arnike123

arnike123

کابل شارژر گوشی چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا شما یک یا چند شارژر برای دستگاه‌های مختلف خود مانند تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها دارید. در حالی که به همراه داشتن نمونه‌های قدیمی شارژر دردسر فراوانی به همراه داشت و از طرفی باتری دستگاه‌های دیجیتال ما انرژی بی‌پایانی ندارد، کابل شارژر گوشی به شکلی که امروز می‌بینید، متولد شد.

منظور از کابل شارژر گوشی چیست؟

به عبارت ساده، کابل شارژر گوشی یک سیم است که به دیوار وصل می‌شود تا برق را به دستگاه‌های شما تأمین کند. آن‌ها اغلب طولانی‌تر از سیم‌های معمولی هستند تا بتوانید آن‌ها را به دیوار وصل کنید و در صورت لزوم از تجهیزات فاصله بگیرید. انتهای کابل معمولا به یک کانکتور اختصاصی در دستگاه وصل می‌شود (به عنوان مثال کانکتور ۳۰ پین اختصاصی اپل برای آیفون و آیپد یا کانکتور استاندارد اپل برای مک بوک و آی مک) و انتهای دیگر دارای یک کانکتور است که به شما امکان می‌دهد کابل را به شارژر دستگاه دیگری وصل کنید. اغلب، دستگاه دوم همان دستگاهی است که اغلب از آن استفاده می‌کنید (به عنوان مثال، اگر iPad دستگاه مورد علاقه شما باشد، ممکن است بخواهید از آن با شارژرهای آیفون خود استفاده کنید).

چرا به کابل شارژر گوشی نیاز داریم؟

اگر از آیفون، آیپد یا سایر دستگاه‌های اپل خود به طور مکرر استفاده می‌کنید، در نهایت به بیش از یک (یا دو یا سه) شارژر نیاز خواهید داشت. همانطور که این دستگاه‌ها محبوب‌تر می‌شوند و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مسئله ذخیره‌سازی و ایمنی بیشتر می‌شود. اگر شما چندین شارژر برای دستگاه‌های مختلف را بدون هیچ وسیله‌ای برای اتصال آن‌ها حمل می‌کنید، باید آن‌ها را در دستگاه خود ذخیره کنید یا در صورت لزوم آن‌ها را متصل کنید. اولین می‌تواند دشوار و خطرناک باشد (به عنوان مثال اگر دستگاه شما دزدیده شده یا آسیب دیده باشد، ممکن است دیگر قادر به استفاده از آن نباشید)، در حالی که اتصال آن‌ها به صورت دستی هم خطرناک و هم ناراحت کننده است. از این رو، کابل شارژر تلفن متولد شد.

گاهی اوقات، این اصطلاح «فست شارژ» نیز نامیده می‌شود، اگرچه هر دو اصطلاح مترادف هستند. اکثر گوشی‌های هوشمند نسل جدید ممکن است با این تکنولوژی که در حال حاضر ساخته شده‌است، همراه باشد. فناوری شارژر سریع در واقع ولتاژ شارژ را در قسمت جلو افزایش می‌دهد، به این معنی که تلفن و یا تبلت می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی تا درصد مشخصی شارژ شوند. فناوری شارژ سریع خود ورژن‌های مختلف دارد که نسل جدید آن که به نام کوالکوم ۳.۰ شناخته می‌شود، به طور گسترده در اکثر دستگاه‌های هوشمند نسل جدید پشتیبانی می‌شود و تنها در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند یک باتری گوشی را کاملا شارژ کند. لازم به ذکر است برای استفاده از این تکنولوژی، علاوه بر اینکه نیاز است گوشی هوشمند شما از این فناوری پشتیبانی نماید، باید از یک کابل و آداپتور دیواری سازگار با فناوری فست شارژ استفاده نمایید.

مزایای کابل شارژر گوشی

علاوه بر این که حمل چند شارژر بدون خطر شل شدن یا پیچیدگی آسان است، کابل شارژر تلفن دارای چندین مزیت است. اول، ذخیره شارژرها در هنگام اتصال با یکدیگر امن‌تر و راحت‌تر است (به عنوان مثال، اگر از چند شارژر اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را به صورت سریال برای ارائه ولتاژ بالاتر و محافظت در برابر افزایش برق متصل کنید). دوم، هنگامی که از دستگاه خود با یک کابل استفاده می‌کنید، پورت micro-USB را برای کارهای دیگر آزاد می‌کنید (به عنوان مثال اضافه کردن حافظه یا ذخیره‌سازی بیشتر به دستگاه خود یا استفاده از دستگاه به عنوان یک میکروفون). سوم، اگر دستگاه خود را به طور مکرر استفاده کنید، یک کابل شارژر گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد ایستگاه‌های شارژ مورد نیاز خود را در نزدیکی تخت خود کاهش دهید (به عنوان مثال، اگر یک لپ تاپ، دسکتاپ و آیپد دارید، می‌توانید با اتصال همه آن‌ها به یک کابل واحد، تعداد منابع انرژی مورد نیاز را کاهش دهید).

چه زمانی باید کابل شارژر گوشی را بخرید؟

همانطور که ذکر شد، کابل شارژر گوشی چندین مزیت دارد. یکی از موارد استفاده عملی‌تر هنگام سفر است. اگر شما به تعطیلاتی می‌روید که سوکت برق در دسترس نیست یا اگر در خارج از کشور سفر می‌کنید، داشتن کابل شارژر گوشی در دست می‌تواند بسیار مفید باشد. حتی اگر یک منبع تغذیه با شما داشته باشید، داشتن یک کابل برای شما آسان‌تر می‌کند تا دستگاه خود را در هر کجا که می‌روید (به عنوان مثال، اگر در کنار تخت شما سوکت برق نباشد، همیشه می‌توانید از پورت USB لپ تاپ خود برای شارژ آیفون خود استفاده کنید).

به چه نوع کابل شارژر گوشی نیاز داریم؟

هنگامی که سفر می‌کنید، نوع کابل شارژر گوشی مورد نیاز شما به نیازهای فردی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر آیفون دارید و باید هر روز آن را شارژ کنید، به یک شارژر اپل نیاز خواهید داشت. اگر برای چند روز در جاده هستید و نیاز به شارژ لپ تاپ خود دارید، به یک شارژر لپ تاپ نیاز خواهید داشت. اگر برای شارژ تبلت خود به عنوان یک راهنمای سفر یا دسترسی به Wi-Fi در هتل‌ها نیاز دارید، به یک شارژر تبلت نیاز خواهید داشت. انواع کابل‌ها و شارژرهای سازگار با آن‌ها، سفر با چندین دستگاه و شارژ آن‌ها را در صورت نیاز بسیار آسان می‌کند.

پخش عمده شارژر گوشی و تبلت در آرنیک موبایل

فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل با هدف ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش شارژر گوشی و تبلت تمام توان خود را بکارگرفته تا بهترین قیمت شارژر موبایل و تبلت را جهت فروش عرضه کند و این امر با تامین انبوه و گسترده از برترین تولیدکنندگان و برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید شارژر موبایل انجام می‌گردد. توجه داشته باشید که یک شارژ خوب و باکیفیت تنها در کنار یک کابل باکیفیت می‌تواند خروجی متناسب با دستگاه هوشمند شما را تامین نماید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره درباره پخش عمده شارژر گوشی و تبلت، دریافت لیست قیمت شارژر موبایل و تبلت در چت آنلاین سایت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

arnike123
arnike123

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋