asaminco1

asaminco1

واتساپ روی اندورید

 

 

دوست دارید چندین اکانت واتس اپ را در اندروید بدون روت کردن گوشی هوشمند خود اجرا کنید – پس در اینجا دو ساده ترین راه برای انجام این کار وجود دارد آموزش نصب چند واتساپ روی یک موبایل .

همانطور که همه ما می دانیم اندروید به ما اجازه نمی دهد چندین اکانت موازی را برای WhatsApp و Facebook یا سایر حساب های اجتماعی و بازی نصب و اجرا کنیم و به طور همزمان آنلاین باشیم. از آنجایی که امروزه بیشتر ما بیش از یک سیم کارت داریم یا دوست داریم همزمان دو نمایه اجتماعی مختلف را مدیریت کنیم، می‌توانیم روش اول را برای اجرای چندین نمونه از یک برنامه در اندروید بدون روت کردن دستگاه‌هایشان امتحان کنیم.
روش 1: چندین حساب WhatsApp را با استفاده از برنامه های کلونر اجرا کنید

با استفاده از این روش، نه تنها می توانید چندین اکانت واتس اپ را اجرا کنید، بلکه می توانید به دو حساب جداگانه از هر برنامه نصب شده روی دستگاه خود دسترسی داشته باشید. در این روش، ما از اپلیکیشن های کلونر برای ایجاد چندین نمونه روی یک اپلیکیشن استفاده می کنیم.

برنامه های کلونر مختلفی در Google Play موجود است و Parallel Space بیشترین بارگیری را دارد. بنابراین من ترجیح می دهم که Parallel Space را برای ایجاد چندین حساب واتساپ نصب کنید. و همچنین Parallel Space دارای یک برنامه اندروید نسخه لایت ویژه برای ایجاد چندین حساب WhatsApp در دستگاه های کم مصرف است.

پس از نصب، برنامه را باز کنید - معمولاً در هنگام راه اندازی اولیه، رابط برنامه گزینه های بالقوه برای ایجاد کلون را نشان می دهد - WhatsApp یا هر برنامه دیگری را از آن گزینه برای ایجاد نصب کلون انتخاب کنید. یا می‌توانید روی دکمه «+» ضربه بزنید و چندین حساب به هر برنامه اضافه کنید.

اما با استفاده از Parallel Space فقط می توانید یک حساب اضافی از برنامه نصب شده خود ایجاد کنید - به این معنی که فقط می توانید از دو حساب WhatsApp در یک دستگاه استفاده کنید. بنابراین، اگر دوست دارید بیش از دو حساب WhatsApp یا هر برنامه دیگری را اجرا کنید، Do Multiple را از فروشگاه Play نصب کنید. Do Multiple UI شبیه به Parallel Space است، اما توانایی ایجاد حداقل شش نمونه از یک برنامه را دارد - بله درست شنیدید که شش حساب WhatsApp را روی یک گوشی اندرویدی بدون روت اجرا کنید.
روش 2: به سادگی WhatsApp Business را نصب کنید تا واتس اپ دوم را اجرا کنید

این یکی از روش های ساده برای اجرای دو اکانت واتس اپ در اندروید است. همانطور که همه می دانید واتس اپ اخیراً نسخه جدیدی از برنامه را راه اندازی کرده است که مخصوص شرکت های تجاری طراحی شده است - WhatsApp Business. اما چیزی که نمی‌دانید این است که می‌توانید واتس‌اپ و واتس‌اپ بیزینس را روی یک دستگاه اندرویدی نصب کنید و به دو حساب مختلف واتس‌اپ به طور همزمان دسترسی داشته باشید - حتی اگر صاحب هیچ کسب‌وکاری نباشید.

بنابراین اگر فقط به یک حساب واتس اپ اضافی به غیر از حساب اصلی خود نیاز دارید، نصب WhatsApp Business بهترین راه برای مدیریت چندین حساب واتساپ است. اگر فقط می خواهید به بیش از دو حساب WhatsApp یا هر برنامه دیگری دسترسی داشته باشید، روش اول را امتحان کنید.

برای آموزش دقیق فیلم زیر را تماشا کنید:

اگر شک دارید در زیر کامنت کنید. و همچنین فراموش نکنید که برای آموزش های بیشتر در کانال یوتیوب ما مشترک شوید.

asaminco1
asaminco1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋