arzido.com

arzido.com

ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس – تصویری ۰ تا ۱۰۰

 

ثبت نام در صرافی CoinEX

کوینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که یک خدمات رسان برای محصولات مبتنی بر بلاکچین به شمار می‌آید. ویژگی‌های زیادی در این پلتفرم وجود دارد که آن را به گزینه مناسبی برای مبادلات کریپتویی تبدیل کرده است. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و فیات بسیار باعث شده است تا افراد زیادی به سمت آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس روی بیاورند. مراحل ثبت نام آن را با ما همراه شوید تا به راحتی به ترید ارزهای دیجیتال خود بپردازید. 

اگر با صرافی کوینکس آشنا نیستید، حتما مقاله صرافی کوینکس را مطالعه کنید.

 

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

۱.در ابتدا وارد وبسایت رسمی کوینکس “CoinEX” شوید. بالای صفحه گزینه ای با عنوان “Sign Up” وجود دارد که باید روی آن کلیک نمایید.

 

 

۲. در این مرحله وارد صفحه اصلی ثبت‌نام خواهید شد که بایستی در کادر اول آدرس ایمیل خود را به صورت کامل وارد نمایید. سپس رمز ورودی مورد نظر خود را در کادر دوم وارد نمایید. پس از مطالعه قوانین و شرایط صرافی، کادر را کلیک کنید تا به صورت تیک تغییر کند. در آخر گزینه ثبت نام و یا همان “Sign Up” را کلیک کنید. 

 

بهتر است تا در آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس نکته‌ای را با شما بررسی کنیم. آدرس ایمیل شما به حساب CoinEX وصل خواهد بود؛ بنابراین ایمیلی امن را وارد و پسووردی پیچیده انتخاب نمایید. در این رمز ورود بهتر است تا از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه‌ها استفاده شود. در آخر رمزهای ورود به حساب و ایمیل خود را به خاطر بسپارید و از آنها حسابی نگهداری کنید.

 

۳. وبسایت در این بخش ممکن است تا از شما بخواهد که پازل را تکمیل کنید؛ به این صورت که آیکن فلش دار را به سمت راست بکشید تا جایی که قسمت جداشده‌ی پازل جای خودش قرار گیرد. با این کار هویت شما را تأیید می‌کند. 

 

 

۴. کد تأییدیه‌ی ارسال شده به ایمیل خود را در کادر روی صفحه وارد نمایید. در آخر گزینه تأیید یا همان “Confirm” را کلیک کنید.

 

 

 

۵. مراحل ثبت‌نام با آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به پایان می‌رسد و کاربران با انتخاب گزینه‌های مورد نظر می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. 

 

 

 

آموزش ورود به حساب در صرافی CoinEX

پس از ثبت نام و ایجاد حساب که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با شما به اشتراک گذاشتیم، وقت ورود به حساب است.

۱.مجدد به صفحه رسمی صرافی CoinEX وارد شوید و بر گزینه “Log in” و یا همان ورود کلیک کنید.

 

 

۲. ایمیلی که به هنگام ثبت‌نام وارد نموده‌اید را وارد کنید و سپس پسوورد را نیز وارد کنید. در آخر گزینه “Log in” را بزنید. 

 

 

 

 

 منبع : آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس – تصویری ۰ تا ۱۰۰

arzido.com
arzido.com ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋