آراکس لیزر

آراکس لیزر

مجموعه آراکس لیزر با بیش از 5 سال تجربه در زمینه برش لیزر ، خمکاری، جوشکاری و مونتاژ فلزات آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

انواع خدمات ارائه شده توسط مجموعه آراکس لیزر

 

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه ها و روش های مدرن سبب شده تا صنایع راحت تر نیاز های خود را برآورده کنند. مجموعه آراکس لیزر با بیش از 5 سال تجربه کاری و بهره مندی از متخصصین و کارشناسان مجرب توانسته در زمینه های برش لیزر ورق های فلزی، جوشکاری و مونتاژ و همچنین خمکاری انواع فلزات پرکاربرد مانند استیل، آلومینیوم، مس، فولاد و برنج خدمات خود را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

 

آراکس لیزر خدمات خود را با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های بازار از برند بایسترونیک سوئیس ارائه می‌دهد. همچنین اپراتور های مجربی که با دستگاه ها کار می‌کنند سطح کیفی کار های تمام شده را افزایش می‌دهند. نا گفته نماند که خدمات برش لیزر نیز شامل فلزاتی مانند مس، برنج، آلومینیوم، برنج، فولاد، استیل ضد زنگ و گالوانیزه می‌شوند.

 

خدمات خمکاری نیز از طریق دستگاه های برک CNC و هم از روش خم دستی صورت می‌گیرند. این مجموعه خدمات جوشکاری و مونتاژ را نیز به صورت قوص الکتریکی و با گاز CO2 انجام می‌دهد. برای استعلام قیمت و همچنین آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه ما، به وبسایت Araxlaser.com مراجعه نمایید.

 

آراکس لیزر
آراکس لیزر مجموعه آراکس لیزر با بیش از 5 سال تجربه در زمینه برش لیزر ، خمکاری، جوشکاری و مونتاژ فلزات آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋