anylclinic.seo

anylclinic.seo

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

برخلاف سایر روش های از بین بردن مو، لیزر موهای زائد شامل استفاده از فناوری نور است. لیزر، با انتشار پالس های انرژی نور به یک ناحیه مشخص پوست عمل می کند و ریشه و فولیکول هر تار مو را از بین می برد. با از بین رفتن ریشه و فولیکول، موها نمی توانند دوباره رشد کنند و این باعث می شود تا موهای بدن به طور دائمی برداشته شوند.

بیماران باید تحت یک سری جلسات درمانی با لیزر قرار بگیرند که طی هفته ها و ماه ها پخش شده اند. این فاصله برای از بین بردن جداگانه فولیکول های مو و دستیابی به حذف دائمی مو لازم است. به طور کلی ریشه مو، سه مرحله از رشد را طی می کند و موها در یک منطقه خاص از بدن هرکدام می توانند در یک زمان مشخص، در مراحل مختلف قرار داشته باشند. فاصله داشتن جلسات لیزر درمانی بسیار مهم است. برای جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های مو، لازم است لیزر موهای زائد در مرحله رشد فعال، رخ دهد. برای دیدن نمونه کار، میتوانید از سایت  کلینیک لیزر موهای زائد بازدید نمایید.

 

پس از اولین جلسه لیزر خود، نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما برای از بین بردن دائمی موها چندین جلسه درمانی لازم است. در طی شش تا هشت جلسه، با فاصله تقریباً چهار هفته، شاهد کاهش 70 تا 80 درصدی رشد مو خواهید بود.

بعد از هر بار لیزر موهای زائد، به نظر می رسد که رشد موها برای یک دوره 1-2 هفته ای ادامه داشته باشد، اما این موها در واقع زنده نیستند و بدن، آنها را به راحتی بیرون می اندازد. هنگامی که این موها به بیرون رانده می شوند، موهای ظریف تری به جای آنها رشد می کنند. با هر بار درمان، موها ریزتر و پراکنده تر می شوند.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋