما در خرید و فروش کتاب کمک کند تا نتیجه خوبی بگیرید.

منبع: alefbakhabar

atiyehsaqezchi
atiyehsaqezchi عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋