aria2behkar

aria2behkar

ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

علت خرابی ماکروفر

 

همانگونه که گفته شد، ماکروفر صرفا به عنوان ابزاری رونمایی شد که بتواند زندگی را متحول کند و در طی سالیان اخیر، به میزان قابل توجهی نیز پیشرفت کرد و این روزها توسط کمپانی‌های مختلف مانند بایترون، سامسونگ، ال جی، فلر و… با قابلیت‌های مشخصی تولید می‌شود. اما چرا این دستگاه خراب می‌شود؟ زمانی که شما اقدام به خرید یک ماکروفر می‌کنید، در سالم ترین حالت ممکن به شما فروخته می‌شود و این در حالی است که صرفا هنگام خروج از کمپانی تولید کننده در واحد QC تست شده است.

اما چرا در بازه زمانی کوتاهی ماکروفر ما خراب می‌شود؟ در ادامه به رایج ترین دلایل خرابی ماکروفرها پرداخته ایم:

۱. استفاده نادرست از ماکروفر

برای استفاده از هر دستگاهی، طبیعتا یک سری نکات را باید رعایت کنید که این نکات، تعیین کننده حفظ سلامت دستگاه شما می‌باشند و اگر خارج از این نکات بخواهید از دستگاه استفاده کنید، قطعا خرابی‌هایی به بار خواهند آمد که می‌توانند شما را شوکه کنند! ماکروفرها هم اینگونه هستند و برای استفاده از آنها باید نکات مهمی را رعایت کنید تا عمر مفید دستگاه را افزیش دهید. از این رو توصیه می‌کنیم که حتما دفترچه راهنمای ماکروفر خریداری شده را مطالعه کنید.

۲. استفاده طولانی

اگر از تمامی لوازم خانگی برقی بدون استراحت و مداوم استفاده کنید، طبیعتا با مشکلاتی مواجهه خواهد شد و نمی‌توانید انتظار افزایش طول عمر داشته باشید. بنابراین در نظر داشته باشید که بطور مداوم از مایکروویو استفاده نکنید و در زمان‌های معین به آن استراحت کافی بدهید تا نیازی به تعمیر ماکروفر پیدا نکنید.

۳. محافظ برق استاندارد

به دلیل بالا و پایین‌های شدید نوسانات برقی، توصیه می‌شود حتما از محافظ برق استاندارد برای دستگاه استفاده نمایید تا میزان ولتاژ وارده به دستگاه، یک ولتاژ ثابت باشد. زیرا گاها کم بودن ولتاژ باعث می‌شود دستگاه به هیچ عنوان روشن نشود و در همین راستا فشار زیادی به موتور ماکروفر وارد می‌شود.

تعمیر ماکروفر در آریابهکار

ما در آریابهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان مفتخریم که تمامی خدمات تعمیر ماکروفر را بصورت صفر تا صد توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌دهیم. شاخص ترین برندهایی که ما خدمات تعمیر آنها را با استفاده از قطعات اورجینال و وارداتی انجام می‌دهیم عبارتند از: ماکروفر سامسونگ، مایکروفر بوش، ماکروفر بایترون، مایکروویو بیم، مایکروفر بکو، مایکروویو ال جی، ماکروفر گاستروبک و….

تعمیر ماکروفر در آریابهکار

با این وجود اگر مشکلی برای ماکروفر شما پیش آمده است، می‌توانید با کارشناسان ما در آریابهکار تماس حاصل نمایید تا علت بروز مشکل پیش آمده و راهکار آنرا مطلع شوید. جهت تماس با کارشناسان ما می‌توانید با شماره‌های مندرج بر روی سایت تماس بگیرید؛ تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

برای استفاده از خدمات ما می‌توانید به یکی از دو شعب در شرق و غرب تهران مراجعه کنید تا دستگاه در حضور شما عیب یابی شود. در ضمن تمامی خدمات ما دارای ۹۰ روز گارانتی رسمی هستند و در صورت خرابی مجدد، بصورت رایگان در آریابهکار تعمیر و رفع خواهد شد.

آدرس شعب شرق و غرب آریابهکار:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸، واحد اول

شماره‌های تماس:

علت جرقه زدن ماکروفر

در بعضی مواقع ممکن است در طی استفاده از ماکروفر در اثر یک سری اشتباهات شاهد بروز جرقه در دستگاه باشید و با دیدن این اتفاق امکان دارد بسیار شوکه شوید. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد! چرا که این مشکل به سادگی قابل حل می‌باشد. این مشکل معمولا به دلیل استفاده مداوم و بدون استراحت ممکن است رخ دهد. اما دلایل دیگری نیز برای جرقه زدن ماکروفر وجود دارند که در ادامه این گزارش با علت جرقه زدن مایکروفر آشنا خواهید شد.

۱. استفاده از ظروف فلزی

ابتدایی ترین و رایج ترین دلیل جرقه زدن ماکروفر، استفاده از ظروف و اشیاء فلزی می‌باشد. این در حالی است که هنگام خریداری ماکروفر، توسط فروشنده بارها تاکید شده است که تحت هیچ شرایطی نباید از ظروف فلزی و یا حتی یک تکه کوچک فویل داخل دستگاه استفاده نمایید! اما به دلیل مشغله زیاد این مورد را اکثرا فراموش می‌کنیم و با روشن کردن ماکروفر، فورا متوجه جرقه‌های ترسناکی خواهیم شد. در این مواقع سعی کنید از طریق کلید Stop، ماکروفر را متوقف کنید. از این رو اگر از ظروف فلزی استفاده نمی‌کنید و با این مشکل روبرو شدید، باید به مرکز تعمیر ماکروفر یا نمایندگی تعمیر ماکروفر مراجعه کنید.

۲. خراب شدن کاور هدایت کننده امواج ماکروفر

در داخل ماکروفر، یک قطعه مستطیل شکل کوچکی خواهید دید و در قسمت بالایی مگنترون قرار دارد که در واقع دقیقا به آن کاور هدایت یا کاور میکا ماکروفر گفته می‌شود. وظیفه کاور میکا، هدایت کردن امواج در داخل ماکروفر و پیشگیری از پرتاب شدن مواد غذایی به سمت مگنترون می‌باشد. از این رو اگر به هر دلیلی این قطعه آسیب ببیند، عملکرد مایکروفر مختل خواهد شد.

 

https://ariabehkarco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1/

aria2behkar
aria2behkar ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋