asajedeh19

asajedeh19

مشاغل و خدمات

 

مي توان گفت وب سايت شما در واقع سنگ بناي تجربه تجاري شماست. سايت مي تواند به معرفي بهتر شما كمك بسياري كرده و كاربران را به يك خريدار واقعي تبديل كند. به همين منظور وب سايت شما نه تنها بايد به بهترين نحو طراحي شود بلكه بايد نسبت به سليقه ي كاربران شما پيشرفت نيز داشته باشد.

طراحي سايت يك كار حدودا زمان بر است، اما اگر وقت زيادي براي اين كار نداريد و نياز به مرجعي فوري براي رونمايي و ارائه خدمات خود داشته باشيد مي توانيد از طراحي سايت فوري استفاده نماييد.

اما بايد توجه داشته باشيدبراي رسيدن سايت و برند شما به جايگاهي مطلوب بايد صبر و حوصله داشته باشيد.

طراحي سايت فوري براي افرادي كه براي شركت در كنفرانس ها يا نمايشگاه، افتتاحيه ي مجموعه و يا كسب و كار و حتي رزومه كاري به سايت نياز داشته و زمان كمي دارند مناسب است

مراحل طراحي وب سايت فوري:

1-انتخاب قالب وب سايت: قبل از شروع كار پلن هاي طراحي سايت را بررسي كنيد و پلني كه نياز شما را پوشش مي دهد انتخاب كنيد و سپس در بخش فروشگاه قالب از بين هزاران قالب طرح گرافيكي مورد علاقه تان را انتخاب نماييد.

2-انتخاب نام دامنه سايت: بايد نام دامنه وب سايت خود را انتخاب كنيد.

3- آپلود كردن سايت: كار ما با توجه به ويرايشات شما به پايان رسيده است و در اين مرحله تيم ما اقدام به آپلود سايت مي كند و سپس كار با پنل مديريت وب سايت به شما آموزش داده مي شود و مي توانيد كار توليد محتواي خود را آغاز كنيد .

طراحي سايت فوري شما به پايان رسيد و مي توانيد كارتان را شروع كنيد.

 

asajedeh19
asajedeh19

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋