arya baron

arya baron

آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

کاربرد ساندویچ پانل دیواری آریا بارون چیست؟

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون برای چه استفاده می شود؟ کاربرد ساندویچ پانل دیواری آریا بارون چیست؟ به دلیل نیاز روزافزون به ساندویچ پانل ، تعداد تأمین کنندگان ساندویچ پانل نیز برای تهیه این محصول افزایش می یابد. بسیاری از صنایع برای تجارت خود به ساندویچ پانل در ساخت اتاق های سرد و ذخیره سازی نیاز دارند. بنابراین ، عرضه نیز باید با افزایش تقاضا برای ساندویچ پانل جبران شود. برخی از مکان ها یا موسسات معمول که برای سازه های خود به ساندویچ پانل نیاز دارند ، هستند

سوپرمارکت ها
بطری فروشی ها
تاکستان ها
شرکتهای دارویی
مراکز خرید
امکانات ورزشی
ساختمانهای انبار
ایستگاه های بنزین
رستوران و مهمان نوازی
موارد استفاده از ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری چیست

ساندویچ پانل های دیواری، در حقیقت دیوارهای عایق پیش ساخته ای هستند که برای پوشش داخلی و بیرونی ساختمان های مسکونی، تجاری، درمانی، آموزشی،نظامی، اداری، ورزشی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شوند. یکی از مصارف مهم ساندویچ پانل های پلی یورتان، پوشش سقف و دیوار سردخانه‌ها و همچنین اتاق های تمیز( کلین روم) است.
ساندویچ پانل‌های دیواری پلی یورتان به دو روش نیمه اتومات غیر پیوسته (دیس کانتینیوس) و یا تمام اتومات پیوسته (کانتینیوس) تولید می گردند. تا چندی پیش برای لایه زیره و لایه رویه ساندویچ پانل‌ها فقط از ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم و یا استنلس استیل استفاده میشد و به همین دلیل ساندویچ پانل‌ها با وجود برتری‌های فراوان نتوانستند در ساختمان‌های مسکونی با استقبال رو‌ به ‌رو شوند. اما به تازگی برخی از تولید کنندگان اروپایی، ساندویچ پانل‌هایی با رویه گچ برگ، سیمان برگ و سرامیک تولید نمودند که مورد استقبال بی سابقه سازندگان ساختمان‌های مسکونی قرار گرفت و به سرعت در کشورهایی همچون چین، کره و ترکیه نیز تولید و به دلیل مزایای فراوان با استقبال روبرو شد.
آریا بارون نیز در ایران همزمان با کره و ترکیه اقدام به تولید ساندویچ پانل‌های دیواری با دو رو گچ برگ، دو رو سیمان، یک رو گچ و یک رو سیمان برگ و دو رو سرامیک نمود و هم اکنون این پانل‌ها را نیز در سبد کالایی خود به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فواید ساندویچ پانل دیواری آریا بارون

هنگام انتخاب نصب ساندویچ پانل در امکانات خود ، مزایای زیادی می توانید کسب کنید. آنها می توانند:

1. عایق حرارتی
دلیل اینکه ساندویچ پانل مواد خوبی برای استفاده در اتاق های سرد است ، داشتن عایق حرارتی آن است. عایق حرارتی و هدایت پانل بسته به نوع هسته آن و ضخامت آن بستگی دارد.

با استفاده از ساندویچ پانل ، میزان انرژی برای عملیات گرمایش و سرمایش کاهش می یابد. این منجر به کاهش هزینه های انرژی می شود. ضخامت ساندویچ پانل به این بستگی دارد که چگونه می تواند شرایط محیطی و سایر عوامل را عایق بندی یا مدیریت کند.

معمولاً برای عایق بندی حرارتی ساندویچ پانل 50 میلیمتری استفاده می شود که دارای ویژگیهای کافی برای محافظت ، مقاومت در برابر آب و حفظ گرما است.

2. مقاومت در برابر آتش
جدا از عایق بندی گرما ، ساندویچ پانل ها همچنین می توانند از آتش سوزی جلوگیری کنند. م Estسسات اغلب دارای انواع ماشین آلات و سیم های برق برای کار هستند. به همین دلیل ، خرابی ناگهانی این ماشین ها می تواند باعث آتش سوزی شود. با توجه به ایجاد ایمنی برای افراد و اشیا inside داخل و مناطق اطراف ، ساندویچ پانل ها می توانند آتش را کند یا به حداقل برسانند.

برخی از انواع ساندویچ پانل دارای مقاومت در برابر آتش تا 1000 درجه سانتیگراد هستند ، که برای آن دسته از صنایع که در تولید محصولات یا مواد خود از آتش استفاده می کنند بسیار مناسب است.

3. عایق صدا
اگر فکر می کنید گرما و آتش تنها دلیل ساخت ساندویچ پانل است ، خوشحال خواهید شد اگر بدانید از آنها می توان برای عایق صدا نیز استفاده کرد. کارخانه ها و انبارهایی که دارای ماشین آلاتی هستند که صداهای بلند تولید می کنند ، می توانند از تابلوهای عایق صدا برای تأسیسات خود استفاده کنند تا از رسیدن صدا به مناطق نزدیک جلوگیری کنند.

 

4. مقرون به صرفه بودن
و در آخر اینکه ، با استفاده از ساندویچ پانل در سازه های ساختمان ، می توانید هزینه کمتری برای نگهداری داشته باشید. اکثر مواد اصلی ساندویچ پانل ارزان تر از حد انتظار هستند در عین حال دوام کافی دارند و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند.

قیمت ساندویچ پانل موجود در بازار چندان گران نیست و با این وجود از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. بهترین مثال ساندویچ پانل 50 میلیمتری است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

صنایع آریا بارون

برای تقریباً چندین سال ، صنایع آریا بارون در زمینه خنک کننده ها ، فریزرها ، پانل های اتاق خنک ، درها و قطعات تخصص داریم. یک تجارت خانوادگی که همیشه به محصولات با کیفیت بالا برای نیازهای مشتری ما اختصاص یافته است. بنابراین برای تمام نیازهای ساندویچ پانل خود در ملبورن ، امروز با صنایع ساندویچ پانل آریا بارون تماس بگیرید.

arya baron
arya baron آریا بارون توس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋