arya baron

arya baron

آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

راهنمای خرید ساندویچ پانل سقفی آریا بارون

مزایای ساندویچ پانل سقفی - پانل های ساندویچ سقفی آریا بارون که به آنها کامپوزیت های ساختار ساندویچ یا سازه های ساندویچی نیز گفته می شود.مواد ساختاری هستند که از یک هسته سفت بین دو صفحه (به عنوان مثال ، پوسته) تشکیل شده اند. هسته دو لایه خارجی را جدا کرده و از آنها پشتیبانی می کند و در نتیجه ترکیبی با سختی خمشی بالا اما وزن ماده کم ایجاد می شود. این خصوصیات علاوه بر ثبات ساختاری ، دوام و مقرون به صرفه بودن مواد ، ساندویچ پانل ها را برای استفاده در کاربردهای مختلف مهندسی مناسب می کند.

نمی دانید ساندویچ پانل برای برنامه شما مناسب است یا خیر. در مورد مزایای مواد زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مزایای ساندویچ پانل سقفی

در مقایسه با سایر مصالح ساختاری ، ساندویچ پانل مزایای مختلفی از جمله:

1. مقاومت در برابر آتش
ساندویچ پانل ها در معرض شعله های آتش عملکرد استثنایی از خود نشان می دهند. برخی از تغییرات مقاومت در برابر آتش را در برابر دمای بیش از 1000 درجه سانتیگراد ارائه می دهند.

با استفاده از مواد ساندویچی در ساخت و ساز ساختمان ، طراحان و مهندسان ساختمان می توانند ایمنی کارمندان و تجهیزات را بهتر تضمین کنند. با این حال ، آنها باید اندازه و ارتفاع ساختمان و درجه مقاومت در برابر آتش را در نظر بگیرند.

2. عایق حرارتی
ساندویچ پانل ها خصوصیات عایق حرارتی خوبی را نشان می دهند. با این حال ، عایق حرارتی در مقابل رسانایی گرمایی مواد بسته به نوع و ضخامت مواد استفاده شده متفاوت است.

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت یک ساختمان به کاهش میزان انرژی مورد نیاز برای عملیات گرمایش / سرمایش کمک می کند ، که به معنای کاهش هزینه های کلی انرژی است. علاوه بر این ، به درستی یکپارچه شده ، خطر تشکیل قالب و رطوبت بیش از حد ناشی از حرکت حرارتی و چگالش را کاهش می دهند. ضخامت مواد عایق مورد استفاده در سیستم ساندویچ به نیاز حرارتی و ظرفیت تحمل بار ، شرایط محیطی و هدف ساختمان بستگی دارد.

 

3. عایق صدا
در برنامه هایی که سطح بالایی از سر و صدا ایجاد می کنند ، مواد عایق صدا ضروری است. آنها به جداسازی منبع سر و صدا از مناطق دیگر در داخل یک مرکز کمک می کنند ، که به ساکت و راحت بودن آن مناطق برای کارگران و رهگذران کمک می کند.

4. نسبت مقاومت به وزن بالا
در مقایسه با ورقه های جامد ، ساندویچ پانل ها نسبت به وزن نسبت بهتری دارند. در نتیجه ، آنها می توانند بارهای قابل مقایسه با مواد ساختاری کمتری را پشتیبانی کنند ، که می تواند منجر به کاهش خرید و حمل و نقل مواد شود.

5. مقرون به صرفه بودن
سازه های ساندویچی یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا مواد اصلی آنها نسبت به سایر مواد تقویت کننده کامپوزیت هزینه کمتری دارند و در فرآیند های یک بار شستشو به راحتی برای پوست انجام می شوند (به عنوان مثال تزریق رزین). علاوه بر این ، دوام ذاتی آنها هزینه های نگهداری آنها را کاهش می دهد.

ساندویچ پانل آریابارون
این نوع پنل ها رهبر جهانی در تحقیق ، توسعه و تولید مواد با عملکرد بالا هستیم. تیم ما به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود و گسترش توانایی های مادی ما است تا مشتریان را با راه حل های جدید و ابتکاری برای چالش های پارچه مهندسی خود ارائه دهد. به همین دلیل ما مفتخریم که اعلام کنیم اخیراً فناوری تولید ZPlex ، یک سیستم ساندویچ کامل سازگار را بدست آورده ایم.

ZPlex ماده تقویت کننده ای است که از هسته های فوم سلول بسته موجود در مواد بافته شده سه بعدی تشکیل شده است. این مسیرهای جریان رزینی است که با بافتن هسته های باریک فوم در مواد و ادغام آنها با پوست با استفاده از الیاف Z شکل گرفته است. این طراحی کمک می کند تا فرآیند تزریق به دلیل یکپارچه سازی کانال های رزین و کاهش چاپ از طریق استفاده از کف ، سرعت یابد.

برخی از مزایای اصلی ساندویچ پنل عبارتند از:

در حالت اولیه بسیار سازگار است.
له شدن پس از درمان آسان نیست.
تحت خلاact جمع نمی شود.
رطوبت را جذب نمی کند.
حساس به لایه لایه شدن نیست.
برای استفاده در برنامه های شستن دست مناسب است.
ما ساندویچ پنل را با ضخامت هسته PE 1/4 و 3/8 اینچ با پوسته های ساختاری 54 oz / yd2 ارائه می دهیم. با استفاده از قیچی یا سایر ابزارهای مکانیکی می توان آن را به اندازه برش داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم ساندویچ ، به صفحه راهنمای خرید ساندویچ پانل سقفی آریا بارون سر بزنید.

arya baron
arya baron آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋