arsitacabin

arsitacabin

کابینت روشویی لاکچری به چه کابینت روشویی می گویند

 

امروزه کلمه لاکچری زیاد به گوش می خورد. همه به دنبال اجسام و وسایلی هستند که لاکچری باشند و منظور ما از این کلمه محصولاتی است که زیبا باشند از بهترین متریال ساخته شده باشد و به عبارتی در هر خانه ای پیدا نشوند. کابینت روشویی لاکچری یکی از این وسایل است که اغلب خانم ها تمایل دارند، در سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشند. در این مقاله تصمیم داریم ویژگی روشویی کابینتی لاکچری را بیان کنیم تا انتخاب شما را راحت نماییم:

روشویی کابینتی طراحی منحصر به فرد دارد

اگر نگاهی به فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی روشویی کابینتی بی اندازید مدل های تکراری بسیار زیادی دیده می شود که قیمت ثابتی دارند. اما این مدل ها در دسته لاکچری جای نمی گیرند. کابینت روشویی لاکچری مدلی است که تنها در یک فروشگاه بتوان آن را یافت. طراحی آن اصولی و منحصر به فرد باشد. اگر نگاهی به فروشگاه اینترنتی آرسیتا بی اندازید می توانید مدل های بسیار خاص که در هیچ فروشگاه فیزیکی دیگری وجود ندارد بیابید. همه این مدل ها فارق از جنس و اندازه در دسته روشویی کابینتی لاکچری قرار می گیرد.

استفاده از بهترین متریال برای ساخت روشویی کابینتی

یک دسته بندی مهم از نظر نوع متریال وجود دارد که نشان می دهد کدام یک گران تر و در دسته لاکچری هستند. لاکچری ترین متریال برای ساخت روشویی کابینتی، سنگ است. روشویی کابینتی سنگی یکی از انواع کابینت روشویی لاکچری است. سنگ طبیعی زیبایی فوق العاده ای دارد، بسیار جذاب است، مقاومت و استحکام بالایی داشته و طول عمر بالایی خواهد داشت. از این رو می توان گفت برای ساخت روشویی کابینتی بهترین متریال خواهد بود.

البته باید به این نکته اشاره داشت که قیمت آن بسیار بالا خواهد بود اما اگر به دنبال گزینه های لاکچری هستید باید از ارزان قیمت بودن چشم پوشی کنید. البته روشویی سنگی که از سنگ غیر طبیعی و بهتر بگوییم سنگ مصنوعی ساخته می شوند با اینکه بسیار زیبا هستند اما قیت کمتری دارند. این متریال از نظر ظاهر هیچ چیزی کمی ندارد اما قیمت کمتری دارد. این مدل ها نیز در دسته بندی لاکچری قرار می گیرد.

روشویی کابینتی چوبی

روشویی هایی که از چوب طبیعی ساخته می شوند بسیار بسیار زیبا هستند. این مدل ها هنر دست هنرمندان ایرانی است که به کمک ابزار روی چوب هنرنمایی کرده اند. با اینکه چوب در برابر رطوبت مقاومت کمی دارد، اما با این حال می تواند یکی از لاکچری ترین انواع روشویی کابینتی باشد. امروزه از یک لایه روکش پلاستیکی روی این محصول استفاده می شود تا در مقابل رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشد.

 

استفاده از یراق آلات گران قیمت و المان های تزئینی

دستگیره، لولا و هر چیزی که برای زیبایی به کابینت روشویی لاکچری متصل می شود آن را زیباتر و گران قیمت تر می نماید. برای مثال مدل های آینه کاری شده جزو روشویی کابینتی لاکچری به شمار می آیند. استفاده از یراق الات باکیفیت طول عمر محصول را افزایش می دهد اما قیمت نهایی محصول را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ست روشویی کابینتی و آینه

از جمله انواع کابینت روشویی لاکچری باید به مدل هایی اشاره داشت که با آینه خود ست می شوند. این آینه از همان جنس و رنگ روشویی انتخاب می شود و وجود قفسه های مختلف این مزیت را ایجاد می کند که فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل خواهید داشت. این مدل ها زیبایی فوق العاده زیادی داشته و سرویس بهداشتی شما را به میزان قابل قبولی افزایش می دهد.

کلام آخر

در صورتی که تمایل به خرید کابینت روشویی لاکچری دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی آرسیتا مراجعه کنید و از مدل های موجود در سایت دیدن نمایید.

arsitacabin
arsitacabin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋