atiyehsaqezchi

atiyehsaqezchi

عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

بهترین سایت آنلاین کتاب دست دوم در تهران

امروزه با فراگیری اینترنت در تمام جهان بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی و غیرحضوری شدن رفته اند، کتاب نیز از این مستثنا جدا نبوده و امروزه سایت های خرید و فروش کتاب زیادی هستند که خدمات و امکانات زیادی را بدون هیچ دردسر و دغدغه و هزینه ای در اختیار مخاطبین کتاب قرار می دهند.

برای مثال امروزه بدون صرف هزینه ای برای حمل و نقل و زمانی برای خرید کتاب، می توانید در چند دقیقه با چند کلیک در سایت های کتاب، کتاب مدنظرتان را جست و جو کنید و پس از اطمینان از موجود بودن کتاب، کتابتان را خریدداری نمایید.

با افزایش استقبال برای خرید آنلاین کتاب، برخی از سایت های خرید و فروش کتاب نسخه‌ی دست دوم کتاب را به خدمات خود اضافه کردند، یعنی حتی می‌شود به صورت آنلاین اقدام به خرید کتاب دست دوم یا حتی فروش کتاب دست دوم کرد.

برخی از این سایت های خرید و فروش کتاب، امروزه حراجی آنلاین کتاب را نیز به خدمات و امکاناتشان اضافه کردند و حتی می توانید به صورت آنلاین و در هر جایی از کشور که قرار دارید اقدام به خرید کتاب های ارزان تر کنید.

برخی از این حراجی های کتاب نیز برای اولین بار در کشور، اینترنتی نیز شده اند. یعنی شما حتی می توانید به حراجی کتاب دست دوم آنلاین دسترسی داشته باشید و حتی کتاب های دست دوم مدنظرتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریدداری کنید.

حراجی آنلاین کتاب دست دوم مزایای بسیار زیادی دارد، از نمونه های کوچکی این مزایا می توانیم به خرید کتاب دست دوم ارزان (حدود 90% زیر قیمت نسخه نو کتاب)، خرید آنلاین و بدون صرف زمان، در هر جایی که باشیم فرقی نمی کند و نیازی به صرف هزینه‌ی حمل و نقل نداریم و.... اشاره کنیم.

همچنین با آنلاین شدن حراجی کتاب دست دوم کمک بزرگی به محیط زیست و مردم کشور شد، میزان قطع درختان برای تولید کاغذ و چاپ کتاب کاهش یافت و به دنبال آن میزان دسترسی مردم و اهل کتاب، به کتاب ها مدنظرشان به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

نکته‌ی قابل توجهی که وجود دارد این است که ممکن است بسیاری از افراد اعم از دانشجویان یا کنکوری های عزیز، کتاب دست دوم کتاب مدنظرشان را در سایت های خرید و فروش کتاب دست دوم پیدا نکنند و یا مجبور به خرید نسخه نو کتاب شوند یا به طور کامل از خرید کتاب خودداری کنند.

اما در حراجی های کتاب دست دوم شما با دنیای از انواع کتاب های دست دوم رو به رو می شوید به گونه ای که هر نوع کتابی که بخواهید حتی رمان های دست دوم، کتاب های دانشگاهی دست دوم، کتاب های کنکوری دست دوم و... موجود است و می توانید با قیمت بسیار بسیار ارزان تری تهیه کنید.

دانشجویان و دانش آموزان میتوانند از طریق فضای مجازی یا سایت هایی که حراجی کتاب دست دوم برگزار می کنند، از تاریخ های حراجی کتاب دست دوم مطلع شوند.

معمولا حراجی های کتاب دست دوم پس از پایان ترم برگزار می شود تا هم دانشجویان بتوانند کتاب هایی که دیگر نیازی ندارند (یا فارغ التحصیل شده اند یا در ترم های دیگر نیازی ندارند) بفروشند و هم دانشجویان بتوانند کتاب های مدنظرشان را تهیه کنند.
حراجی کتاب دست دوم برای چه افرادی مناسب است؟

برای دانشجویان و افرادی که کنکور دارند یا در سال کنکور هستند. همانطور که می دانیددار سال های اخیر قیمت کتاب های کنکوری افزایش شدیدی داشته و بنابراین ممکن است خرید و تهیه ی کتاب های سال کنکور برای بسیاری از افراد دشوار و پر از سختی باشد، جاگزینی کتاب دست دوم کنکور با کتاب نو می تواند باعث از بین رفتن این بحران شود و تمام افراد با هر توانایی و بضاعتی که دارند بتوانند کتاب های کنکوری مدنظرشان را تهیه کنند.

از بهترین سایت های آنلاین کتاب دست دوم در تهران و سراسر کشور، باید به سایت یونی بوک اشاره کرد.

در سایت یونی بوک شما می توانید اقدام به خرید کتاب دست دوم یا فروش کتاب دست دوم کنید. برای خرید آنلاین کتاب دست دوم یا فروش آنلاین کتاب دست دوم درب منزل وارد سایت یونی بوک شوید.

یونی بوک سایت کتاب دست دوم است که دسته بندی های مختلف کتاب را موجود دارد، هم نسخه نو کتاب هم نسخه دست دوم کتاب، بنابراین در این سایت شما می توانید علاوه بر خرید کتاب نو، کتاب دست دوم هم خریداری نمایید.

یونی بوک حراجی آنلاین کتاب دست دوم نیز برگزار می کند که می توانید کتاب های مدنظرتان را با قیمت فوق العاده ای خریدداری کنید.

اگر تا کنون آشنایی با حراجی های آنلاین کتاب و کتاب دست دوم نداشته اید، پیشنهاد می کنم حتما یک بار استفاده کنید.

«پایان»

atiyehsaqezchi
atiyehsaqezchi عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋