anylclinic.seo

anylclinic.seo

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ

هایفوتراپی چیست؟ هایفوتراپی یکی از روش های جوان سازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می شود. هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی است که از آن می توان برای رفع چین و چروک های پوست، لیفت صورت، سفت کردن پوست و شکستن چربی های بدن استفاده کرد.

از مزایای هایفوتراپی می توان به ایمنی بالا، عوارض پایین، سرعت بالا و هزینه کم اشاره کرد که اینها باعث شده اند این روش جوان سازی به یکی از پرطرفدار ترین روش ها تیدیل شود. یکی از بیشترین سوال هایی که پرسیده می شود هزینه هایفوتراپی است که در این نوشته سعی کردیم عوامل مهمی که در هزینه هایفوتراپی موثر هستند را نام ببریم.

اولین عاملی که در هزینه هایفوتراپی تاثیر دارد ناحیه تحت درمان است. از هایفوتراپی می توان برای لیفت کامل صورت، لیفت پوست گردن و رفع چین و چروک های محدوده ای خاص استفاده کرد. عامل بعدی که در هزینه هایفوتراپی تاثیر دارد تعداد جلسات درمانی است که برای اکثر مراجعین 1 جلسه کفایت می کند و تاثیر آن تا 2 سال هم باقی می ماند. عامل تاثیر گذار دیگر تجربه و مهارت پزشک است که تاثیر بسیار زیادی در اثرات و نتایج هایفوتراپی دارد. هرچه مهارت پزشک بیشتر باشد طبیعتا هزینه هم بالا تر می رود.

یکی دیگر از روش های درمان افتادگی و شل شدن پوست لیفت صورت با نخ است که این روش جایگزین عمل های جراحی لیفت شد که غالبا ریسک بالایی داشتند. لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی است که در آن از نخ های بخیه موقت یا جذبی استفاده می کنند تا پوست صورت را لیفت کنند یا بالا ببرند. در این روش از هیچ گونه تیغ جراحی استفاده نمی کنند و هیچ برش یا برداشتی روی پوست انجام نمی دهند. در این روش در واقع به جای بریدن پوست، به کمک نخ های بخیه پوست را جمع و سفت می کنند تا دیگر افتادگی در سطح پوست دیده نشود. پس بدون دردسر جراحی لیفت، پوستی جوان و زیبا تر خواهید داشت.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋