armico.seo

armico.seo

دستگاه کرگیری چه کاربردی دارد؟

 

استفاده از دستگاه کرگیری با هدف لایی برداری از سطح زین و توده هالی خاک انجام می شود که برای شناسایی خاک و سنگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دو شکل متریک و وایرلاین اقدام به نمونه برداری می کند. این نمونه های استخراج شده، در آزمایشگاه مورد تحقیق قرار می گیرد.

استفاده از دستگاه کرگیری چه مزیت هایی دارد؟

در ساخت دستگاه کرگیری ، طراحی به این شکل انجام می شود که تمام ماژول های آن با روش هیدرولیک اقدام می کنند. دستگاه کرگیری استاندارد دارای قطر داخلی میلیمتر و قطر بیرونی میلیمتر می‌باشد. قطر داخلی  دستگاه کرگیری سانتیمتر می‌باشد. قطر خارجی دستگاه بر حسب میلیمتر سنجیده می‌شود. قطر درونی میلیمتر می‌باشد. قطر درون میلیمتر می‌باشد. ارتفاع دستگاه متناسب با قطر درونی و بیرونی می‌باشد. دستگاه کرگیری به سه شکل آنالوگ، ساکن و دیجیتال (دیجیتالی) تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. دستگاه کرگیری یا هارتل به عنوان یک دستگاه نمونه‌برداری ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات دستگاه کرگیری

 دستگاه کرگیری دارای قطر داخلی میلیمتر، قطر خارجی. میلیمتر و قطر درونی میلیمتر می‌باشد. نوع دیگر این دستگاه نمونه‌برداری با تکنولوژی‌تر می‌باشد. این دستگاه از دو دیسک مخروطی شکل تشکیل شده است که قطر داخلی میلیمتری و قطر بیرونی میلیمتری می‌باشد. این دیسک‌ها یک دیسک کوچک را به دو دیسک بزرگ متصل می‌کنند. دیسک‌های مخروطی به منظور جمع‌آوری نمونه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد کرگیری

در این دستگاه از دستگاه کرگیری با نیروی برقی استفاده شده و قدرت و سرعت برش با سرعت مشخص به خاک داده می‌شود. میزان دقیق نیرو به خاک و نوع خاک به کار رفته در آن بستگی دارد. در کل میتوان از این دستگاه برای برش‌هایی که به شدت در آن‌ها از دست استفاده می‌شود استفاده کرد. با اعمال نیروی برقی بر سطح زمین سطح مورد نظر بریده می‌شود. از این دستگاه در کارگاه‌های عمرانی، حفاری چاه‌های نفت و گاز و غیره استفاده‌میشود. 

به دلیل استفاده گسترده از آن برای برش سنگ، مصالح، دانه‌بندی و تعیین نوع خاک در پروژه‌ها و پروژه‌های عمرانی، نمونه‌برداری در ابعادی کوچک و در عرض کمتر از سانتی‌متر با این دستگاه قابل انجام است. این نمونه‌برداری نیاز به تجهیزات خاص ندارد و با استفاده از تجهیزات مخصوص، می توان انواع مواد را به خوبی از خاک جدا کرد.


نمونه برداری خاک با کرگیری 

دستگاه کرگیری با استفاده از دستگاه‌کرگیری و روش‌های موجود جهت نمونه‌برداری از سطوح مختلف مثل سنگ، چوب و. از آن‌ها نمونه‌برداری صورت می‌گیرد. دستگاه کرگیری به کمک یک اهرم، برای نمونه‌گیری از یک نمونه‌ی فلزی یا غیر فلزی به کار گرفته می‌شود. در ادامه مقاله به بررسی روش‌های انجام‌کرگیری توسط دستگاه کرگیری‌خواهیم پرداخت. دستگاه کرگیری‌چه کاربردی دارد؟ دستگاه کرگیری یکی از روش‌های رایج و محبوب در زمینه‌های مختلف صنعتی است که جهت برش و مغزه‌گیری به صورت دستی و اتوماتیک استفاده می‌شود. دستگاه‌کرگیری را می‌توان برای انواع قالب‌ها و برش سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. البته دستگاه‌کرگیری در زمینه‌های مختلف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. دستگاه‌کرگیری چیست؟ دستگاه کرگیری دستگاهی با کاربرد‌های متفاوت می‌باشد که برای برش و مغزه‌گیری از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سخن آخر

در این مقاله از گروه صنعتی آرمیکو تلاش کردیم تا شما را با انواع و مشخصات دستگاه کرگیری آشنا کنیم. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات انواع دستگاه کرگیری داشتید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

armico.seo
armico.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋