arshiya moharrami

arshiya moharrami

انتخاب بهترین خرید هود آشپزخانه !! هود استیل البرز یا هود کن؟

هودهای آشپزخانه محدوده از نظر اندازه نسبتاً قابل توجه هستند - بنابراین بسیاری از صاحبان خانه بیشتر نگران ظاهر هود هستند تا عملکرد. این اشتباه است.

هود شومینه ای استیل البرز بهترین گزینه برای خرید هود آشپزخانه

اندازه هود آشپزخانه مناسب را انتخاب کنید

 

هود شومینه ای و هود مورب و یا هود مخفی و توکار بخش مهمی از عملکرد آشپزخانه شما هستند – تخلیه چربی، بخار، بخار و بوی آشپزی به بیرون و دور از آشپزخانه شما. آنها همچنین کنترل رطوبت / رطوبت را فراهم می کنند و به حفظ کیفیت هوای داخل خانه کمک می کنند .  البته، این واقعیت وجود دارد که بر اساس کدهای ساختمان آشپزخانه در سراسر کشور، هودها در محدوده / اجاق گاز مورد نیاز هستند .

 

حتی با وجود اینکه هودهای آشپزخانه برد یکسان عملکرد مفیدی را ارائه می دهند، طراحی و قابلیت های آنها بسیار متفاوت است. عاقلانه است که برای انتخاب هودی که ظاهری عالی داشته باشد، وقت بگذارید و به اندازه و اندازه آشپزخانه شما کارایی کافی داشته باشد . و از آنجایی که کانال کشی ممکن است نیاز به طراحی/نصب مجدد داشته باشد، مهم است که هود خود را قبل از بازسازی یا به روز رسانی آشپزخانه انتخاب کنید.

انتخاب بهترین هود آشپزخانه برای مواقعی که بازسازی کرده اید 

 

توجه داشته باشید طراحی مقرون به صرفه : دقیقاً مانند کابینت ها، هودهای برد قابل بازسازی هستند . اگر بودجه مشکل است و نیازهای محدوده/ قدرت اجاق گاز تقریباً یکسان است، با طراح آشپزخانه خود در مورد گزینه های بازسازی هود صحبت کنید.

خرید هود مخفی استیل البرز یک را ایده آل برای آشپزخانه شما است

هود مناسب را انتخاب کنید که با آشپزی سازگار باشد

اولین چیزی که در لیست هودهای شما باید وجود داشته باشد، قدرت کافی است. شما هودی می خواهید که به اندازه کافی نیازهای تهویه آشپزخانه را برآورده کند ، اما نمی خواهید انرژی غیر ضروری را نیز خرج کنید. عاقلانه انتخاب کنید.

 

قدرت مکش هود کن کافی است؟

قدرت مکش هود کن شومینه ای برد به طور مستقیم با BTU های محدوده ارتباط دارد. برای هر 100 BTU برق هود، حداقل به 1 CFM برق از دمنده فن هود نیاز دارید. با این حال، الزامات هود کن بین تولید کنندگان متفاوت است، بنابراین توصیه های آنها را با دقت بخوانید و دنبال کنید.

هود آشپزخانه سایز سفارشی دارد؟

. . .

 

اگر مجموعه شما دارای گزینه گریل است که مرتباً از آن استفاده می کنید، اگر مرتباً سرخ می کنید یا غذاهایی با بوی تند طبخ می کنید ، هود قوی تر چربی و بو را کاهش می دهد.

هود آشپزخانه چقدر باید بزرگ باشد؟

احتمالاً متوجه شده اید که طیف گسترده ای از اندازه ها وجود دارد - از مینیمالیستی تا کاملاً بزرگ. در حالی که زیبایی شناسی نقش مهمی ایفا می کند، اندازه نیز توسط سازندگان هود تعیین می شود. به عنوان مثال، بهترین مدل هود استیل البرز هودهای حرفه ای (محبوب برای سرآشپزهای مشتاق و سرگرمی هایی که دارای محدوده تجاری هستند) به گونه ای طراحی شده اند که بیش از ردپای این محدوده را پوشش دهند. 

قیمت هود استیل البرز این معمولاً برای مدل‌های استاندارد، که آینه‌ای هستند یا ممکن است کمی کوچک‌تر از اجاق گاز باشند، صدق نمی‌کند.

خرید هود استیل البرز از طریق اینترنت به راحتی انجام می شود.

آیا هود آشپزخانه صدای زیادی دارد؟

هر چه دمنده فن و ظرفیت تهویه قوی تر باشد، دریچه هود پر سر و صداتر می شود. سطح صدای هود بر حسب سون ها اندازه گیری می شود - هر چه صدای هود بالاتر باشد،

لیست قیمت هود استیل البرز  صدای فن بلندتر است. اگر به صدا حساس هستید، به این عدد توجه کنید و هود با قدرت کافی را با کمترین رتبه صدا انتخاب کنید. اکنون که الزامات عملکردی را پوشش داده اید ، وقت آن است که در مورد ...

هود مخفی کن قیمت و هود توکار کن قیمت مناسب را از کجا باید خرید کنیم؟

 

سبک، ظاهری هود آشپزخانه و قیمت هود مخفی کن 

هنگامی که همه چیز گفته شد و انجام شد، بین دو نوع هود انتخاب خواهید کرد - گزینه های همه کاره یا آنهایی که دارای یک درج دو تکه به علاوه یک پوسته هود مخفی کن قیمت بیرونی هستند.

اکثر هودها یک تکه هستند، که آنها را مقرون به صرفه تر می کند . گزینه های دو تکه سفارشی تر هستند و بنابراین گزینه های بالاتری هستند.

 

چهار مدل اصلی برای انتخاب هود آشپزخانه استیل البرز خواهید داشت:

دودکش: هودهای هود مخفی کن قیمت دودکشی نسبتاً رایج هستند و برای صاحبان خانه هایی که کابینت در محدوده محدوده خود ندارند، گزینه ارجح است. 

زیر کابینت: رایج ترین و سنتی ترین گزینه ، هودهای زیر کابینتی امکان ذخیره سازی در بالای صفحه (در دو طرف مجرای اصلی و عمودی هود) را فراهم می کند و در صورت تمایل می توان آن را با کابینت ادغام کرد.

نصب روی سقف: این گزینه دیگری برای علاقه مندان به طراحی مینیمال و/یا برای کسانی است که گزینه اجاق گاز جزیره ای را ترجیح می دهند. آنها برای کسانی که طراحی آشپزخانه باز دارند ایده آل هستند زیرا هودهای سقفی موانع بصری بین آشپزخانه و فضای نشیمن مجاور را به حداقل می رساند.

 

هود زیر کابینتی کن 

نصب روی دیوار: این هودها زیبایی شناسی مشابهی با سبک های زیر کابینت دارند، اما به جای کابینت (محبوب در طراحی آشپزخانه های مدرن اواسط قرن ) روی دیوار نصب می شوند .

 

هود مورب کن و هود شومینه ای استیل البرز 

هنگامی که مدل هود مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید سبک مناسبی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، علاقه مندان معاصر ممکن است هودهای شومینه ای شیشه ای یا فولادی ضد زنگ را با خطوط تمیز ترجیح دهند، در حالی که سنت گرایان معمولاً از طریق یک هود دو تکه با پوسته همسان با کابینت یا چوب، مس و دیگر دنیای قدیم، 

 

 

arshiya moharrami
arshiya moharrami

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋