aria2behkar

aria2behkar

ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت نامه کتبی

 

در صورت تعمیر ماشین لباسشویی در آریابهکار از آنجاییکه به‌صورت اختصاصی و تخصصی انجام می دهیم، جهت تضمین خدماتی که به شما ارائه می دهیم گارانتی و ضمانت ۹۰ روزه در نظر گرفته ایم که می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجرب ما بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت نامه کتبی

اما این در حالی می باشد که تمامی این خدمات در سایر مراکز علیرغم اینکه به‌صورت تخصصی انجام نمی شود و بلکه هیچ گارانتی و تضمینی ارائه نخواهد شد که اگر به هر دلیلی دستگاه پس از مدت یکی یا دو هفته پس از تعمیرات خراب شد، باید مجددا هزینه تعمیرات بپردازید تا مشکل دستگاه را به‌صورت مجدد برطرف کنید.

اما در آریابهکار اینگونه نیست و اگر به احتمال ۱ درصد ۹۰ روز پس از تعمیرات دستگاه متوجه خرابی در بخش تعمیر شده شدید، مجددا تعمیر خواهد شد و با این تفاوت که برای این تعمیرات هیچ هزینه جانبی پرداخت نخواهید کرد.

همچنین گارانتی که ما به شما ارائه می دهیم، کتبی به همراه مهر و امضای شرکت آریابهکار می باشد که تضمین کننده گارانتی ما به شما خواهد بود و برخلاف سایر مراکز گارانتی ما به‌صورت حرفی نیست!

تعمیر ماشین لباسشویی با قطعات اورجینال

همانگونه که گفته شد، تمام پروسه تعمیر ماشین لباسشویی در آریابهکار به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب انجام می شود تا شما نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. اما گاهی اوقات ممکن است این خرابی به نحوی رخ دهد که برخی از قطعات ماشین لباسشویی شما به‌صورت کامل از کار بیافتند و به هیچ وجه قابل تعمیر نباشند!

برای مثال اگر به دلیل استفاده مداوم و پشت سر هم از ماشین لباسشویی، برد دستگاه آسیب دید و قسمتی از آن ذوب شد، آیا قابل تعمیر است؟ بدون شک چنین خرابی قابل تعمیر نیست و حتما باید با قطعه جایگزین تعویض شود.

تعمیر ماشین لباسشویی با قطعات اورجینال

اما چگونه قطعه جایگزین را تعویض کنیم؟ برای تعویض قطعه جایگزین بیاد به مرکز تخصصی مراجعه کنید که علیرغم تعمیرات تخصصی، تعویض قطعات صرفا در صورتی انجام شود که تعمیرکار ماشین لباسشویی به‌صورت ۱۰۰ درصد از خرابی این قطعه مطمئن باشد و سپس درخواست تعویض قطعه را ثبت نماید.

اگر ما از عدم تعمیر قطعه ماشین لباسشویی شما به‌صورت ۱۰۰ درصد مطمئن شدیم، پروسه تعویض قطعه آسیب دیده را با قطعه وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما انجام خواهید داد و آنرا نیز گارانتی خواهیم نمود.

 

https://ariabehkarco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/

aria2behkar
aria2behkar ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋