arzido.com

arzido.com

ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

۶ راه برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید در ۲۰۲۲


 

با تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به یک موضوع اصلی و عرضه بیش از چندین هزار توکن، شاید این سؤال هم برای شما پیش آمده باشد، که چگونه و از چه منبعی می‌شود، ارزهای دیجیتال جدید را پیدا کرد و در مورد آنها اطلاعات کسب نمود. دانستن این موضوع می تواند به شما در انتخاب کوین جدید برای سرمایه گذاری کمک کند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

چگونه ارزهای دیجیتال جدید را پیدا کنیم؟

دنیای ارزهای دیجیتال دائماً در حال تغییر است و توکن‌های جدیدی هر روز وارد بازار می‌شوند، ما با بررسی‌های انجام شده و جمع‌آوری اطلاعات، راه‌های پیدا کردن بهترین پروژه‌های رمزنگاری را در زیر لیست کرده‌ایم:

 

۱. صرافی های ارز دیجیتال

یکی از قابل اعتمادترین راه‌ها برای یافتن پروژه‌های جدید، صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. شما معمولا می توانید، خبر عرضه شدن کوین‌های جدید را در صرافی‌های ارز دیجیتال ببینید. صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین، کوینکس، همیشه اخبار ارزهای دیجیتال جدید عرضه شده را پوشش می‌دهند.

 

۲. سایت های جمع‌کننده داده

سایت های جمع‌کننده داده، برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید مفید هستند. به عنوان مثال، شما می‌توانید از سایتی مانند CoinMarketCap.com برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید، قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات آنها استفاده کنید. این سرویس‌ها می‌توانند به شما، برای درک این موضع که آیا آن کوین ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر، کمک کند. در سایت کوین مارکت کپ می‌توانید به بخش ico-calendar سر بزنید.

 

۳. رسانه های اجتماعی و وب سایت ها

پتانسیل رسانه های اجتماعی برای انتشار سریع اطلاعات به خوبی شناخته شده است. به عنوان مثال، توییتر یکی از بروزترین رسانه‌های اجتماعی جهان است، هر زمان که تغییری در پروژه ای اتفاق بیوفتد یا کوین جدیدی عرضه شود شما می‌توانید اخبار آن را از توییتر دنبال کنید. در شبکه های اجتماعی، شما با دنبال کردن هشتگ‌های مرتبط می‌توانید در مورد کوین‌های حدید اطلاعات کسب کنید.

 

 

 

۴. پلتفرم‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)

پلتفرم های امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi از جمله برنامه های اعتباری و خدماتی هستند و مفهوم کلیدی پشت چنین پلتفرم هایی این است که توسعه دهندگان نمی توانند وجوه کاربران را کنترل کنند. برای پیدا کردن پروژهای جدید می‌توانید با سر زدن به پلتفرم‌های دیفای مانند Aave، MakerDAO، PancakeSwap، SushiSwap اطلاعات کسب کنید.

 

۵. بازارهای NFT

NFTها دارایی‌های منحصر به فردی می‌باشند که در بلاکچین ذخیره شده‌اند و بازارهایی برای خرید و فروش آنها وجود دارد. برای مثال OpenSea و Rarible بازارهای NFT محبوبی هستند که می توانید پروژه‌های جدید و محبوب را در آنها پیدا کنید. برای کسب اطلاعات در رابطه با پروژه‌های جدید NFT، می‌توانید از این مارکت پلیس‌ها استفاده کنید.

 

۶. عرضه اولیه کوین (ICO)

معمولا پروژه‌های جدید کوین‌های خود را از طریق ICO عرضه می‌کنند، تا مخاطبان بیشتری رو به سمت خود جذب کنند. این پروژه‌ها با ارائه رود مپ و برنامه های آینده خود در سایت ها یا شبکه های مجازی، کوین‌های خود را قبل از عرضه به فروش می‌رسانند. البته، ICO ها همیشه هم معتبر نمی‌باشند و احتمال کلاهبرداری در آنها است. یکی از سایت‌هایی که می‌توانید از آن برای دیدن لیست ICO ها استفاده کنید، topicolist.com می‌باشد.

 

کلام آخر

بدون شک اطلاع داشتن از پروژه های جدید می‌تواند به شما برای خرید، فروش و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کمک کند. شما به راحتی می‌توانید از سایت‌هایی که در بالا به شما معرفی شد، استفاده کنید و از پروژه‌های جدید اطلاع داشته باشید.

منبع مقاله : ۶ راه برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید در ۲۰۲۲

arzido.com
arzido.com ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋