خدمات طراحی وب سایت ، اگر خدمات طراحی سایت را برای شرکت خود در نظر می گیرید، باید به خاطر داشته باشید که طراح وب سایتی که انتخاب کرده اید، یک طراح حرفه ای است. مشاهده می شود که وقتی یک شرکت می خواهد شخصی برای او وب سایت بسازد، با کار دشواری روبرو می شود که بین طراحان حرفه ای و غیر حرفه ای تفاوت قائل شود. انتخاب یک طراح وب سایت حرفه ای برای هر شرکتی ضروری است. در زیر نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی یک طراح وب سایت حرفه ای کمک کند.
قبل از هر چیز باید بدانید که طراح یا شرکت او چند سالی است که در زمینه طراحی کسب و کار مشغول است. شما باید بدانید که یک وب سایت از طراحی و کدنویسی هر دو تشکیل شده است، بنابراین فقط با ظاهر وب سایت قضاوت نکنید.
طراحی های دوستدار سئو یک شرط مهم برای موفقیت هر وب سایتی است، بنابراین مطمئن شوید که طراح/شرکت به خوبی با سئو آشنا است یا در تجارت دیجیتال مارکتینگ نیز مشارکت دارد. این یک مزیت مضاعف برای شما است زیرا وب سایتی مناسب برای موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد و خدمات بازاریابی آنلاین را نیز زیر یک سقف دریافت خواهید کرد.
یک طراح وب سایت حرفه ای تجربه خوبی در کار خواهد داشت. آنها همیشه کار قبلی خود را ثبت می کنند. بنابراین از آنها بخواهید تا نمونه کارهای طراحی وب کارهای قبلی خود را به شما نشان دهند و آنها برخی از طرح هایی را که برای مشتریان خود ساخته اند یا طرح های نمایشی را به شما نشان می دهند. معنی این کار این است که یک طراح وب سایت حرفه ای همیشه نمونه کارهای خود را داشته باشد. برای یافتن نمونه کارها به وب سایت او نگاه کنید.
قبل از اینکه برای شما کار کند، یک طراح حرفه ای می خواهد نیازهای شما را بداند. بنابراین آنها با دقت به شما گوش می دهند تا بتوانند در مورد کسب و کار شما و نوع وب سایت مورد نیاز شما را درک کنند. این عادات طراحان برای گوش دادن به حرف مشتری و رفع شبهات در خدمات طراحی وب قبل از شروع پروژه بسیار مهم است.
سوالات متداول که توسط یک طراح حرفه ای پرسیده می شود:
1. نقش اصلی وب سایت شما: وب سایت اطلاعاتی، وب سایت بروشور، وب سایت سفارشی، وب سایت تجارت الکترونیک، وب سایت گالری، وب سایت نمونه کارها و غیره
2. لوگوی شما: اگر قبلاً یک لوگو دارید، آنها آن را با کیفیت بالا درخواست می کنند یا پیشنهاد می کنند که یک لوگو جدید برای شما طراحی کنند. این می تواند بخشی از بسته طراحی وب باشد یا ممکن است به طور جداگانه قابل شارژ باشد.
3. ترجیح رنگ شما برای طراحی وب سایت. انتخاب های ترکیب رنگی که طراح به شما ارائه می دهد به شما کمک می کند کیفیت او را قضاوت کنید. رنگ های زیاد اغلب ترجیح داده نمی شود.
4. ویژگی های مورد نیاز مانند فرم تماس، درخواست پاسخ به تماس، دکمه استعلام، گزینه پرداخت، گزینه سفارش، تبدیل ارز، کنترل مدیریت و غیره.
5. هرگونه ویژگی خاص مانند محاسبه پیچیده، آینه مجازی، هشدار پیام کوتاه، خبرنامه، ابزارهای تعامل وب سایت، اتصال به رسانه های اجتماعی، گزینه های اشتراک گذاری، قطعه های غنی و غیره.
6. پلتفرم مورد نظر شما مانند html سفارشی، php سفارشی، جوملا، وردپرس، دروپال، CMS سفارشی و غیره.
7. ماهیت وب سایت: آیا وب سایت ثابت یا پویا خواهد بود.
در انتخاب طراح وب سایت حرفه ای صبور باشید. قبل از انتخاب یک طراح، باید کار خود را انجام دهید که این است که درباره او تحقیق کنید و بدانید مشتریان قبلی در مورد او چه میگویند (تصادمین).
قیمت گذاری یکی از مهم ترین عواملی است که به رشد طراحان وب سایت در چنین فضای رقابتی کمک می کند. برخی از طراحان قیمت پایینی را ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. از سوی دیگر، برخی از طراحان وجود دارند که قیمت های بالایی را با برخی مزایای اضافی به شما ارائه می دهند. بنابراین باید از میانگین نرخ بازار طراحان وب سایت مطلع شوید.
قبل از انتخاب یک طراح، مطمئن شوید که او بیشتر ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد. شما باید با تماشای نحوه برخورد آنها با شما به عنوان مشتری خود قضاوت کنید.
پاسخ ها