آرکسان

آرکسان

طراحی دکوراسیون داخلی اقدامی پرهزینه و زمان‌بر نیست مگر آنکه قصد داشته باشید با یک شرکت یا تیم غیرمتخصص یا کم‌تجربه همکاری کنید!

معرفی انواع پرده اداری با آرکسان

 

پرده، دکوراسیون منزل، ادارات، بیمارستان ها و غیره این یک نوع لوازم جانبی است که در طراحی ها استفاده می شود. علاوه بر زیباسازی پرده ها، نور، گرما، گرما و ... آنها همچنین مسئول مقررات هستند. هر مکانی پرده مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال، یک پرده مناسب برای خانه اصلاً مناسب مطب یا بیمارستان نیست. بنابراین می توان از آن به عنوان دفتر، اتاق هتل و ... استفاده کرد. هنگام خرید پرده برای منزل خود، باید نکاتی را رعایت کنید تا تجربه خریدی راحت و کاربردی داشته باشید.
محیط کار شما خانه دوم شماست زیرا زمان زیادی را در آن می گذرانید، بنابراین دقت در انتخاب وسایل و لوازم محیط کار و اداری و به خصوص در انتخاب پرده های اداری مفید است. مهم نیست که چقدر جزئیات در طراحی دکوراسیون اداری وجود دارد. محیطی شیک و با سلیقه خواهید دید. پرده های اداری انواع مختلفی دارند که در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی آنها می پردازیم.

 

انواع پرده اداری

پرده ها در مدل ها و متریال های مختلفی تولید می شوند. پرده های اداری اغلب در اتاق مدیریت، اتاق کارکنان، اتاق کنفرانس و سایر قسمت های دفتر دیده می شوند. این متریال علاوه بر تنظیم نور با پرده اداری باید از دوام و کیفیت خوب و بالایی برخوردار باشد.
پرده های اداری اغلب دیر عوض می شوند، بنابراین کیفیت، دوام و دوام باید در اولویت قرار گیرد. بهتر است جنس پرده ها ترکیبی از فلز و چوب باشد که ظاهری زیبا و جذاب ایجاد کند و نور و گرما را به خوبی تنظیم کند. در زیر به معرفی انواع پرده اداری می پردازیم:

 

مدل پرده کرکره ای

یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین پرده های اداری نوع کرکره ای است که در ابتدا خریداران زیادی را به خود جذب کرد و هنوز هم جذابیت خاص خود را دارد. کرکره برای مدل های اداری در انواع و مدل های مختلف تولید می شود. این نوع پرده به دو صورت عمودی و افقی موجود است، بنابراین می توانید مدل مناسبی از این نوع پرده را برای فضای اداری خود انتخاب کنید. پرده های عمودی معمولا در فضاها و مناطق بزرگتر و پرده های افقی برای فضاهای کوچکتر استفاده می شود.

 

کرکره چوبی

پرده های چوبی یکی از انواع کرکره هایی است که امروزه بسیار پرطرفدار است و در مدل های مختلف تولید می شود. دو نوع پرده چوبی در بازار وجود دارد: چوب طبیعی و چوب مصنوعی. پرده های ساخته شده از چوب مصنوعی قیمت کمتری نسبت به چوب طبیعی دارند. بهتر است با در نظر گرفتن بودجه سازمان یا اداره خود از بین انواع کرکره های غلتکی مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

 

لوور آلومینیومی

پرده های آلومینیومی از فلز و لنین ساخته شده و در طرح های مختلف در بازار موجود است. این پرده ها در دو نوع عمودی و افقی مانند مدل قبلی دیده می شوند. این نوع پرده اداری بسیار بادوام است و به راحتی می توانید آن را چندین بار شستشو و تمیز کنید. این پرده ها قابلیت تنظیم نور را دارند و به شما این امکان را می دهند که به دلخواه آنها را تا کرده و باز کنید.

 

پرده اداری سایه یا کور

سایه در لغت به معنای سایه است و به این نام معروف هستند زیرا این پرده ها کلاسیک هستند و برای ایجاد سایه های ظریف و ایجاد نور مناسب در فضای اداری استفاده می شوند. سایبان یا پرده های پرده ساخته شده از فوم یا پنبه، کتان، پلی استر و غیره. ساخته شده از پارچه

این پرده ها نیز در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود هستند. پرده اداری سایه بیرونی ندارد و نور را به راحتی تنظیم می کند. پرده ها انواع مختلفی دارند مانند کرکره غلتکی، پرده گورخری و در صورت تا شدن تا می شوند.

 

پرده تبدیل به گورخر شد

پرده اداری زبرا یا پرده اداری زبرا یکی از پرطرفدارترین پرده های اداری است که از دو لایه پارچه و توری تشکیل شده است. این پرده ها قابلیت تنظیم نور را به خوبی دارند و به راحتی شسته می شوند. همچنین لازم به ذکر است که پرده های زبرا کاملا بادوام و بسیار بادوام هستند.

 

رول پرده

پرده های سایبان از نوعی پارچه و توری ساخته می شوند، از آنجایی که در تولید این نوع پرده ها از پارچه های خاصی استفاده می شود، امکان چاپ طرح مورد نظر بر روی آنها وجود دارد. با توجه به دکوراسیون فضای اداری می توانید رنگ و طرح مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

 

قیمت پرده اداری

قیمت پرده های اداری به طور کلی با توجه به رنگ، طرح و جنس آنها متفاوت است. پرده های ارزان قیمت عموماً کیفیت پایین تری نسبت به پرده های دیگر دارند و هر چه کیفیت پرده بالاتر باشد دوام آن بیشتر می شود. به همین دلیل بهتر است یکباره پرده های اداری بادوام و باکیفیت خریداری کنید.

 

پرده اداری؛ لوازم جانبی ضروری در محیط اداری

همانطور که گفته شد محل کار شما خانه دوم شماست پس بهتر است به طراحی دکوراسیون توجه ویژه ای داشته باشید. پرده های اداری وظایفی مانند تنظیم گرما و نور و همچنین ایجاد ظاهری زیبا و محیطی آرام دارند. پس با توجه به سلیقه و محیط اداری خود پرده اداری مناسب بخرید. پرده های اداری در انواع مختلف از جمله پرده ایوان و کرکره موجود می باشند و انواع مختلفی را می توان با متریال و رنج قیمتی مختلف بررسی و خریداری کرد.

آرکسان
آرکسان طراحی دکوراسیون داخلی اقدامی پرهزینه و زمان‌بر نیست مگر آنکه قصد داشته باشید با یک شرکت یا تیم غیرمتخصص یا کم‌تجربه همکاری کنید!

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋