آرکسان

آرکسان

طراحی دکوراسیون داخلی اقدامی پرهزینه و زمان‌بر نیست مگر آنکه قصد داشته باشید با یک شرکت یا تیم غیرمتخصص یا کم‌تجربه همکاری کنید!

معرفی انواع پارکت لمینت و کاربرد آنها - آرکسان

 

پارکت نوعی کفپوش طبیعی است که برای پوشش کف بسیاری از مکان ها مانند خانه ها و رستوران ها استفاده می شود. کفپوش های چوبی و لمینت امروزه از محبوب ترین و محبوب ترین کفپوش ها هستند. خرید پارکت دارای حساسیت هایی است که عدم توجه به آن باعث کاهش کیفیت کار انجام شده می شود. به همین دلیل انواع پارکت، ویژگی های پارکت، قیمت پارکت، نحوه فروش پارکت و... شما باید دانش خود را افزایش دهید. این اطلاعات و اطلاعات به شما در خریدی راحت و مطمئن کمک زیادی می کند. یکی از راه های خرید پارکت، خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی است. خرید اینترنتی امروزه بسیار رایج شده است. شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی کفپوش مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

انواع پارکت

پارکت انواع مختلفی دارد. انواع کفپوش پارکت به شرح زیر است.
انواع پارکت چوبی
انواع پارکت دیواری
انواع پارکت پلاستیکی
انواع کفپوش لمینت
پوشش کف اپوکسی
انواع پارکت منزل
انواع پارکت سالن پذیرایی
انواع پارکت چینی
انواع برند پارکت (پارکت خارجی، پارکت ایرانی)

 

قیمت کفپوش لمینت

قیمت پارکت به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعدادی از عوامل موثر بر قیمت پارکت عبارتند از:
فیلد الزامی
کیفیت و استحکام پارکت
برند سازنده
ضخامت پارکت
نصب و راه اندازی و زیرساخت
گارانتی محصول

 

حوزه

قیمت پارکت به ازای هر متر مربع می باشد. در نتیجه، هر چه مساحت بزرگتر باشد، هزینه چوب سخت بالاتر می رود.

برند سازنده
پارکت با برندهای مختلفی در بازار موجود است. این موضوع باعث تنوع قیمت پارکت در بازار شده است. بسیاری از افراد جامعه عجیب بودن محصولات را دلیل کیفیت آنها می دانند. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان در کشور پارکت باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه تولید و به بازار عرضه می کنند. در نتیجه در تعیین کیفیت پارکت نباید محصول داخلی یا خارجی را ملاک قرار داد.

 

ضمانت پارکت

یکی از معیارهای خرید پارکت، مدت زمان تضمین پارکت است. هر چه گارانتی پارکت بیشتر باشد قیمت پارکت نیز بیشتر می شود.

 

بهترین چوب سخت

نمی توان دقیقاً گفت که بهترین پارکت موجود در بازار چه نوع پارکت است. زیرا عوامل زیادی بر کیفیت پارکت تاثیر می گذارد. یکی از محبوب ترین مکان ها برای استفاده از چوب سخت خانه است. مناسب ترین نوع پارکت برای خانه ها باید با توجه به رنگ و تم خانه و ضخامت و ضخامت مورد نظر انتخاب شود. به همین دلیل برای انجام کار درست باید قبل از خرید از مشاوران فعال در این زمینه کمک بگیرید. رای.

 

کاربرد پارکت

از پارکت می توان برای پوشش کف بسیاری از مکان ها استفاده کرد. در ادامه به برخی از این مکان ها اشاره می شود.
رستوران ها
قهوه خانه ها
اتاق پذیرش
راهروها
اتاق خواب و…

 

پارکت لمینت چیست؟

پارکت نوعی کفپوش طبیعی است. تهیه و ساخت این نوع کفپوش ها نیاز به رسیدگی خاصی ندارد. برای ساخت پارکت ابتدا چوب را به چوب تبدیل کرده و در نهایت به سایزهای کوچک برش داده و چیده می شود. البته شایان ذکر است که در خرید پارکت باید به چند نکته توجه کنید. برخی از نکاتی که در خرید پارکت باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:
ابعاد پارکت
اندازه پارکت
ضخامت پارکت
نوع پرداخت پارکت
تمیز کردن پارکت
زیرسازی پارکت و ...

 

چوب سخت ارزان

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، قیمت محصولات بسیار مهم است. باید بدانید که پارکت های ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و این کفپوش ها پس از مدتی شکل و ساختار اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین اگر قصد خرید پارکت را دارید بهتر است این محصول را از برندهای معتبر خریداری کنید.

 

فروش اقساطی پارکت

فروش اقساطی پارکت یکی از شرایطی است که برخی از فروشندگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. شرایط اقساطی می تواند به مشتریان کمک کند تا کفپوش و کفپوش لمینت مورد نظر خود را با سهولت بیشتری خریداری کنند.

 

از کجا می توانم پارکت دست دوم بخرم؟

اگر قصد خرید پارکت کارکرده را دارید می توانید انواع پارکت کارکرده را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. خرید کفپوش چوبی و لمینت مستعمل می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند.

 

خرید پارکت از کارخانه

خرید از یک فروشنده چوب سخت یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تمایل به خرید از تولیدکنندگان پارکت (کارخانه ها) دارند. یکی از مهمترین مسائل در دکوراسیون منزل ایجاد هارمونی و هماهنگی در طراحی است. تولیدی پارکت (کارخانه) دارای تعداد زیادی متخصص و مشاور می باشد که می توانند در خرید پارکت با رنگ مناسب به شما کمک کنند.

 

نصب پارکت

نصب پارکت دارای ظرافت ها و حساسیت های متعددی است که در صورت عدم رعایت آنها می تواند کیفیت پارکت را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از عوامل موثر بر کیفیت کفپوش پارکت، متریال سطح زیر پارکت است. در زیر توضیحاتی در مورد اجرای پارکت روی سیمان و موزاییک آورده شده است.

 

کفپوش پارکت روی سیمان

سیمان یک ماده جاذب آب است. به همین دلیل یکی از مهم ترین نکات در اجرای پارکت روی سیمان میزان رطوبت سیمان است. اگر رطوبت سیمان مناسب باشد می توان روی آن پارکت گذاشت. مراحل مونتاژ سیمان به صورت عنوان زیر توضیح داده شده است.
تست رطوبت سیمان
سطح کف را آماده کنید
چسب را با ماله شیاردار پخش کنید
چوب سخت را روی سیمان قرار دهید
فشار دادن پارکت به زمین
در نهایت زمین خشک می شود

 

پارکت را روی موزاییک بگذارید

امکان گذاشتن پارکت روی موزاییک وجود دارد. در زیر برخی از الزامات برای چیدن چوب سخت روی کاشی آورده شده است.
سطح نرم
برای جلوگیری از ورود رطوبت از عایق استفاده کنید
به ارتفاع کف توجه کنید (قرار دادن کف روی موزاییک می تواند ارتفاع کف را افزایش دهد. این افزایش ارتفاع می تواند از باز و بسته شدن درها جلوگیری کند. بنابراین باید کف کشی شود تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود. در آینده.)

 

تعمیر پارکت

پارکت یک کفپوش با ماندگاری طولانی است. با این حال، این کفپوش ها ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر داشته باشند. تعمیر پارکت باید توسط متخصص انجام شود. این افراد از دستگاه های پولیش برای رفع صحیح مشکلات پارکت استفاده می کنند. تعمیر پارکت نباید توسط افراد غیر متخصص انجام شود. بسیاری از مردم فکر می کنند که می توانند چوب سخت را با شستن یا سنباده زدن چوب سخت ترمیم کنند. اگرچه این روش کاملاً ناکارآمد است، اما تعمیر پارکت باید توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود.

 

پارکت چیست؟

پارکت لمینت که برای پوشش کف ساختمان ها استفاده می شود یکی از عناصری است که در زیبایی دکوراسیون داخلی موثر است. لمینت ماده ای است که حالت لایه ای دارد. به همین دلیل این پارکت ها عنوان لمینت را دارند. کفپوش لمینت دارای لایه محافظ ملامینه است که اولین لایه کفپوش می باشد. این لایه ها در برابر نفوذ آب و رطوبت به داخل پارکت مقاوم هستند. هسته این کفپوش ها یک لایه غیر ضد آب از ام دی اف یا اچ دی اف است به همین دلیل بین دو لایه عایق رطوبتی قرار می گیرد. لایه پوشاننده ام دی اف لایه کاغذ تزئینی است که نمای اصلی پارکت لمینت را مشخص می کند. در نهایت لایه و سطح اصلی پارکت لمینت از پلی اورتان ساخته شده است. این لایه ضد خش، بادوام و مقاوم در برابر ضربه است. ساختار لایه ای این پارکت ها باعث افزایش استحکام و دوام آنها شده است. بنابراین پارکت لمینت برای پوشش کف منازل مسکونی، ادارات و اتاق های مطالعه بسیار مناسب است. لایه رویی این پارکت در طرح ها و ضخامت های مختلف تولید می شود. بنابراین در هنگام خرید پارکت لمینت در انتخاب مختارید و می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

تاثیر پارکت لمینت در زیبایی دکوراسیون داخلی

کف ساختمان یکی از اجزای مهم ساختمان است که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. انتخاب کفپوش مناسب می تواند نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی منزل شما باشد یا برعکس آن را از بین ببرد! به همین دلیل در انتخاب متریال مورد استفاده برای پوشش کف باید بسیار دقت کنید. هنوز هم از سرامیک برای پوشش کف استفاده می شود، اما پارکت جلوه زیباتری به خانه شما می دهد. آنها با برانگیختن حس خوب چوب، راحتی و گرمای محیط را افزایش می دهند، بنابراین بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای سرامیک های سرد از چوب های سخت استفاده کنند. . اگر علاقه مند به استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی هستید، شرکت طراحی داخلی آرکسان استفاده از پارکت چوبی را به شما توصیه می کند. رنگ این پارکت ها با سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند رنگ پرده، مبلمان یا کاغذ دیواری هماهنگی دارد. از آنجایی که رنگ های متنوعی وجود دارد، می توانید تصمیم بگیرید که پارکت تیره را ترجیح می دهید یا پارکت لمینت رنگ روشن.

 

در کدام قسمت های خانه می توان از پارکت لمینت استفاده کرد؟

پارکت لمینت را می توان در همه جا به جز در مناطقی که با آب و رطوبت سروکار دارند مانند توالت و حمام استفاده کرد. اتاق نشیمن، راهروها، آشپزخانه ها، اتاق های تلویزیون و اتاق خواب زیباترین مکان هایی هستند که می توان با پارکت چوبی پوشانده شد. توجه داشته باشید که پارکت لمینت به دلیل داشتن لایه های ضد آب در برابر آب مقاوم است. بنابراین این کفپوش ها را می توان با کمک آب تمیز کرد. اما این بدان معنا نیست که کفپوش لمینت کاملا ضد آب است. به همین دلیل اگر قصد استفاده از این پارکت ها را دارید، نباید برای مدت طولانی مستقیماً با آب تماس بگیرید.

 

مزایای کفپوش لمینت چیست؟

پارکت لمینت ویژگی های مثبت بسیاری دارد که می توان آن را یکی از مزیت های آن دانست. با دانستن این مزایا می توانید برای خرید این کفپوش راحت تری تصمیم بگیرید: 1- استحکام بالا - لمینت را می توان یکی از مستحکم ترین کفپوش ها در ضربه دانست. این کفپوش ها با مقاومت سایشی متفاوتی ساخته می شوند. هرچه مقاومت کفپوش در برابر سایش بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر ضربه، آب، خط و خش و خط و خش بیشتر است. 2- قیمت مقرون به صرفه - یکی دیگر از مزایای پارکت لمینت، قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به سایر کفپوش های چوبی است. قیمت متر مربع پارکت لمینت با توجه به برند، کیفیت و دوام کفپوش متفاوت است. 3- نگهداری آسان - یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در مورد کفپوش ها دارند، فرآیند سخت نظافت آنهاست. تنها چیزی که برای تمیز کردن کفپوش لمینت نیاز دارید یک پارچه مرطوب است. بزرگترین مزیت این کفپوش این است که به دلیل لایه پوششی، گرد و غبار و کثیفی زیادی را جذب نمی کند. در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود. 4- طراحی متفاوت و زیبا - یکی دیگر از مزایای پارکت لمینت طراحی منحصر به فرد آن است. این پارکت ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند. بنابراین می توانید طرح و رنگ را دقیقا مطابق با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

 

معایب کفپوش لمینت

پارکت لمینت مزایا و معایب خود را دارد. یکی از محدودیت هایی که هنگام خرید لمینت با آن مواجه هستیم این است که برندهای بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد. از آنجایی که واردات لمینت به ایران متوقف شده است، به ندرت برندهای با کیفیت خارجی در بازار یافت می شود. اما حتی اگر از فروشگاه های معتبر خرید کنید، می توانید برندهای با کیفیت داخلی را پیدا کنید. از دیگر محدودیت ها یا معایب پارکت لمینت می توان به ضد آب نبودن آنها اشاره کرد. اگر آب و رطوبت وارد پارکت شود، ام دی اف متورم و متورم می شود. به همین دلیل توصیه می شود از این کفپوش در مناطق مرطوب استفاده نشود. توجه داشته باشید که برخی از پارکت های لمینت دارای کارت گارانتی هستند بنابراین اگر لمینت های خریداری شده پس از مدتی متورم شدند، می توانید آنها را با کفپوش جدید جایگزین کنید.

آرکسان
آرکسان طراحی دکوراسیون داخلی اقدامی پرهزینه و زمان‌بر نیست مگر آنکه قصد داشته باشید با یک شرکت یا تیم غیرمتخصص یا کم‌تجربه همکاری کنید!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋