aria2behkar

aria2behkar

ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

خدمات و سرویس های ویژه نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

 

تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بدون هر گونه محدودیتی انجام می شوند تا بتوانید از این دستگاه به‌صورت اصولی استفاده نمایید. از این رو اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما به هر دلیلی خراب شده است و کارایی خود را از دست داده، جای نگرانی نیست چرا که تمام تعمیرات این دستگاه توسط تکنسین های ما تعمیر می شود. از مهم ترین خدماتی که مجموعه ما در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به شما عزیزان ارائه می کنند عبارتند از:

  1. تعمیر تخصصی برد ماشین ظرفشویی ال جی.
  2. تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی.
  3. تعمیرات موتور ماشین ظرفشویی ال جی.
  4. تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی ال جی.
  5. جرم گیری ماشین ظرفشویی ال جی.
  6. تعمیر المنت ماشین ظرفشویی ال جی و…

فرایند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی توسط تعمیرکاران مجرب آریابهکار

فرایند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی توسط تعمیرکاران مجرب آریابهکار براساس ۳۰ سال تجربه تعمیرات تهیه شده است که هدف کلی از این فرایند این است که در ابتدا مشکل دستگاه شناسایی شود و سپس در کمترین بازه زمانی و با ارزانترین قیمت ممکن تعمیر شود. در ادامه با این فرایند آشنا خواهید شد:

فرایند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی توسط تعمیرکاران مجرب آریابهکار

  1. از طریق تماس با تیم پشتیبانی آریابهکار، هماهنگی های لازم را جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به وسیله تعمیرکاران آریابهکار انجام دهید.
  2. در روز و ساعت از پیش تعیین شده تکنسین به محل اعزام می شود.
  3. با شرح مشکل دستگاه، عیب یابی تخصصی توسط تکنسین با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجا می شود.
  4. پس از عیب یابی، مشکل دستگاه به همراه هزینه تعمیرات که براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه برآورد می شود، به شما اعلام خواهد شد.
  5. در صورت تائید شما، تعمیرات انجام خواهد شد.
  6. دستگاه تعمیر شده در حضور شما تست می شود تا از تعمیر اصولی آن مطلع شوید.
  7. سپس گارانتی خدمات انجام شده به‌صورت رسمی به شما ارائه خواهد شد.

نکات مهم در رویه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

با توجه به گران‌قیمت بودن ماشین ظرفشویی ال جی، باید در حین تعمیرات این دستگاه یکسری نکات قابل ملاحظه و بسیار مهم رعایت و انجام شوند تا مشکل دستگاه شما به‌صورت اصولی با کمترین هزینه ممکن تعمیر شود. از این رو لازم به ذکر است که این نکات طلایی به سادگی قابل کسب نیستند و صرفا تعمیرکارانی که دارای چندین سال تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را دارند، با این نکات طلایی آشنا هستند.

توجه داشته باشید که تمام این نکات توسط تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ال جی آریابهکار که حداقل ۵ سال سابقه تعمیرات این دستگاه را دارند، برای شما عزیزان صورت می گیرد تا هم دستگاه به‌صورت اصولی تعمیر شود و هم اینکه هزینه تعمیرات شما کنترل شود.

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نمایندگی مرکزی آریابهکار

اولین مزیتی که در آریابهکار برخلاف سایر مراکز تعمیراتی به شما تعلق می گیرد این است که ما در ابتدا هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را به شما اعلام نمی کنیم! اما چرا؟ زمانیکه شما با یک مرکز ارتباط می گیرید و خرابی را شرح می دهید، بدون آنکه دستگاه توسط این مراکز باز شود هزینه تعمیرات آنرا به شما اعلام می کنند و پس از انجام تمام تعمیرات و تعویض قطعاتی که سالم هستند، هزینه ۲ الی ۳ برابری هزینه اولیه را به شما اعلام خواهند نمود که این موضوع چیزی بیش از یک نوع سوء استفاده از اعتماد نیست. اما چگونه یک فرد تعمیرکار می تواند بدون تست و عیب یابی قطعات ماشین ظرفشویی ال جی، به شما اعلام هزینه کند؟

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نمایندگی مرکزی آریابهکار

از این رو ما در آریابهکار ابتدا دستگاه را عیب یابی دقیق و قطعه به قطعه می کنیم تا مشکل دستگاه را به‌صورت تخصصی پیدا کنیم و صرفا مشکل دستگاه برطرف شود و سایر قطعات از دستگاه جدا نشوند! با این وجود به هیچ عنوان امکان اعلام هزینه تعمیرات پیش از عیب یابی دستگاه وجود ندارد.

دومین مزیتی که ما به شما ارائه می دهیم این است که دستگاه شما فقط توسط فردی تعمیر می شود که با تمامی مدل های ماشین ظرفشویی ال جی آشنا است و نسبت به تمامی مدل های این دستگاه دید مهندسی و فنی دارد. این در حالی است که احتمالا تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مراکز غیر مجاز توسط تعمیرکاران جاروبرقی که حتی یکبار هم اقدام به باز کردن این دستگاه پیچیده نکرده است، تعمیر می شود و نتیجه تعمیرات هم کاملا مشخص می باشد! لازم به ذکر است که تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ال جی آریابهکار حداقل ۵ سال سابقه تعمیرات تخصصی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی دارند.

aria2behkar
aria2behkar ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋