arzido.com

arzido.com

ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

بازی Walken – حفظ تناسب اندام همراه با کسب درآمد

بازی واکن – پیاده‌روی کنید و پول دربیاورید

واکن یک بازی تناسب اندام مبتنی بر شبکه سولانا است که سبک زندگی سالم، بازی و ارزهای دیجیتال را به هم متصل می کند. در این بازی شما با پیاده‌روی میتوانید با دیگران رقابت کنید و درآمد داشته باشید. Walken یک برنامه ورزشی و بازی است، که با کاراکترهای منحصر به فرد NFT خود به نام CAThlete، تغییری در سبک حرکت کن و پول در بیار ایجاد کرده است. قدم های کاربران به جواهرات (Gems) تبدیل می شود که سپس برای تقویت NFT های CAThlete از آنها استفاده می شود تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند و در این فرآیند توکن های WLKN را بدست آورند.

 

بازی Walken چگونه کار می کند؟

 

بازی Walken چگونه کار می کند؟

Walken برای مخاطبان پیر و جوان به یک اندازه جذاب خواهد بود. بازیکنان Walken با کیف پول شخصی Walken خود و یک CAThlete که باید از آن برای شروع پیاده‌روی خود استفاده کنند، بازی را شروع می کنند.

واکن به این صورت عمل می کند: بازیکنان با گام هایی که برمیدارند و به هر چک پوینت (تعداد علامت گذاری شده) می رسند، امتیاز هایی به صورت Gem دریافت می کنند که باعث بهبود آمار CAThlete آنها می شود. کسب تعدادی gem شانس شما را برای برنده شدن در مسابقاتی افزایش می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌های WLKN را برنده شوند، این جوایز بسته به لیگی که بازیکنان در آن شرکت می‌کنند، متفاوت است.

این مسابقات در سه فرمت دوی شهری، دوی سرعت و مسابقه ماراتن برگزار می شود و هر قالب مسابقه یک ویژگی خاص دارد. قدرت مربوط به دویدن شهری، سرعت مربوط به سرعت دویدن و استقامت مربوط به دوی ماراتون است. این تنوع تضمین می‌کند که بازیکنان مجبور نیستند روی یک ویژگی خاص تمرکز کنند و در عوض در مورد نوع رقابتی که ترجیح می‌دهند در آن شرکت کنند آزادی بیشتری دارند. همچنین باید توجه داشت که هر چه لیگ بالاتر باشد، سطح بالاتری ار CAthlete مورد نیاز است، بنابراین بازیکنان باید به طور مداوم برای رشد CAThelets خود در طول زمان تلاش کنند.

 

گیم پلی بازی Walken

پس از دانلود برنامه و ثبت نام، هر بازیکن، یک CAThlete (شخصیت بازی) رایگان دریافت می کند، همچنین می توانید یک شخصیت را در بازار خریداری کنید یا یک جعبه را باز کنید و یک شخصیت تصادفی را انتخاب کنید. Walken که بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است، به بازیکنان این امکان را می دهد که به دلیل فعالیت بدنی به شیوه ای سرگرم‌کننده و جذاب، حرکت کنید و پول بدست آورید.

در این بازی ۵ لیگ با حداقل سطح ورودی وجود دارد. بازیکنان تشویق می‌شوند تا قدرت های CAthlete‌های خود را بالا ببرند و به لیگ‌های بالاتری که در آن پاداش‌ها بیتر است، دسترسی پیدا کنند. CAThleteها در هر لیگ، در سه رشته اصلی رقابت می کنند: سرعت، دوی شهری و ماراتن. هر ۳ آمار برای تعیین برنده مسابقه در نظر گرفته می شود، سرعت برای دوی سرعت، قدرت برای دوی شهری، استقامت برای ماراتن. علاوه بر این، مسابقات جدیدتر اهمیت مراحل را برجسته می کند، همینطور تعداد گام های کاربر در ۲۴ ساعت گذشته نیز در نظر گرفته می شود.

از آنجایی که آمار هر CAThlete منحصر به فرد است و هر کدام از نظر ژنتیکی سریعتر، مستعد استقامت یا قدرت بیشتر هستند، منطقی است که با شخصیت های موزد نظر در رشته مخصوص به خود بازی کنید تا احتمال برد شما بالاتر باشد.

 

گیم پلی بازی Walken

 

CAthletes – شخصیت ها و NFT های Walken

نام این شخصیت های جذاب از میکس دو کلمه انگلیسی Cat (گربه) و Athletes (ورزشکاران) گرفته شده است. CAthlete ها NFT هایی هستند که از مجموعه ای از ۶ ژن ابداع شده اند و نام های خاص خودشان را دارند.

هر CAthlete دارای ۳ آمار است: سرعت، قدرت و استقامت. در حین راه رفتن در زندگی واقعی، بازیکنان جواهرات یا GEM (ارز نرم درون بازی) برای قدم های خود به دست می آورند. این جواهرات را می توان برای پر کردن نوار پیشرفت سطح CAthlete خرج کرد. پس از پر شدن، یک CAThlete می تواند به سطح بعدی ارتقا یابد، با آمارهای آنها (سرعت، قدرت و استقامت) نیز افزایش می یابد، که به نوبه خود شانس آنها را برای برنده شدن در مسابقات افزایش می دهد.

CAThlete به دو دسته تقسیم می شود:

  • معمولی
  • غیر معمول
  • کرو
  • حماسه
  • افسانهای

هر شخصیت دارای ویژگی های خاص خود است، در مجموع ۳ مورد وجود دارد:

  • سرعت
  • قدرت
  • استقامت

 

CAthletes - شخصیت ها و NFT های Walken

 

CAThlete و وسایل جانبی

هنگامی که بازیکنان به اندازه کافی توکن های WLKN به دست آوردند، می توانند گزینه های سفارشی سازی CAThlete خود را با تجهیز NFT خود به لوازم جانبی که آمارهای خاص را بهبود می بخشد، گسترش دهند. این امر فرصت‌های بیشتری را برای کسب توکن‌های WLKN باز می‌کند، زیرا بازیکنان می‌توانند با خرید لوازم جانبی به صورت NFT که ویژگی‌های ضعیف‌تر CAThlete ها را بهبود می بخشد، استراتژی های مختلف داشته باشند یا مواردی را انتخاب کنند که نقاط قوت آنها را بیشتر می‌کند. از سوی دیگر، بازیکنان همچنین می‌توانند CAthlete‌های جدیدی را از بازار این بازی بخرند که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاملاً متفاوت هستند، تا بازیکنان بتوانند رقابت بیشتری داشته باشند.

علاوه بر خود شخصیت ها، لباس هایی نیز در بازی وجود دارد:

  • کلاه
  • تی شرت
  • شلوارک
  • کفش ورزشی
  • لوازم جانبی
  • وسایل ساختگی

شما می توانید این وسایل را از بازار داخل بازی بخرید یا می توانید یک جعبه بخرید و شانس خود را برای بدست آوردن آیتمی خوب امتحان کنید. به نوبه خود، لباس ها ویژگی های اضافی به شخصیت ها می دهند، آنها، مانند شخصیت، به موارد زیر تقسیم می شوند:

  • رایج (Common)
  • غیر معمول (Uncommon)
  • نادر (Rare)
  • حماسه (Epic)
  • افسانه ای (Legendary)

هر آیتم دارای مقدار متفاوتی از ویژگی های سرعت، قدرت و استقامت است. شما باید آنها را بسته به ویژگی های هر شخصیت ترکیب کنید.

 

ارتقا شخصیت و کسب درآمد از واکن

 

پروتکل واکن

علاوه بر راه‌اندازی اپلیکیشن Walken، تیم هدف کلی کمک به گیمرها برای ورود به دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) را دارد. پروتکل Walken بخشی از برنامه این تیم برای ایجاد یک اکوسیستم جامع Walken است. این پروتکل هنوز در مراحل اولیه است ولی با این حال ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا برنامه ها را بسازند و آنها را به بخشی از Walken API تبدیل کنند. این پروتکل به استودیوها و توسعه دهندگان با تجربه در بازاریابی و توسعه برنامه اجازه می دهد تا درآمدهای مرتبط با Walken و عملکرد DeFi را به برنامه های خود اضافه کنند یا برنامه های کاملاً جدیدی را با ادغام توکن WLKN بسازند.

 

ارتقا شخصیت و کسب درآمد از واکن

برای ارتقاء سطح یک شخصیت، به GEM (ارز درون بازی) و توکن های WLKN (توکن اصلی اکوسیستم، که در صرافی ها معامله می شود) نیاز دارید:

۱. GEM ها را می توان فقط از پیاده‌روی به دست‌آورد، نیازی به پیاده‌روی با برنامه ندارید، فقط به Apple HealthKit در iOS و Android Health در Andriod دسترسی داشته باشید، مراحل به طور خودکار به GEM تبدیل می شوند، هر ۱۰۰۰ قدم = ۱ GEM

۲. دریافت توکن های WLKN از مسابقات در لیگ های مختلف:

  1. لیگ ۱ = ۰.۱ توکن با هر برد
  2. لیگ ۲ = ۰.۱۹ توکن با هر برد
  3. لیگ ۳ = ۰.۴۵ توکن با هر برد
  4. لیگ ۴ = ۱.۰۳ توکن با هر برد
  5. لیگ ۵ = ۲.۰۲ توکن با هر برد
  6. لیگ ۶ = ۵،۱۴ توکن با هر برد

 

بازار واکن

بازار جایی است که تمام معاملات در آن انجام می شود. بازیکنان می توانند اقلام مختلف NFT از جمله لباس، کفش و لوازم جانبی را بخرند یا بفروشند و همچنین CAthlete ها را خرید و فروش کنند. موارد موجود در بازار از نظر نادر بودن و امتیازات اضافی متفاوت هستند. هر مورد از تی شرت، کلاه، کفش ورزشی، شورت، لوازم جانبی، و مصنوعات، با اضافه کردن تعداد معینی از نقاط قدرت، سرعت یا استقامت، آمار CAThlete شما را افزایش می دهد. برای یافتن سریع آیتم مورد نیاز خود، از فیلترها بر اساس دسته یا آمار استفاده کنید.

 

بازار واکن

 

توکن WLKN – توکن بازی Walken

WLKN یک توکن حاکمیتی و سهامداری است که در برنامه Walken و برنامه های کاربردی DeFi درون برنامه ای استفاده می شود. دارندگان توکن WLKN می توانند در مورد آینده پروژه رای دهند و همچنین برای کسب جوایز بیشتر شرط بندی کنند. کاربران فقط با شرکت در مسابقات می توانند این توکن را به دست آورند. WLKN توکن بومی این بازی است که کاربران برای برنده شدن در مسابقاتی که با NFT های CAthlete خود در آنها شرکت می کنند، دریافت می کنند.

 

خرید توکن WLKN

در زمان نوشتن این مقاله، ارز دیجیتال WLKN در صرافی های زیر موجود می باشد:

  1. Gate.io
  2. Huobi Global
  3. ByBit
  4. Bitget

در نظر داشته باشید که در حال حاضر بازی Walken در مراحل بتا می باشد.

توکن WLKN - توکن بازی Walken

 

بازی Walken را از کجا دانلود کنیم؟

  1. در ابتدا شما نیاز دارید تا این بازی را از GooglePlay یا AppStore دانلود کنید.
  2. در مرحله دوم یک اکانت برای خود بسازید.
  3. در نهایت شما یک CAthlete رایگان با ویژگی های تصادفی برای شروع بازی دریافت می کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه، روش ورود را انتخاب کرده و اقدام به ایجاد یک کیف پول رمزنگاری جدید کنید. حتماً عبارت عبور بازیابی را بنویسید که شامل ۱۲ کلمه است و آن را ایمن نگه دارید.

 

کلام آخر

با پشتیبانی از فناوری بلاک چین سولانا، Walken یک پلتفرم بازی نوآورانه در صنعت NFT و ارزهای دیجیتال است که به کاربران نوید یک بازی هیجان انگیز و فرصتی برای کسب توکن های WLKN را می دهد. در واقع واکن یک چشم انداز بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. در نهایت انجام این بازی و سرمایه گذاری در آن به تصمیم شما بستگی دارد.

منبع : بازی Walken – حفظ تناسب اندام همراه با کسب درآمد

 

arzido.com
arzido.com ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋