aria2behkar

aria2behkar

ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

یخچال هیتاچی (Hitachi)

یخچال هیتاچی (Hitachi)

هیتاچی برند ژاپنی فعال در حوزه تولید لوازم خانگی است که از سال ۱۹۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد. از مهمترین تولیدات برند هیتاچی می‌توان به مطبوع‌کننده‌های هوا، یخچال، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، جاروبرقی اشاره کرد که به دلیل کیفیت ساخت و طراحی های حرفه‌ای از دوام و طول عمر بالا برخوردار هستند.

یخچال هیتاچی (Hitachi)

برند هیتاچی در جدیدترین مدلهای یخچال های خود امکاناتی چون موارد زیر را تعبیه نموده است:

  1. سیستم کنترل اینورتر
  2. یخ ساز چرخشی ( روی درب)
  3. فیلتر آنتی باکتریال نانو تیتانیوم
  4. سیستم کنترل الکترونیکی
  5. تکنولوژی بدون برفک
  6. طبقات مقاوم پیرکس
  7. حسگر دمای ECO
  8. پانل عایق خلاء (VIP)
  9. سیستم هشدار باز بودن درب

تعمیرات یخچال هیتاچی (Hitachi)

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی تمام خدمات تعمیر یخچال هیتاچی را به‌صورت تخصصی با بروزترین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص به نحوی انجام می دهیم تا مشکل شما به‌صورت تخصصی برطرف شود و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال دیگر بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. از این رو اگر یخچال هیتاچی شما خراب شده است، می توانید از طریق خدمات تخصصی آریابهکار اقدام به تعمیر یخچال هیتاچی با بروزترین فناوری ممکن تعمیر کنید.

لازم به ذکر می باشد که برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر یخچال هیتاچی می توانید از طریق تماس با شماره مرکزی ۰۲۱۴۵۴۳۷ درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید تا پروسه اعزام تکنسین با شما هماهنگ شود و تکنسین های تعمیرکار یخچال هیتاچی در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند.

توجه: ساده‌ترین و کلی ترین خدماتی که ما در خصوص تعمیر یخچال هیتاچی به شما ارائه می دهیم، شامل ۹۰ روز گارانتی رسمی مجموعه آریابهکار می شود تا در صورت بروز خرابی قبلی بتوانید این مشکل را به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تعمیرات، تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران

آریابهکار نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران و مجموعه ای از بهترین تعمیرکاران و مهندسان متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی در شمال، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت شما عزیزان است. بعلاوه ۹۰ روز تعهد شرکتی آریابهکار و فاکتور ریز به ریز که پس از تعویض یا تعمیر قطعات یخچال هیتاچی به شما عزیزان تعلق میگیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران

برای برقراری ارتباط با کارشناسان آریابهکار از طریق شماره تماس زیر میتوانید اقدام کنید: شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ همچنین میتوانید به صورت حضوری با استفاده از آدرس های زیر به یکی از مراکز آریابهکار در تهران مراجعه کنید. شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱ و در صورت تمایل میتوانید از طریق قسمت درخواست خدمات، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان آریابهکار در اصرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی در تهران

آریابهکار به عنوان شرکت تعمیرات لوازم هیتاچی در تهران می باشد که اگر یخچال هیتاچی، جاروبرقی هیتاچی، ماکروفر هیتاچی و… دارید می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه خود را در مرکز آریابهکار انجام دهید. لازم به ذکر است که عیب یابی لوازم خانگی هیتاچی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و در حضور شما بصورت رایگان انجام خواهد شد تا مشکل دستگاه بصورت دقیق و بدون هر گونه حدس و گمانی تشخیص داده شود و سپس از طریق تعمیرات برطرف شود.

توجه داشته باشید که آریابهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیرات لوازم برقی خانگی در تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز تعمیرات لوازم برقی خانگی و علی الخصوص تعمیر یخچال هیتاچی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی می توانید از طریق شماره های ذیل تماس بگیرید تا درخواست شما بررسی و ثبت شود. پس از آنکه بررسی های ابتدایی صورت گرفت، تکنسین های مجرب و متخصص با هماهنگی قبلی به محل شما اعزام خواهند شد تا مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان:۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران:۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران:۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران:۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

https://ariabehkarco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%A7%DA%86%DB%8C/

aria2behkar
aria2behkar ariabehkarco.com -%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%88%D8%AF/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋