artagreen00

artagreen00

توسط ۱ نفر دنبال می شود

طراحی نورپردازی کف برای خانه‌ی مدرن با استفاده از چراغ های دفنی

امروزه، رقابت برای بهترین دکوراسیون داخلی  منزل، به یک روال روزانه تبدیل شده است. ما می خواهیم طراحی داخلی جذابی داشته باشیم تا تاثیری ماندگار بر روی بازدیدکنندگان ایجاد کنیم. مبلمان ما باید درجه‌ی یک باشد. اتاق های ما باید جادار باشد. اسباب و اثاثیه‌ مان باید جذاب و خوش‌نما باشد. عنصر مهم دیگری که می تواند به طور کامل نما‌ی طراحی داخلی را بسازد یا از بین ببرد، نورپردازی است. با مناسب ترین لامپ‌ها و چراغ های دفنی برای دکوراسیون داخلی، تمام خانه برجسته و نمایان می شود. موقعیت استراتژیکی، رنگ، گرما و جذابیت چراغ‌ها ، عوامل کوچکی هستند که کیفیت فضای ایجاد شده توسط طراحی نور را تعیین می کنند.

Garden Deck Floor Lighting Design Ideas

با توجه به انواع مختلف طرح‌ها و وسایل نورپردازی، چراغ‌های کف با وسایل معمولی دیوار و سقف، تفاوت زیادی دارند. این لامپ ‌ها علاوه بر دادن جلوه ای منجصر به فرد به منازل، فضای زندگی شما را دگرگون می کند و نوعی سبک امضا برای دکور شما ایجاد می کنند. گاهی اوقات ممکن است این چراغ‌ها برای روشن کردن یک فضا به اندازه‌ی کافی، بسنده نباشند، اما آن‌ها وقتی برای جلوه‌ای کم نور استفاده می شوند، جادو می کنند.

اتاق نشیمن

Lighting in Floor level in lobby or passage areas

اتاق نشیمن بیشترین استفاده را دارد و جذاب ترین فضای خانه است.. ارائه‌ی این فضا در مد ضروری است. شما می‌توانید اجزای فوق‌العاده ای برای برجسته‌سازی جذابیت آن داشته باشید، بله، اما بدون نورپردازی خوب و مناسب، همه‌ی این ترفند‌ها خوب کار نمی کنند. همه‌ی ما به دیدن چراغ ها‌ی آویز و چراغ ها‌ی رومیزی، عادت کرده ایم. این طور نیست؟

Integrated floor lighting tips - commercial units

به دنبال چیزی خاص، منحصر به فرد و غیرمعمول برای طراحی نورپردازی کف باشید. بهترین بخش در مورد چراغ های کف این است که می توان چراغ های دفنی برای ایجاد الگوهای بی شماری استفاده کرد. از آن‌ها در یک سمت از فضا استفاده کنید، مانند دیوار شاخص یا یک جذابیت خاص از اتاق نشیمن تان تا شکوه آن را برجسته سازید.

راهرو ها

Floor Lamp ideas in skirting in lobby or passage area

اگر شما ویلایی با سرسرا و راهروهایی برای گردش دارید، اجازه ندهید که این فضا‌ها در تاریکی از بین بروند یا توسط ظرافت وسایل روی دیوار، ناپدید شوند. با استفاده ازچراغ های دفنی میتوان به راهرو های مستطیلی، شکلی کاملا متفاوت داد. الگوهای زیگزاگی، هنر های دیواری، خطاهای دید - رویشان نام بگذارید و می‌توانید آن‌ها را به وجود بیاورید- و همه‌ی این‌ها توسط چراغ های پارکتی ممکن است.

راه پله ها

Floor lighting to highlight staircases

راه پله ها باید به عنوان یکی از قابل استفاده ترین بخش های یک طراحی معماری در نظر گرفته شوند- آن‌هایی که می توان تا حد زیادی با ظاهر و مصالح و... آن‌ها بازی کرد. استفاده کردن از چراغ های دفنی ، یک راه فوق‌العاده برای جذاب و خیره کننده تر نشان دادن راه‌پله ی منزل شماست.

Floor Lighting to Highlight Bricks underneath Staircase

چه در زیر کف پله‌ها و چه در بالای آن‌ها، زیر سقف یا در مجاورت  نرده‌ها، چراغ های دفنی باعث می‌شوند که آن‌ها باشکوه‌تر، جذاب‌تر و زیبا‌تر جلوه داده بشوند. این چراغ‌ها را با چند اثر هنری زیبا بر روی دیوار یا با نرده های تزئینی راه پله‌ها جفت کنید.

حمام ها

Floor Lighting around bathroom tub

ما اغلب در مورد طراحی نورپردازی این پناهگاه های خصوصی، غفلت می کنیم. آیا تا به حال به این واقعیت فکر کرده اید که حمام های شما در واقع مکانهایی هستند که شما نیاز به استراحتی کامل و مجلل زیادی دارید؟ - هم برای شروع روز و هم برای پایان آن ، درست قبل از خواب. در این مورد، نورپردازی حمام، آن‌طور که شایسته‌ی آن است، حمام را لوکس و شیک نشان می‌دهد.

Strip Floor Lighting in Bathroom areas

از چراغ های کف برای ایجاد الگوهای هندسی در اطراف وان حمام یا رختکن استفاده کنید. متناوبا، محیطی با درخشش ملایم توسط چراغ های دفنی که همراه با چراغ های سقف استفاده می شوند، ایجاد کنید.

بیرون از خانه

deck-lighting-home-lighting-garden-walkways

ما در مورد ظاهر و احساس باغچه، گل‌ها، صندلی‌ها و اوقات فراغت، بسیار برنامه ریزی می کنیم - اما فقط برای روز. در مورد شب، وقتی همین باغچه می تواند به عنوان پناهگاهی آرام یا محل مهمانی باشد، چطور؟ برای داشتن فضایی بسیار آرام می توانید به سراغ عرشه‌هایی بروید که با چراغ های دفنی زیبا، مزین شده اند. یک عصر رویایی و احساسی همراه با گپ زدن با شریک زندگیتان زیباتر می شود.

Floor Lighting in garden area

شما می توانید با استفاده از چراغ های دفنی و پارکتی و مانند آن‌ها، الگو‌های محوطه ‌سازی شده‌ی چمن ها را ایجاد کنید. چراغ‌ها می توانند یک مسیر مشخص را در چمنزار ایجاد کنند، مانند آبشار یا مجسمه.

منبع : https://rasamlighting.com

artagreen00
artagreen00

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mahdi_mohammadzade
کارهاتون بسیار زیباست اگه دوست داشتید می تونید محصولات و کارهای مارو هم ببینید_ حامی نور
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋