atiyehsaqezchi

atiyehsaqezchi

عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

کتاب دانشگاهی و دانشجو

اگر دانشجو هستید و یکی از دغدغه هاتون کتابایی هستند که بایدد برای دانشگاه خریدداری کنید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید راه نجاتی برای شما دانشجویان عزیز داریم!

خرید کتاب دست دوم دانشگاهی به جای کتاب دانشگاهی نو 

امروزه بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن رفته اند کتاب نیز یکی از کالاهایی است که خرید و فروش آن به صورت اینترنتی در سال های اخیر افزایش یافته است.

در گذشته برخی از مغازه های فیزیکی شهر در کنار کتاب نو کتاب دست دوم نیز موجود داشتند، امروزه برخی از سایت های خرید کتاب در کنار کتاب های نویی که به مخاطبین خود ارائه می دهند کتاب دست دوم نیز موجود دارند.

دانشجویان می توانند هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین از این سایت های کتاب های دانشگاهی مورد نیازشان را تهیه کنند.

خرید کتاب دست دوم دانشگاهی به جای کتاب دانشگاهی نو یکی از بهترین روش هایی است که می تواند به شما در صرفه جویی هزینه هایتان کمک کند.

برخی از کتاب های دانشگاهی که استاد آنها را معرفی می کند نیز چاپ تمام هستند در بازار کتاب موجود نیستند و تنها راه شما برای خرید کتاب دانشگاهی مورد نیازتان خرید کتاب دانشگاهی دست دوم است .

این دسته از کتاب های دانشگاهی را که مجبورید به صورت کتاب دست دوم دانشگاهی تهیه کنید در فروشگاه کتاب دست دوم می توانید تهیه کنید.

فروش کتاب دست دوم دانشگاهی 

نکته ی خوبی که قصد داریم به آن اشاره کنیم فروش کتاب های دانشگاهی ای که نیاز ندارید به صورت کتاب دست دوم دانشگاهی است.

شما می توانید پس از پایان ترم یا فارغ التحصیلی که دیگر نیازی به کتاب های دانشگاهیتان ندارید، کتاب ها را به صورت کتاب دست دوم دانشگاهی بفروشید و بتوانید نیمی از هزینه ای که برای خرید کتاب هایتان کردید جبران کنید.

 یکی از روش های فروش کتاب دانشگاهی فروش فیزیکی کتاب دانشگاهی است که برای فروش کتاب دانشگاهیتان می توانید به کتاب فروشی های محله تان مراجعه نمایید.

یکی دیگر از روش های فروش کتاب دانشگاهی فروش آنلاین کتاب دانشگاهی است که برای فروش آنلاین می توانید به سایت های فروش آنلاین کتاب مراجعه نمایید و به صورت غیرحضوری و بدون پرداخت هزینه ی رفت و آمد کتاب هایتان را بفروشید.








atiyehsaqezchi
atiyehsaqezchi عاشق کتاب و دنیای کتابام به جایی که راجب کتابا می نویسم سر بزنید unibook.shop

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋