arshia.rustgoo

arshia.rustgoo

کامپیوتر سفارشی

بهترین کامپیوترهای سفارشی مشاوره و راهنمائی برای خرید بهترین قیمت به روز بازار را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم. فهرست های کامپیوتر های سفارشی شما میتوانید به لحظه قسمت مطلع شویدو بهترین سخت‌افزار و قطعات موجود در بازار بر اساس بودجه لیست می‌شوند تا شما با آسودگی تمام، دست به خرید بهترین کامپیوتر سفارشی جهت رندر- انیمیشن بازی  بزنید. تنها با مشخص کردن محدوده بودجه، می‌توانید بهترین سیستم ممکن را خریداری کنید. طبق معمول مشاوره تخصصی رایگان در خرید کامپیوتر نیز ارائه می‌شود.

2. قیمت‌هایی که ایران دیحیتال مارکت irdmt.com به شما پیشنهاد میدهد بر اساس قیمت کف روز بازار در هنگام به‌روزرسانی تقدیم شما میگردد؛ از این رو امکان تغییر قیمت‌ها وجود دارد. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت‌ها بر اساس نفرات اول قیمت بازار بزرگ کامپیوتر ایران چمع آوری شده‌اند.

3. سیستم‌های معرفی شده صرفاً پیشنهادی هستند و «irdmt.com» برای عرضه آنها خدمت شما دوستان و هموطنان گرامی انتخاب نهائی رو به عهده خوئ شما میگذارد و هیچ گونه تعصب خاصی برروی هیچ کونه برندی ندارد. با این حال امکان تهیه تمامی سیستم‌های پیشنهادی از «ایران دیجیتال مارکت» فراهم شده است.

4. قطعات پیشنهادی به این معناست که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه یا با توجه به موجودی بازار و بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

5. از آنجایی پردازنده‌های اینتل اکثرا فاقد خنک کننده و فن سی پی یو رسمی هستند، پیشنهاد می‌شود مدل‌های بدون جعبه و باز ان را  آنها را تهیه کنید که فاقد جعبه و کولر هستند و دارای مهلت تست هستند و قیمت پایین‌تری دارند. در این حالت باید به طور جداگانه یک کولر تهیه کنید که باز هم برای شما بهتر است چون خنک کننده داخل باکس های پردازندهاینتل خنک کننده دلخواه شما نخواهد بود.

6. مشاوره و پیش فاکتور های ایران دیجیتال مارکت جهت تسهیل انتخاب برای علاقه‌مندان تهیه شده است و تأمین‌کننده پیشنهادی هم بر اساس ارزیابی‌های کلی برخورد با مشتری، کیفیت ارسال و در نظر گرفتن تمامی جوانب انتخاب شده است تا خرید برای کاربر راحت‌تر انجام گیرد؛ همچنین بخش نظرات صرفاً برای دریافت مشاوره برای خرید از متخصصان حرفه ای irdmt.com.
 

 

arshia.rustgoo
arshia.rustgoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋