anylclinic.seo

anylclinic.seo

کلینیک زیبایی آنیل، بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران (صادقیه) - مشاهده نمونه کارها در سایت: anylclinic.com
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین روش برای جوانسازی و سفت شدن پوست صورت

 

البته که هیچ روش واحدی به عنوان بهترین روش سفت شدن جوانسازی پوست وجود ندارد. زیراکه بهترین روش به عوامل مختلفی مانند: نوع پوست، سن، شرایط سلامتی و اهداف نهایی شما بستگی دارد. اما به طور خلاصه بهترین روش‌های جوانسازی به شرح زیر است:

 

. . .

 

۱.جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت (اولتراساوند) است که همان امواج سونوگرافی هستند. هایفوتراپی شل‌شدگی پوست را درمان و آن را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند و هم چنین عمل لیفت پوست را هم انجام می‌دهد.

۲.جوانسازی پوست آر اف فرکشنال (rf-fractional)

آر اف فرکشنال یکی از محبوب ترین روش‌های جوانسازی و ضدپیری پوست است. مکانسیم این روش مانند هایفوتراپی باعث افزایش و تحریک کلاژن سازی پوست می شود. در آر اف فرکشنال، امواج رادیویی RF به داخل بافت های زیر پوست تابانده می‌شود. در نهایت، افزایش دما باعث بهبود وضعیت و ساختار پوست خواهد شد.

۳.جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی از گاز co2 یا کربن دی اکسید برای تزریق به پوست استفاده می‌شود. بدن با تزریق co2 وادار به افزایش گردش خون در آن منطقه می‌شود که در نتیجه منجر به ترمیم سلولی و بهبود وضعیت پوست می‌شود.

۴.جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

یکی از ارزان ترین روش های جوانسازی پوست، میکرونیدلینگ است. در این روش روی پوست با سوزن های بسیار ریزی زخم ایجاد می شود. بعد از آن برای اهداف خاص، از مواد مزو متفاوتی استفاده می شود. مثلا مواد مزو برای رفع لک صورت جوانسازی پوست و..

۵.جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

یکی از رایج ترین روش های جوانسازی و لایه برداری پوست، میکرودرم ابریژن است. در این روش با کمک دستگاه، کریستال های کوچکی روی پوست مالش داده می شودکه در نهایت منجر به لایه برداری پوست خواهد شد.

۶.جوانسازی پوست با مزوتراپی صورت

در این روش مواد مختلف (کوکتل های متفاوتی بسته به هدف مزو) با کمک سوزن های بسیار ریزی به پوست تزریق می شود. مزوتراپی پوست با اهدافی مثل، ترمیم آسیب های پوستی، جوانسازی پوست و کاهش لکه های پوستی انجام می شود.

۷.جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

بوتاکس دارویی که باعث فلج شدن عضلات می شود. اما اگر در مقادیر کمک تزریق شود، به جوانسازی پوست کمک میکند. بعد از تزریق بوتاکس، در قسمتی که تزریق بوتاکس انجام شده، جوانسازی پوست اتفاق می افتد.

۸.جوانسازی پوست با تزریق فیلر

فیلر یک یاز مواد پرکننده است که نتیجه آن، جوانسازی پوست خواهد بود. پر کننده ها انواع مختلفی دارد. بوتاکس، ژل، فیلر و چربی جز مواد پرکننده است که با اهداف مختلف م یتواند به پوست تزریق شود.

۹.جوانسازی پوست با تزریق چربی:

تزریق چربی یکی دیگر از پر کننده های طبیعی است که برای جوانسازی پوست استفاده می شود. در این روش، چربی از بافت شکم یا باسن گرفته می وشد، سپس به صورت، دست یا قسمت های دیگر بدن تزریق می شود.

۱۰.جوانسازی پوست با اندولیفت

در روش اندولیفت فیبر بسیار نازکی وارد پوست می‌شود و درون لایه‌های عمقی پوست قرار می‌گیرد. فیبری با استفاده از اشعه مادون قرمز کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و باعث ذوب شدن تجمعات اضافی چربی می‌شود و به این ترتیب شاهد کاهش افتادگی و سفتی پوست خواهیم بود.

۱۱.جوانسازی پوست با لیفت

یکی از روش‌های جوانسازی پوست و زیبایی، لیفت صورت و بدن است که با روش ها و تکنیک های مختلفی انجام می شود. لیفت موجب سفتی پوست، کاهش چین و چروک ها پوست و از بین رفتن افتادگی پوست خواهد شد.

anylclinic.seo
anylclinic.seo کلینیک زیبایی آنیل، بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران (صادقیه) - مشاهده نمونه کارها در سایت: anylclinic.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋