آریا بارون توس

آریا بارون توس

آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

چرا استفاده از ساندویچ پانل سقفی با عایق پلی یورتان توصیه میشود؟

 

سقف نقش حیاتی در سازه های مسکونی و تجاری دارد زیرا به عنوان اولین خط دفاعی در برابر تهدیدات و خطرات خارجی عمل می کند. وجود پشت بام ها از زمانی شناخته شده است که بشر به اهمیت داشتن سرپناهی برای محافظت از آنها در برابر عوامل مختلف پی برد. غارنشینان از زمین و پوشش گیاهی به عنوان سقف استفاده می کردند. با وجود اینکه از گرما و سرما محافظت می‌کردند، اما این مواد طبیعی سقف نمی‌توانست آنها را از حیوانات در امان نگه دارد و به راحتی در اثر باران می‌شکند. با گذشت زمان، انسان از مصالح مختلفی به عنوان سقف استفاده می کرد. چینی ها 5000 سال پیش از خاک رس استفاده می کردند. در قرن دوازدهم، اروپایی ها از زونا چوبی به عنوان سقف استفاده می کردند. امروزه سقف ها از مواد مختلفی مانند بتن و فلز ساخته می شوند. این انتقال ها اغلب به دلیل تمایل انسان برای یافتن بهترین مواد برای محافظت از بالای سرشان دیکته می شد. و در حال حاضر، به لطف تکنولوژی مدرن، مواد بیشتری یا ترکیبی از مواد مختلف به عنوان سقف استفاده می شود. یک نمونه سقف ساخته شده از ساندویچ پانل پلی اورتان است. اما این دقیقن چیه؟
پلی یورتان ممکن است برای شما ناآشنا باشد، اما در چیزهای رایج اطراف شما مانند لوازم خانگی، ماشین، کفش و تخت شما استفاده می شود. پلی اورتان یک ماده پلاستیکی مصنوعی با کاربردهای گسترده است. شاید یکی از آشناترین اقلام ساخته شده از این، فوم انعطاف پذیر مورد استفاده در تشک باشد. همچنین در زیره کفش، لاستیک و به عنوان بالشتک برای مبلمان استفاده می شود.
پلی یورتان به دلیل مزایای بسیاری که انعطاف پذیری، ظرفیت بارگذاری بالا، قابلیت اتصال قوی، محدوده سختی و فرآیند تولید اقتصادی را ارائه می دهد، محبوب است. همچنین به دلیل مقاومت در برابر سایش و پارگی و همچنین آب، روغن و گریس، کپک، کپک و قارچ شناخته شده است. به دلیل همین ویژگی ها، به طور گسترده در محصولات مصرفی و صنعتی مختلف استفاده می شود که زندگی ما را راحت می کند. در ساخت و ساز، می توان از آن به عنوان سقف، به ویژه به عنوان ساندویچ پانل پلی اورتان استفاده کرد.
ساندویچ پانل پلی یورتان یا PU پانل ساختاری ساخته شده از فوم پلی اورتان است که بین دو پوست کناری ساخته شده از مواد دیگری مانند فلز قرار گرفته است. فوم بین این دو عایق حرارتی ایجاد می کند. ترکیب این مواد مزایایی مانند وزن سبک، دوام و مقاومت در برابر خوردگی و عوامل جوی را ارائه می دهد. همه این مزایا باعث می شود ساندویچ پانل پلی اورتان برای سقف ایده آل باشد.
Union Galvasteel یک تولید کننده سقف در فیلیپین است که طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، از جمله سقف پانل PU یا آنچه ما پانل های عایق می نامیم. تحت نام تجاری Duratherm ما، پانل PU سقفی و پنل PU استاندارد داریم. این پانل ها از یک لایه عایق فوم سفت و سخت تشکیل شده اند که بین دو سطح پوسته فلزی ساختاری قرار گرفته است. هسته شامل پانل های عایق پلی اورتان و پلی ایزوسیانورات است که یک پیوند قوی با پوست بیرونی ایجاد می کند و یک پانل بادوام ایجاد می کند.
پانل های PU ما از نظر ساختاری نسبت به قاب های چوبی سنتی برتری دارند زیرا مستحکم تر هستند و کمتر مستعد جابجایی هستند. آنها بسیار بادوام هستند، که در سقف ها مهم است زیرا انتظار می رود سقف ها از سازه و افراد داخل آن در برابر تهدیدات خارجی مانند آب و هوای بد محافظت کنند. اگرچه سبک وزن هستند، اما توجه به این نکته مهم است که پانل های PU می توانند به اندازه یک سنگ قوی باشند، و آنها را به یک ماده سقفی توصیه شده برای خانه ها یا سازه های تجاری تبدیل می کند.
جدا از دوام، سقف پانل PU مزایای بزرگ دیگری نیز دارد. اول اینکه نصب بدون دردسر است. نیاز به زمان کمتر و نیروی انسانی کمتری برای نصب دارد. دوم اینکه ضد شعله است. عایق حرارتی کارآمد آن مانع از جذب گرمای بیش از حد سقف می شود. سوم اینکه مقرون به صرفه است. با در نظر گرفتن دو مزیت اول ذکر شده، پانل های PU می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند زیرا نصب آن ها آسان است، در حالی که ضد شعله بودن آن به معنای مصرف کمتر برق است. آخرین اما نه کم اهمیت، سازگار با محیط زیست است. تمام مواد مورد استفاده در پانل PU قابل بازیافت هستند.

همچنین بخوانید: قیمت ساندویچ پانل سقفی

پانل های عایق ما نیز در رنگ های مختلف - قرمز، آبی، قهوه ای، سفید، بژ و سبز از قبل رنگ آمیزی شده اند. نوع سفید ما پوشش تایید شده USDA با شاخص بازتاب خورشیدی (SRI) است. مطمئناً رنگی را پیدا خواهید کرد که با زیبایی شناسی ساختار یا انتخاب شخصی شما مطابقت داشته باشد.
پانل های PU ما فقط برای سقف نیستند. آنها همچنین برای دیوارها، پارتیشن ها و سقف سازه های ساختمانی ایده آل هستند. به دلیل عایق حرارتی که ارائه می‌کنند، برای نگهداری در سردخانه‌های غذا، چیلرهای تجاری، نگهداری محصولات دارویی و اتاق‌هایی با دمای کنترل‌شده نیز عالی هستند.
اکنون که با ساندویچ پانل پلی اورتان آشنا شدید، ممکن است به دنبال تولید کننده قابل اعتماد پانل های عایق باشید، بنابراین سقف خود را ارتقا دهید.
یونیون گالواستیل رهبر بازار در تولید و توزیع سقف های پیش رنگ شده و سایر سقف های گالوانیزه و همچنین پانل های عایق شده برای مصارف تجاری، صنعتی و مسکونی است. ما بزرگترین و متنوع ترین شبکه توزیع را در صنعت داریم، با کارخانه های رول فرمینگ، انبارها و دفاتر فروش در مکان های استراتژیک در سراسر کشور. ما اطمینان حاصل می کنیم که با استخدام استعدادهای برتر، پایبندی به برتری عملیاتی، و اطمینان از درجه یک بودن فناوری ما، تنها بهترین ها را خلق می کنیم. ما در جستجوی راه های پیشگیرانه برای بهبود، که ما را از بقیه در این زمینه متمایز می کند، بی امان هستیم.

 

راه‌های ارتباطی

051-36228814
051-36228800
05136228802
info@aryabaron.com
ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1

آریا بارون توس
آریا بارون توس آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋