| روش تبلیغات محیطی | هزینه | دسترسی | مخاطب هدف |
|---|---|---|---|
| بیلبوردها | بالا | بالا | مخاطبان گسترده در امتداد جاده های اصلی |
| سرپناه اتوبوس | متوسط | متوسط | مسافرانی که منتظر حمل و نقل عمومی هستند |
| مبلمان شهری | کم تا متوسط | متوسط | عابران پیاده در مناطق خاص |
| تابلوهای دیجیتال | متوسط تا بالا | متغیر (قابل هدف گذاری) | متغیر (قابل هدف گذاری بالا) |
| روکش های وسایل نقلیه | متوسط | متوسط | افرادی که در سراسر شهر در حال حرکت هستند |
عوامل منطقه ای که باید در مازندران در نظر بگیرید
تبلیغات محیطی در مازندران می تواند راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما باشد. با در نظر گرفتن هزینه، دسترسی و مخاطب هدف، می توانید نوع تبلیغاتی را انتخاب کنید که با اهداف بازاریابی شما مطابقت داشته باشد.
علاوه بر موارد بالا، عوامل دیگری مانند اندازه و کیفیت تابلوهای تبلیغاتی، مدت زمان تبلیغات و رقابت در منطقه را نیز باید در نظر بگیرید. با ارزیابی دقیق این عوامل، می توانید کمپین تبلیغات محیطی موفقی را در مازندران اجرا کنید.برای اجرا کمپین موفق تبلیغات محیطی و مشاوره در مورد برندینگ با هلدینگ آراد که با داشتن بیش از 20 سال تجربه در زمینه تبلیغات در حال فعالیت می باشد تماس بگیرید.
پاسخ ها